Niet meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, jullie zijn al facebook-buddys, ik loop achter
Had ik het voor mij moeten houden?quote:
Heldquote:
Nee hoor, je naam komt iedere keer op m'n iPhone door je WhatsApp berichtjes.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, je naam komt iedere keer op m'n iPhone door je WhatsApp berichtjes.
quote:
Nou als je een fatsoenlijk mobiel had kon je in onze WhatsApp groep, koop een iPhone.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef eriksd het volgende:
Tjsonge, nu voel ik mij weer buitengesloten.
iPhone.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als je een fatsoenlijk mobiel had kon je in onze WhatsApp groep, koop een iPhone.
Uit onderzoeken blijkt dat iPhone bezitters voornamelijk schooiers met schulden zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als je een fatsoenlijk mobiel had kon je in onze WhatsApp groep, koop een iPhone.
Je kan de tyfus krijgen met je iphonequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schooier ben ik wel, dus het klopt voor 50%quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt dat iPhone bezitters voornamelijk schooiers met schulden zijn.
Ja maar homo-erotische plaatjes kan ik niet sms'en natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan de tyfus krijgen met je iphone
Ik was nog niet klaar:quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schooier ben ik wel, dus het klopt voor 50%
ze rijden ook BMW en dragen Birckenstocks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt dat iPhone bezitters voornamelijk schooiers met schulden zijn.
Ik heb een nokia huppelepupquote:
Een HTC Touch Diamond was 4 jaar geleden best hipquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei, trager dan dat kan bijna niet
Dan nog niet, als een iPhone al uit de klauwen laten lopen is dan ben je imago onwaardig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar:
... en het voornamelijk uit de klauwen laten lopen om hun imago in stand te houden.
Ik heb gewoon een ouderwetse draaischijf telefoon met 500km draad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |