Eerlijkheid binnen de politiek. Dat is pas een utopische contradictie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:38 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
[..]
Gewoon standvastig. Geen kiezers de tuin om leiden, dat is eerlijkheid.
Het is gewoon jammer dat men voor een gedoogconstructie gekozen heeft en ik denk ook dat men liever voor een constructie had gekozen waarbij de PVV regeringsverantwoordelijkheid droeg, en afgerekend kon worden op resultaten,als de partij vooraf al niet in elkaar gedonderd was, maar dat voornamelijk het CDA daar te laf voor was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Het zou gewoon een bende worden, daarom denk ik dat CDA, VVD en PVV nu geen rare dingen gaan doen.
Geen kiezers om de tuin leiden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:38 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
[..]
Gewoon standvastig. Geen kiezers de tuin om leiden, dat is eerlijkheid.
Een partij steunen die je besodemieterdquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerlijkheid binnen de politiek. Dat is pas een utopische contradictie.
Dat 'machtsgeil'-geneuzel vind ik nonsens, alsof een andere partij nee zou zeggen. Alle partijen zijn machtsgeil, anders ga je de politiek niet in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, zo vergezocht was het niet. VVD en PVV hadden alleen de steun nodig van het CDA. En veel analisten hoopten/dachten dat Verhagen en consorten even pas op de plaats zouden maken gezien hun verkiezingsnederlaag. Het CDA toonde zich echter even machtsgeil als altijd en een kabinet was in de maak.
Je moet beseffen dat de Europese crisis nog wel even voortduurt. Als je vervolgens om de haveklap overhoop ligt met je gedoogpartner, dan gaat de lol er snel vanaf. Persoonlijk zou ik niet langer vertrouwen hebben in de PVV wanneer die de stekker eruit trekt omwille van Griekenland.
Inderdaad, dat zou men in België nooit doen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:44 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Een partij steunen die je besodemieterdDan ben je goed bezig.
![]()
![]()
Een partij steunen die niets doet. Dan ben je goed bezig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:44 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Elke politieke partij besodemieterd, de draai van de PVV wbt de AOW leeftijd is daar bijvoorbeeld een goed voorbeeld van, en dat was een dag na de verkiezingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:44 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
De PVV is dan ook totaal niet klaar om een land te leiden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat men voor een gedoogconstructie gekozen heeft en ik denk ook dat men liever voor een constructie had gekozen waarbij de PVV regeringsverantwoordelijkheid droeg, en afgerekend kon worden op resultaten,als de partij vooraf al niet in elkaar gedonderd was, maar dat voornamelijk het CDA daar te laf voor was.
kijk weer een goede VVD post.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou men in België nooit doen!
Doen genoeg. Behalve compromissen sluiten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een partij steunen die niets doet. Dan ben je goed bezig.
Dit wordt mijn nieuwe signaturequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
nogmaals, genaaid word je toch wel, alleen met links iets meer
Wat doen ze zoal met hun ene zeteltje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Doen genoeg. Behalve compromissen sluiten.
Oeh, compromissen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Doen wat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
nee, dat heet draaien en liegen.quote:
Ik mag graag een beetje smijten met stokpaardjes. Sorry.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat 'machtsgeil'-geneuzel vind ik nonsens, alsof een andere partij nee zou zeggen. Alle partijen zijn machtsgeil, anders ga je de politiek niet in.
Maar we zullen zien.
Wat doet dat er toe?? Ze staan voor hun principes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat doen ze zoal met hun ene zeteltje?
Belgie heeft dan ook niet echt een regering nodig, want ze hebben al iets van vijf lagen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen wat?
Je hebt niet eens een regering, laat staan dat je compromissen kan sluiten inderdaad.
Zolang ze een dergelijke partijstructuur aanhouden zal dat ook nooit het geval zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef waht het volgende:
[..]
De PVV is dan ook totaal niet klaar om een land te leiden.
En nog bakken ze er niets van, dat zegt toch genoeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Belgie heeft dan ook niet echt een regering nodig, want ze hebben al iets van vijf lagen.
Daar heb ik geen politieke partij voor nodig. Ik sta zelf wel voor mijn principes, van een broodambtenaar zoals elke politicus verwacht ik dat hij werkt voor zijn centen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe?? Ze staan voor hun principes.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik mag graag een beetje smijten met stokpaardjes. Sorry.
Ik vraag me af of de PVV daar ooit klaar voor is. De partij is een magneet voor imbecielen. Zie wat voor figuren in de Kamerfractie zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef waht het volgende:
[..]
De PVV is dan ook totaal niet klaar om een land te leiden.
Belgie heeft Wallonie, dat is het grootste probleem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Belgie heeft dan ook niet echt een regering nodig, want ze hebben al iets van vijf lagen.
En door rechts wordt vooral de onderkant van de samenleving genaaid. Hoe meer geld je hebt, hoe minder last je hebt van een rechtse regering. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
Ff dimmen, slet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doen wat?
Je hebt niet eens een regering, laat staan dat je compromissen kan sluiten inderdaad.
Je hebt altijd mensen nodig die jouw belangen uitdragen. Als je een partij stemt die je belangen klakkeloos overboord pleurt om maar te kunnen regeren ben je niet goed in je hoofd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb ik geen politieke partij voor nodig. Ik sta zelf wel voor mijn principes, van een broodambtenaar zoals elke politicus verwacht ik dat hij werkt voor zijn centen.
Belgie is gewoon kut.quote:
Met figuren als Ivo Opstelten en Fred Teeven op veiligheid twijfel ik daar toch zeer sterk aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:46 schreef eriksd het volgende:
De PVV gaat fungeren als het doorgeefluik van boos en kortzichtig Nederland. En dat is prima want we kunnen dat grote deel niet zo maar negeren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de PVV daar ooit klaar voor is. De partij is een magneet voor imbecielen. Zie wat voor figuren in de Kamerfractie zitten.
De Nederlandse Patriot Act.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met figuren als Ivo Opstelten en Fred Teeven op veiligheid twijfel ik daar toch zeer sterk aan.
Helaas, geen lekkere soundbite. Die van mij is beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
En door rechts wordt vooral de onderkant van de samenleving genaaid. Hoe meer geld je hebt, hoe minder last je hebt van een rechtse regering. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
Dat valt alleen achteraf en bij alle partijen die regeringsambitie hebben te zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen nodig die jouw belangen uitdragen. Als je een partij stemt die je belangen klakkeloos overboord pleurt om maar te kunnen regeren ben je niet goed in je hoofd.
Maar die van mij ligt dichter bij de waarheidquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Helaas, geen lekkere soundbite. Die van mij is beter.
Als je een partij hebt die niet regeert omdat ze principieel tegen elke vorm van coalitie of compromissen zijn, heb je er niets aan. Nogmaals, VVD is het juiste alternatief bij gebrek aan beter en krijgt voor rechts-liberalen meer voor elkaar dan LDD in Belgie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:50 schreef Ollie_ooievaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen nodig die jouw belangen uitdragen. Als je een partij stemt die je belangen klakkeloos overboord pleurt om maar te kunnen regeren ben je niet goed in je hoofd.
Ik heb ze eigenlijk nog niet op iets kunnen betrappen waar ik het sterk mee oneens ben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zij representeren alles waar ik een hekel aan heb: betutteling en schijnveiligheid.
Klopt, maar om boos en kortzichting Nederland nou een ministerpost te geven.....quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:52 schreef waht het volgende:
[..]
De PVV gaat fungeren als het doorgeefluik van boos en kortzichtig Nederland. En dat is prima want we kunnen dat grote deel niet zo maar negeren.
Leuke meisjes met een lieve stem.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zij representeren alles waar ik een hekel aan heb: betutteling en schijnveiligheid.
Nee hoor, de LDD is nog jong. De VVD is een belachelijke partij met een nog belachelijkere premier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je een partij hebt die niet regeert omdat ze principieel tegen elke vorm van coalitie of compromissen zijn, heb je er niets aan. Nogmaals, VVD is het juiste alternatief bij gebrek aan beter en krijgt voor rechts-liberalen meer voor elkaar dan LDD in Belgie.
Baklapquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuke meisjes met een lieve stem.
Dus bek dicht, baklap!
Vuige semi-Franse communistische boerinnen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuke meisjes met een lieve stem.
Dus bek dicht, baklap!
Dat komt ook wel omdat wij fundamenteel van mening verschillen op dit punt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk nog niet op iets kunnen betrappen waar ik het sterk mee oneens ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |