abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:10:10 #251
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98577647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Klopt in Amsterdam op de dam had je dit een paar jaar geleden ook, ronduit belachelijk en het vooroordeel wordt alleen maar bevestigd en maar blijven beweren dat het 'incidenten' zijn.

Mensen krijgen vanzelf wel een hekel aan een bepaalde groep in de samenleving, het zijn de moslims zelf die dit gedrag nog kan 'rechttrekken'
Ik hoop oprecht dat jij ooit liefde zult voelen, want zoals het er nu naar uitziet heb jij een heel deprimerend leven.
Goed van jou.
pi_98578096
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')_!
maw, jij hecht geen waarde aan een fatsoenlijke opvoeding? tsja, als dit de mentaliteit is die je wenst uit te dragen naar je kinderen en de rest van de volgende generaties(s) moet je niet op anderen gaan lopen kankeren dat "dit land naar de klote gaat".
pi_98578104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Gochme het volgende:

[..]

Ik hoop oprecht dat jij ooit liefde zult voelen, want zoals het er nu naar uitziet heb jij een heel deprimerend leven.
Dat heeft hier niets mee te maken, beetje simpel om dit zo te zeggen maar goed....

Je doet nou net of ik de ellende loopt op te zoeken, maar dit zijn gewoon de 'feiten'
die vandaag de dag zichtbaar zijn, het is logisch dat jij als moslim dit anders ziet.
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:21:10 #254
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98578589
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Dat heeft hier niets mee te maken, beetje simpel om dit zo te zeggen maar goed....

Je doet nou net of ik de ellende loopt op te zoeken, maar dit zijn gewoon de 'feiten'
die vandaag de dag zichtbaar zijn, het is logisch dat jij als moslim dit anders ziet.
Ik ben moslim, maar bent protestant, dus wij moeten ons sowieso verre houden van een discussie over geloof, aangezien we niet geheel objectief zijn.
Goed van jou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:22:22 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98578704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Gochme het volgende:

[..]

En waar ik vandaan kom wordt je gewoon nog vriendelijk begroep door die jonge mocro's met een verlegen 'hallo mevrouw/meneer'. Natuurlijk komt dit gedrag veel voor bij de allochtone jongeren, maar een veel grotere factor is de straatcultuur in de stad waarin ze wonen die ze ertoe 'dwingt' zich te moeten bewijzen voor hun vriendjes op school/straat etc.. Natuurlijk moet je het probleem van die straatratten serieus nemen en keihard aanpakken, maar doen alsof het 1 op 1 loopt met hun afkomst, terwijl het overal ter wereld in elke wereldstad voorkomt is een nog groter gevaar.
Je hebt er hier ook genoeg die de oude vrouwtjes nog gewoon de trein uit helpen of opstaan in de tram hoor, gelukkig maar, zou niet best zijn als iedereen totaal lak heeft aan anderen.
Hier ook genoeg autochtone (kutwoord) jongeren die er een zooitje van maken, maar met incidenten zoals ik eerder aangaf gebeuren enkel bij/met jongeren met een andere afkomst, daar hoef je ook niet omheen te lullen natuurlijk want de feiten zijn niet anders.

De afkomst bepaald niet dat het kutjongeren zijn, niet alle Marokkanen of Turken zijn problematisch omdat een enkeling het verziekt, maar de 'incidenten' worden steeds frequenter, dat is wel zorgwekkend en dan doel ik niet puur op afkomst of religie, maar gewoon in z'n algemeenheid dat veel jongeren en zelfs basisscholieren er een dusdanige teringzooi van maken waarbij bepaalde incidenten veelvuldig veel vaker voorkomen bij een bepaalde afkomst en daar hoef je je oogkleppen ook niet voor op te houden. ;)

Kijk, hier heb je ook wijken waarbij de buurtagent direct al naar een 9-jarig 'buitenlands' kind loopt wanneer zo'n jongen met bontkraag een buurtsuper inloopt, normaliter zou ik zeggen, dat gaat nergens meer over, maar blijkbaar is het nodig om die jeugd al op die leeftijd in de gaten te houden want ze doen het niet voor de lol en dan moeten de goeden onder de kwaden lijden, dat is spijtig.
Genoeg jeugd die wel met normen en waarden worden opgevoed en zich ontrekken van mogelijk rottige omstandigheden in de wijken/omgeving maar het zijn er teveel die rotzooi trappen om het maar incidenten te blijven noemen en je hebt een verschil tussen een brandje in een vuilnisbak en het ingooien van autoruiten, mag beiden niet, maar waarbij ik het ene nog als kattekwaad kan zien is dat niet echt het geval bij dat laatste. :+
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:25:41 #256
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_98578974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Je hebt er hier ook genoeg die de oude vrouwtjes nog gewoon de trein uit helpen of opstaan in de tram hoor, gelukkig maar, zou niet best zijn als iedereen totaal lak heeft aan anderen.
Hier ook genoeg autochtone (kutwoord) jongeren die er een zooitje van maken, maar met incidenten zoals ik eerder aangaf gebeuren enkel bij/met jongeren met een andere afkomst, daar hoef je ook niet omheen te lullen natuurlijk want de feiten zijn niet anders.

De afkomst bepaald niet dat het kutjongeren zijn, niet alle Marokkanen of Turken zijn problematisch omdat een enkeling het verziekt, maar de 'incidenten' worden steeds frequenter, dat is wel zorgwekkend en dan doel ik niet puur op afkomst of religie, maar gewoon in z'n algemeenheid dat veel jongeren en zelfs basisscholieren er een dusdanige teringzooi van maken waarbij bepaalde incidenten veelvuldig veel vaker voorkomen bij een bepaalde afkomst en daar hoef je je oogkleppen ook niet voor op te houden. ;)

Kijk, hier heb je ook wijken waarbij de buurtagent direct al naar een 9-jarig 'buitenlands' kind loopt wanneer zo'n jongen met bontkraag een buurtsuper inloopt, normaliter zou ik zeggen, dat gaat nergens meer over, maar blijkbaar is het nodig om die jeugd al op die leeftijd in de gaten te houden want ze doen het niet voor de lol en dan moeten de goeden onder de kwaden lijden, dat is spijtig.
Genoeg jeugd die wel met normen en waarden worden opgevoed en zich ontrekken van mogelijk rottige omstandigheden in de wijken/omgeving maar het zijn er teveel die rotzooi trappen om het maar incidenten te blijven noemen en je hebt een verschil tussen een brandje in een vuilnisbak en het ingooien van autoruiten, mag beiden niet, maar waarbij ik het ene nog als kattekwaad kan zien is dat niet echt het geval bij dat laatste. :+
Het trieste is dat je nog gelijk hebt ook. Laten we hopen dat Nederland er met een paar jaar anders uitziet en dat er een oplossing komt voor de rotzooi. Maar wat ik wel zeker weet is dat de nieuwe generatie (de hoogopgeleide allochtonen) hun kinderen anders zullen opvoeden dan de generaties hiervoor, zij zullen geen cultuurkloof hebben met hun kinderen, dus het probleem wordt op lange termijn vanzelf minder. Maar er moet wel een oplossing komen voor nu.
Goed van jou.
pi_98579246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

maw, jij hecht geen waarde aan een fatsoenlijke opvoeding?
Bijzonder dat je dat er uit weet te halen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:32:26 #258
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98579540
Wat ik nog het ergste vind van alles is dat je tegenwoordig wordt geadviseerd om incidenten te filmen met de mobiel of de politie te bellen en verder niets te doen.
En waarom? Omdat je je leven niet meer zeker bent wanneer je er ouderwets gewoon eens iets van wilt zeggen, zo'n kleine rotaap eens bij de oren pakken en duidelijk maken dat ze dat absoluut niet kunnen maken, een groep aanspreken die een jongen mishandelen bij de bushalte of er wat van zeggen wanneer een meisje tijdens het stappen wordt lastig gevallen.

Want voor je het weet ontvang je zelf de klappen, beland je in het ziekenhuis met steekwonden, gebroken oogkas of erger en dat alles omdat je iemand aanspreekt op zijn/haar absurde gedrag, stel primitieve apen.
Wat mij betreft worden we hier in Nederland eens wat harder, als zelfs ambulances angstig zijn om naar bepaalde wijken te rijden en dat er soms zelfs politie mee moet omdat ze anders niet eens iemand kunnen verzorgen, dan ben je toch echt de weg kwijt hoor.
Dergelijk gedrag keihard aanpakken. ^O^
pi_98579585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bijzonder dat je dat er uit weet te halen.
Als jij ouders die hun kinderen opdragen hun excuses voor hun streken aan anderen aan te bieden met een :') _!! wilt afdoen blijft er idd weinig andere keus over, en moet je niet raar opkijken dat de maatschappij op ten duur verhuftert; een praatje waar verschillende kampen op fok! hun mond vol van hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 23-06-2011 22:40:39 ]
pi_98580514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef Gochme het volgende:
Wat heeft een rouwstoet met 'culturen' te maken?
Volgens mij was het een joodse begrafenis, en ging het om de ingebakken jodenhaat?
pi_98582162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef VanishedEntity het volgende:
Als jij ouders die hun kinderen opdragen hun excuses voor hun streken aan anderen aan te bieden met een :') _!! wilt afdoen blijft er idd weinig andere keus over, en moet je niet raar opkijken dat de maatschappij op ten duur verhuftert; een praatje waar verschillende kampen op fok! hun mond vol van hebben.
Neuh, de strekking van die post - of in ieder geval; wat ik er uit opmaakte - was dat het vroeger allemaal beter was en men dat soort dingen niet uithaalde.
pi_98582448
Volgende stap is dat je "gangs" gaat krijgen, zit er net nog wat over te kijken op discovery.
Volgens mij hebben we dat nu nog niet echt in NL (ik woon niet in een grote stad).

Maar dan is het einde helemaal zoek.
Do what you love, love what you do!
pi_98582729
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef kree het volgende:
Volgende stap is dat je "gangs" gaat krijgen, zit er net nog wat over te kijken op discovery.
Volgens mij hebben we dat nu nog niet echt in NL (ik woon niet in een grote stad).

Maar dan is het einde helemaal zoek.
Hoezo?

Het kan altijd eindigen. Reken maar.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98582812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Gochme het volgende:

[..]

Hij komt dan ook uit de reformatorische hoek.
pi_98582970
Lekker op de man spelen heren, dan nemen mensen je wel serieus.
pi_98584067
quote:
4s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Waarom zou hun vrijheid in gevaar komen? Zo lang er niets aan de hand is zul je er niets van merken.
Drogreden.

quote:
Niet zo gek natuurlijk de een kan niet zonder de ander. Dat een systeem vatbaar is voor fraude en corrupte is geen reden om het niet verder te ontwikkelen.
quote:
Hoe is die informatie fraudegevoelig? :?
Omdat bedrijven genoeg geld over hebben voor privacy-gevoelige informatie natuurlijk.

quote:
Het wordt pas informatie van waarde als er een misdrijf gepleegd wordt.
Hoe naiëf. O+

quote:
Tevens zijn er al systemen die uit zichzelf het gedrag van mensen kan analyseren en eventueel gevaarlijke individuelen digitaal kan kenmerken. Dat maakt de kans op fraude nog kleiner. Ik bedoel maar, er zijn goede opties.
Saywut? Het gaat niet om de doeleinden, maar om het feit dat die informatie bestaat en op straat voor het oprapen ligt.
pi_98588827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Heeft de islam dan geen respect geleerd aan de ze jongeren voor andere culturen?
je hebt het over een religie die alles wat anders is het liefst ziet branden. die hun eigen vrouwen onderdrukken tot slavin. hoe hoog denk je dat respect voor iets anders dan moslim zijn staat? :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 01:08:55 #268
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_98588930
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je hebt het over een religie die alles wat anders is het liefst ziet branden. die hun eigen vrouwen onderdrukken tot slavin. hoe hoog denk je dat respect voor iets anders dan moslim zijn staat? :{
Ga heen jij, onnozelaar.
pi_98588966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ga heen jij, onnozelaar.
dat bedoel ik :{

i rest my case :{ ²
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 01:10:05 #270
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_98588984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat bedoel ik :{

i rest my case :{ ²
En gauw. :*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 05:49:40 #271
39581 Salvad0R
universal
pi_98592567
ik zeg toch

keal de mossad beschermen, alles . dikk'n noob .
pi_98594196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Drogreden.

[..]

[..]

Omdat bedrijven genoeg geld over hebben voor privacy-gevoelige informatie natuurlijk.

[..]

Hoe naiëf. O+

[..]

Saywut? Het gaat niet om de doeleinden, maar om het feit dat die informatie bestaat en op straat voor het oprapen ligt.
Hoe ligt het op straat voor het oprapen als de overheid de enige is die toegang heeft tot de "database"? Hoe kom je toch bij die onzin. Dat systeem waar ik het over had die mensen hun gedrag analyseert is juist fraude bestendig, immers beslist het systeem of de informatie waardevol is of niet. Wanneer de informatie dus niet van waarde is zal het ook niet onder de ogen van de overheid komen. Simpel en effectief.
pi_98594310
Godverdomme, ik wordt zo kwaad als ik dit zie....

http://www.dumpert.nl/med(...)ouwstoetterreur.html

Wat bezielt die marokkanen? :{
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:59:30 #274
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_98595282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef bijdehand het volgende:
Als Allah bestaat, dan zal hij zich wel schamen voor die productiefoutjes!
Nee het trieste is dat ze eerst vroegen of het een moslim was die dood was. "Nee", zei de begrafenis ondernemer. "Dan is er weer een hond minder" zeiden de nieuwe Nederlanders.
Verder werden ze voor Joden uitgescholden.
Zou het niet kunnen zijn dat het onderwijs aan de Islamitische school er iets mee te maken zou kunnen hebben. Je moet voorzichtig zijn anders heb je zo ook een 1.5 jaar durend proces voor haatzaaien aan je broek.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:12:19 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98595629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Gochme het volgende:

[..]

Ik ben moslim, maar bent protestant, dus wij moeten ons sowieso verre houden van een discussie over geloof, aangezien we niet geheel objectief zijn.
Net alsof het noodzakelijk is dat tijdens een discussie beide partijen geheel objectief zijn! Dan zouden er helemaal geen discussies meer mogelijk zijn. Typisch weer een moslim-gedachtenkronkel.

Verder staat dit gedrag helemaal los van verschillen in geloofsovertuiging, het is gewoon schofterig en een goede indicatie hoe deze uitvreters en parasieten denken over de samenleving die hun alles (uitkeringen, huisvesting, gezondheidszorg, onderwijs, etc) geeft zonder tegenprestatie te verwachten. Het is gewoon een destructieve macht binnen de Nederlandse samenleving.

Maar het ergste is nog dat hun 'hoogopgeleide', 'welwillende' soortgenoten het tóch altijd voor dit gespuis opnemen of tenminste het gedrag bagatelliseren. Als zoiets ooit zou gebeuren door Nederlandse jongeren bij een moslimbegrafenis dan zou het land te klein zijn en konden we rellen, vernielingen en hoge schadevergoedingen verwachten. Maar als er een 'hond' begraven wordt, is het blijkbaar allemaal niet zo erg. En ook jij denkt er dus zo over.
The End Times are wild
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:25:02 #276
168739 Red_85
'echt wel'
pi_98595976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

En gauw. :*
Waarom zouden veel mensen toch dit beeld hebben over de'n islam? Het komt niet uit het niets zo'n beeld, toch?
Waarom zijn er imams die haat predikken naar de afvalligen (alles wat niet moslim is) in dit 'geloof van de liefde'
Waarom zijn er toch zoveel van die respectloze 'incidenten' van 1 bepaalde bevolkingsgroep met 1 bepaald geloof?

En vrouwen worden niet onderdrukt in de islam :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_98596896
Ongelooflijk. Ik zou zeggen: "Paar jaar tuchtschool met straatverbod".
pi_98597258
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef Oud_student het volgende:
Nee het trieste is dat ze eerst vroegen of het een moslim was die dood was. "Nee", zei de begrafenis ondernemer. "Dan is er weer een hond minder" zeiden de nieuwe Nederlanders.
Verder werden ze voor Joden uitgescholden.
Is dit letterlijk zo gezegd, of verzin je dit zelf?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:12:26 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_98597392
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit hoorde ik een begrafenisonderneemster vanochtend wel letterlijk zeggen in een nieuwsbericht op de radio.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_98597474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef livelink het volgende:
Dit hoorde ik een begrafenisonderneemster vanochtend wel letterlijk zeggen in een nieuwsbericht op de radio.
Schrijnend. En minstens zo schrijnend is de stuitende naïviteit van de schooldirecteur:

quote:
Schooldirecteur twijfelt aan schuld verstoorders rouwstoet
’Het verhaal van de kinderen is anders’
Een groep Marokkaanse jongens die dinsdag een rouwstoet verstoorden in Amersfoort, ontkennen dat ze dat hebben gedaan. De leerlingen uit groep 7 van islamitische basisschool Bilal begonnen te joelen en te juichen toen de stoet, met de overleden Ali Hazeleger, passeerde en sommige jongens staken hun middelvinger op naar de inzittenden van de volgwagens.
Schooldirecteur Teade Walma reageerde in eerste instantie duidelijk: 'Dit is straatgedrag dat we echt moeten bestrijden'. Maar nu twijfelt Walma, omdat de leerlingen schuld ontkennen.

Aangezien de leerlingen woensdag op schoolreisje waren, kon Walma pas gisteren werk maken van het incident. De directeur zegt in dagblad Spits, na een rondgang bij de kinderen, te twijfelen of hij de jongens moet confronteren met hun daden en met de slachtoffers van hun actie. 'Het verhaal van de kinderen is anders, ze waren voornamelijk met zichzelf bezig en niet met de rouwstoet. Die conclusie durf ik zelf nog niet te trekken, eerst ga ik met de nabestaanden spreken.'

De directeur had gisteren nog het plan om met de betrokken jongens naar hun ouders te gaan. 'Daar wil ik ook de geestelijke van de moskee bij hebben. Deze kinderen hebben onvoldoende moreel besef, en dat is ook niet in overeenstemming met de islamitische normen en waarden, ' zei Walma donderdag tegen het AD. Die reactie kwam na contact met Theo Baaiman, de schoonzoon van Ali Hazeleger.

Volgens Gé te Braak, directeur van uitvaartorganisatie UVZ, komt het verstoren van een rouwstoet door Marokkaanse jongeren in Amersfoort regelmatig voor. 'Het gebeurt veel vaker dan dat het in de media komt. Wij maken het minstens een keer of vijf, zes keer per jaar mee. En de laatste tijd zelfs nog vaker.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ders-rouwstoet.dhtml

"De kinderen ontkennen, dus twijfel ik". Wat een softe, naieve man. Nee joh, begrafenisondernemers en nabestaanden zoeken zomaar met verzonnen verhalen de publiciteit op.
pi_98597654
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

pi_98597680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, de strekking van die post - of in ieder geval; wat ik er uit opmaakte - was dat het vroeger allemaal beter was en men dat soort dingen niet uithaalde.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, ik wordt zo kwaad als ik dit zie....

Wat bezielt die marokkanen? :{
Bekijk het filmpje eens. Het was blijkbaar geen kwajongensstreek maar pure haat tegen de niet-gelovige. Ik kan me in Nederland niet herinneren dat zoiets werd gedaan. Vroeger moest ik zelfs van de fiets afstappen wanneer er een rouwstoet voorbij kwam.

Moet ik wel zeggen dat deze agressieve zwakbegaafde jeugd andere agressieve zwakbegaafden aantrekken door onschuldigen te bedreigen
quote:
Update: donderdag 23 jun 2011, 22:37

De directeur van de islamitische Bilalschool in Amersfoort confronteert morgen leerlingen uit groep 7 met de deelnemers aan een rouwstoet, die dinsdag door hen zijn lastiggevallen.

Een groepje uit die klas verstoorde de rouwstoet door hun middelvinger op te steken en hard te juichen. Directeur Walma zei bij Uitgesproken EO dat hij het gedrag van de leerlingen niet pikt.

De Bilalschool kreeg de afgelopen dagen diverse dreigtelefoontjes van mensen die verontwaardigd reageerden op de verstoring van de stoet. Op verzoek van de school surveilleert de politie de laatste dagen vaker rond het gebouw.
http://nos.nl/tekst/25072(...)+%28NOS+Teletekst%29

Ik dacht eerst ook aan gewoon een stel etterbakjes zonder opvoeding, maar blijkbaar zit er haat te broeden in die koppies die haat komt echt ergens vandaan wanneer je teksten hoort als "weer een hond minder" na de vraag of het een islamitische dode is. Blijkbaar komt het vaker voor, dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe vaak en wat is er tot nu toe aan gedaan.

Politie zal er in ieder geval niets aan kunnen doen. Wel aangifte doen uiteraard, maar verwacht er niets van. Denk dat die wel wat aan de bedreigingen naar de school gaan doen. Ook terecht trouwens, maar zou beiden aangepakt willen zien.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98597714
quote:
Ow jee....middelvingers opsteken en joelen is tegenwoordig ook al terreur? :D
pi_98597777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ow jee....middelvingers opsteken en joelen is tegenwoordig ook al terreur? :D
Jammer dat er nog steeds ouders zijn die hun kinderen niks bijbrengen over normen en waarden. Kan jij verder ook niks aan doen Kingtown :)
pi_98597823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Kingstown het volgende:
In Amerika heb je al het recht om te demonstreren bij begrafenissen en gezien het nieuws van vandaag wil Wilders die mogelijkheid ook in NL. Wel grappig dat zijn aartsvijandjes daar alvast een voorschot op hebben genomen.

[ afbeelding ]
De meest gehate familie van Amerika.door Amerikanen....vergeet je er wel even bij te zetten :)

Maar we hebben het over Nederland. In Pakistan heb je ook van dat soort haters en boeien me niet. We zitten in Nederland en het gaat om kinderen die nog niet eens tieners zijn en nu al openlijk haters zijn van mensen die anders zijn dan...en dat blijkbaar geleerd is. brrrr en dat moet nog volwassen worden
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_98597838
quote:
Dank. Voor de goede orde: het is niet zozeer dat ik twijfel aan de ernst van dit probleem, ik wilde alleen even zeker weten dat het letterlijk zo is gezegd.

We kunnen er namelijk uit concluderen dat er niet alleen sprake is van een gebrekkige opvoeding, maar zelfs nog een stap erger: de kinderen krijgen aangeleerd om onderscheid te maken tussen moslims en niet-moslims. En dat het oordeel over laatstgenoemde groep minder positief is, moge duidelijk zijn.

Was het een moslim geweest, dan hadden ze zich wél gedragen en hadden ze wél geweten hoe het moet. Maar omdat een niet-moslim is, gaan ze op deze manier tekeer. En dan moet je [zelfcensuur] zo'n schooldirecteur hebben die de boel nuanceert en twijfelt aan de onschuld van deze jongens.
pi_98597895
In lijn 12 (Den Haag) is dit soort hufterig gedrag van dit soort groepen Nieuwe Nederlanders dagelijkse kost.

Alleen haalt dat het nieuws niet zoals nu.
pi_98597957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef DrMabuse het volgende:
In lijn 12 (Den Haag) is dit soort hufterig gedrag van dit soort groepen Nieuwe Nederlanders dagelijkse kost.

Liggen er allemaal lijken in Lijn 12? :o
pi_98597988
Nog niet nee.
pi_98598003
quote:

Laten we het over begrafenissen houden. En ik wens net zo min elke nieuwe Nederlander over één kam gescheerd te zien, want blijkbaar waren het autochtonen die deze schoolleiding (waar die jeugd op zat) zaten te bedreigen, dus in mijn ogen net zulke haters door onschuldigen te bedreigen.
pi_98598043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef paddy het volgende:

[..]

De meest gehate familie van Amerika.door Amerikanen....vergeet je er wel even bij te zetten :)

Maar we hebben het over Nederland. In Pakistan heb je ook van dat soort haters en boeien me niet. We zitten in Nederland en het gaat om kinderen die nog niet eens tieners zijn en nu al openlijk haters zijn van mensen die anders zijn dan...en dat blijkbaar geleerd is. brrrr en dat moet nog volwassen worden
Dat haatzaai verbod in NL wil Wilders ook weg hebben, dus dat speelt deze kinderen mooi in de kaart. Vrijheid van meningsuiting....daar waar Wilders zo hard voor gevochten heeft, geldt voor iedereen, dus ook voor deze kinderen. Het werkt nou eenmaal 2 kanten op en dat vergeet men vaak als men met een eigen strijd ergens voor bezig is....dat is erg grappig. :)
pi_98598274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Gochme het volgende:
Niks met islam te maken. Ik ben moslim en neem standaard m'n prada-petje af uit respect als er een rouwstoet langs rijdt. Zijn gewoon een stel onopgevoede rotkinderen.
Ik geloof ook echt wel dat er ook teksten in de Koran staan die juist het handelen van die jongens veroordelen en denk ook echt dat die school er wel wat aan gaat doen (zo kwam die man wel op mij over) Ik vraag mij alleen af.....die haat moet je toch opvallen? Waar leren ze die haat.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:34:55 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_98598302
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Schrijnend. En minstens zo schrijnend is de stuitende naïviteit van de schooldirecteur:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ders-rouwstoet.dhtml

"De kinderen ontkennen, dus twijfel ik". Wat een softe, naieve man. Nee joh, begrafenisondernemers en nabestaanden zoeken zomaar met verzonnen verhalen de publiciteit op.
Marokkanen liegen nog als ze op heterdaad betrapt worden. Dat is ook algemeen bekend.
The End Times are wild
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:35:10 #294
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98598311
Natuurlijk hebben de Marokkaanse jongens dit niet gedaan. Het zijn de Hollandse rouwenden die bekend staan om hun racisme.
pi_98598349
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat haatzaai verbod in NL wil Wilders ook weg hebben, dus dat speelt deze kinderen mooi in de kaart. Vrijheid van meningsuiting....daar waar Wilders zo hard voor gevochten heeft, geldt voor iedereen, dus ook voor deze kinderen. Het werkt nou eenmaal 2 kanten op en dat vergeet men vaak als men met een eigen strijd ergens voor bezig is....dat is erg grappig. :)
Vrijheid van meningsuiting..prima...maar dit is verstoren van ...en misschien waren het wel mensen die pal tegen GW waren. Niet elke blanke is een GW-stemmer. Zo sukkelig denken deze mensen toch hopelijk niet? Maar jij wel dus?
pi_98598363
quote:
In lijn 12 (Den Haag) is dit soort hufterig gedrag van dit soort groepen Nieuwe Nederlanders dagelijkse kost. Alleen haalt dat het nieuws niet zoals nu.
Dat geloof ik graag, maar een ritje op lijn 12 is niet een eenmalige gebeurtenis en ook niet een trieste dag, of een reden om in rouw te zijn. Overlast in het openbaar vervoer is erg, maar wat hier gebeurt - het verstoren van rouwstoeten - is vele malen ernstiger.

Steeds vaker denk ik: laten we er gewoon een punt achter zetten met die Marokkanen in Nederland. Laten we gewoon vaststellen dat het niet werkt, dat ze hier in Nederland zijn. Enkele reis Rabat, betrekkingen verbreken, grenzen dicht. Niet omdat ik rascistisch ben of wil zijn, niet omdat ik persé tegen de aanwezigheid cq. instroom van buitenlanders ben, maar gewoon omdat de rek er compleet uit is. Het draagvlak voor de aanwezigheid van Marokkanen in Nederland is naar een dieptepunt gezakt. En dat ligt toch echt aan gedrag van Marokkanen zelf. Ze verzieken het voor zichzelf.

En ik zal dan wel het verwijt krijgen dat ik generaliserend bezig ben met zulke uitspraken, maar kennelijk weten de zichzelf wél gedragende Marokkanen dit soort misstanden ook niet te voorkomen. Deze 10-, 11-jarige snotapen zijn door hun ouders zo opgevoed. Ze krijgen overduidelijk aangeleerd dat ze niet-moslims mogen minachten. Ik pleit voor veel, veel minder tolerantie tegen nieuwkomers die zich in Nederland op deze manier misdragen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:00:40 #297
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_98599312
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waarom zouden veel mensen toch dit beeld hebben over de'n islam? Het komt niet uit het niets zo'n beeld, toch?
Waarom zijn er imams die haat predikken naar de afvalligen (alles wat niet moslim is) in dit 'geloof van de liefde'
Waarom zijn er toch zoveel van die respectloze 'incidenten' van 1 bepaalde bevolkingsgroep met 1 bepaald geloof?

En vrouwen worden niet onderdrukt in de islam :')
Je bent vast aan het trollen maar oké.
Ik snap dat veel mensen een slecht beeld hebben over de islam, maar dat zijn die personen die het makkelijker vinden iedereen over één kam te scheren en niet eens de moeite doen zich erin te verdiepen alvorens een oordeel te vellen.
Die 'respectloze incidenten' krijgen ze heus niet van thuis mee(hoop ik dan), of van het geloof.
Ja ik merk ook wel dat bepaalde culturen vrouwen onderdrukken, maar dat is cultuurgebonden en komt niet vanwege het geloof. (bijv. de vrouwen in Somalië die hun dochter besnijden - dat is dus absoluut verboden. Of mensen die hun dochter uithuwelijken, wat dus ook niet mag in het geloof).

"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)

Hier komt dus naar voren dat er geen haat wordt gepredikt tov andere groepen.

En dat van vrouwonderdrukking, in de bijbel wordt de vrouw meer onderdrukt lijkt me.

Stukjes uit de bijbel:

Bible: "Let the woman learn in silence with all subjection. But I suffer not a woman to teach, nor to usurp authority over the man, but to be in silence. For Adam was first formed, then Eve. And Adam was not deceived, but the woman being deceived was in the transgression." (1 Timothy 2:11-14)

Bible says: "Let your women keep silence in the churches: for it is not permitted unto them to speak; but they are commanded to be under obedience as also saith the law. And if they will learn any thing, let them ask their husbands at home: for it is a shame for women to speak in the church." (1 Corinthians 14:34)

Bible says: "Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord. For the husband is the head of the wife, as christ also is the head of the church, he himself being the savior of the body. But as the church is subject to christ, so also the wives ought to be to their husbands in everything." (Ephesians 5:22-24)

Bible: "A bad wife brings humiliation, downcast looks, and a wounded heart. Slack of hand and weak of knee is the man whose wife fails to make him happy. Woman is the origin of sin, and it is through her that we all die. Do not leave a leaky cistern to drip or allow a bad wife to say what she likes. If she does not accept your control, divorce her and send her away" (Ecclesiasticus 25:25).

En dat was nog niet eens alles.

Uit de Koran:

Qur'ân: "And they (women) have rights similar to those of men over them in a just manner" (2):228

Qur'ân: "And of His signs is this: he created for you spouses from yourselves that you might find tranquillity in them, and he ordained between you love and mercy. Lo, herein indeed are signs for folk who reflect." (30):21

Qur'ân: "Whosoever does right, whether male or female, and is a believer, him verily we shall quicken with good life, and We shall pay them a recompense in proportion to the best of what they used to do." (16):97.

Qur'ân "O prophet, tell your wives and daughters and the believing women that they should cast their outer garments over their bodies (when abroad) so that they should be known and not molested" (33:59).
pi_98599338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Marokkanen liegen nog als ze op heterdaad betrapt worden. Dat is ook algemeen bekend.
Daar hoef je niet perse Marokkaan voor te zijn blijkbaar. Dat je dat niet snapt snap ik niet. Toch echt dagelijks meegemaakt van roomwitte jongens en meisjes hoor.

Bewijs is ook op internet te vinden
pi_98599389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Je bent vast aan het trollen maar oké.
Ik snap dat veel mensen een slecht beeld hebben over de islam, maar dat zijn die personen die het makkelijker vinden iedereen over één kam te scheren en niet eens de moeite doen zich erin te verdiepen alvorens een oordeel te vellen.
Die 'respectloze incidenten' krijgen ze heus niet van thuis mee(hoop ik dan), of van het geloof.
Ja ik merk ook wel dat bepaalde culturen vrouwen onderdrukken, maar dat is cultuurgebonden en komt niet vanwege het geloof. (bijv. de vrouwen in Somalië die hun dochter besnijden - dat is dus absoluut verboden. Of mensen die hun dochter uithuwelijken, wat dus ook niet mag in het geloof).
Als het niet thuis is, en niet het geloof.... wat is het dan?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:03:33 #300
117098 Hathor
Effe niet
pi_98599406
Uh oh....nou zijn er ook alweer debielen die met bijbel en koran quotes komen aankakken om hun punt kracht bij te zetten. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')