Ik hoop oprecht dat jij ooit liefde zult voelen, want zoals het er nu naar uitziet heb jij een heel deprimerend leven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Klopt in Amsterdam op de dam had je dit een paar jaar geleden ook, ronduit belachelijk en het vooroordeel wordt alleen maar bevestigd en maar blijven beweren dat het 'incidenten' zijn.
Mensen krijgen vanzelf wel een hekel aan een bepaalde groep in de samenleving, het zijn de moslims zelf die dit gedrag nog kan 'rechttrekken'
maw, jij hecht geen waarde aan een fatsoenlijke opvoeding? tsja, als dit de mentaliteit is die je wenst uit te dragen naar je kinderen en de rest van de volgende generaties(s) moet je niet op anderen gaan lopen kankeren dat "dit land naar de klote gaat".quote:
Dat heeft hier niets mee te maken, beetje simpel om dit zo te zeggen maar goed....quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij ooit liefde zult voelen, want zoals het er nu naar uitziet heb jij een heel deprimerend leven.
Ik ben moslim, maar bent protestant, dus wij moeten ons sowieso verre houden van een discussie over geloof, aangezien we niet geheel objectief zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken, beetje simpel om dit zo te zeggen maar goed....
Je doet nou net of ik de ellende loopt op te zoeken, maar dit zijn gewoon de 'feiten'
die vandaag de dag zichtbaar zijn, het is logisch dat jij als moslim dit anders ziet.
Je hebt er hier ook genoeg die de oude vrouwtjes nog gewoon de trein uit helpen of opstaan in de tram hoor, gelukkig maar, zou niet best zijn als iedereen totaal lak heeft aan anderen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Gochme het volgende:
[..]
En waar ik vandaan kom wordt je gewoon nog vriendelijk begroep door die jonge mocro's met een verlegen 'hallo mevrouw/meneer'. Natuurlijk komt dit gedrag veel voor bij de allochtone jongeren, maar een veel grotere factor is de straatcultuur in de stad waarin ze wonen die ze ertoe 'dwingt' zich te moeten bewijzen voor hun vriendjes op school/straat etc.. Natuurlijk moet je het probleem van die straatratten serieus nemen en keihard aanpakken, maar doen alsof het 1 op 1 loopt met hun afkomst, terwijl het overal ter wereld in elke wereldstad voorkomt is een nog groter gevaar.
Het trieste is dat je nog gelijk hebt ook. Laten we hopen dat Nederland er met een paar jaar anders uitziet en dat er een oplossing komt voor de rotzooi. Maar wat ik wel zeker weet is dat de nieuwe generatie (de hoogopgeleide allochtonen) hun kinderen anders zullen opvoeden dan de generaties hiervoor, zij zullen geen cultuurkloof hebben met hun kinderen, dus het probleem wordt op lange termijn vanzelf minder. Maar er moet wel een oplossing komen voor nu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je hebt er hier ook genoeg die de oude vrouwtjes nog gewoon de trein uit helpen of opstaan in de tram hoor, gelukkig maar, zou niet best zijn als iedereen totaal lak heeft aan anderen.
Hier ook genoeg autochtone (kutwoord) jongeren die er een zooitje van maken, maar met incidenten zoals ik eerder aangaf gebeuren enkel bij/met jongeren met een andere afkomst, daar hoef je ook niet omheen te lullen natuurlijk want de feiten zijn niet anders.
De afkomst bepaald niet dat het kutjongeren zijn, niet alle Marokkanen of Turken zijn problematisch omdat een enkeling het verziekt, maar de 'incidenten' worden steeds frequenter, dat is wel zorgwekkend en dan doel ik niet puur op afkomst of religie, maar gewoon in z'n algemeenheid dat veel jongeren en zelfs basisscholieren er een dusdanige teringzooi van maken waarbij bepaalde incidenten veelvuldig veel vaker voorkomen bij een bepaalde afkomst en daar hoef je je oogkleppen ook niet voor op te houden.![]()
Kijk, hier heb je ook wijken waarbij de buurtagent direct al naar een 9-jarig 'buitenlands' kind loopt wanneer zo'n jongen met bontkraag een buurtsuper inloopt, normaliter zou ik zeggen, dat gaat nergens meer over, maar blijkbaar is het nodig om die jeugd al op die leeftijd in de gaten te houden want ze doen het niet voor de lol en dan moeten de goeden onder de kwaden lijden, dat is spijtig.
Genoeg jeugd die wel met normen en waarden worden opgevoed en zich ontrekken van mogelijk rottige omstandigheden in de wijken/omgeving maar het zijn er teveel die rotzooi trappen om het maar incidenten te blijven noemen en je hebt een verschil tussen een brandje in een vuilnisbak en het ingooien van autoruiten, mag beiden niet, maar waarbij ik het ene nog als kattekwaad kan zien is dat niet echt het geval bij dat laatste.
Bijzonder dat je dat er uit weet te halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
maw, jij hecht geen waarde aan een fatsoenlijke opvoeding?
Als jij ouders die hun kinderen opdragen hun excuses voor hun streken aan anderen aan te bieden met eenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bijzonder dat je dat er uit weet te halen.
Volgens mij was het een joodse begrafenis, en ging het om de ingebakken jodenhaat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef Gochme het volgende:
Wat heeft een rouwstoet met 'culturen' te maken?
Neuh, de strekking van die post - of in ieder geval; wat ik er uit opmaakte - was dat het vroeger allemaal beter was en men dat soort dingen niet uithaalde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef VanishedEntity het volgende:
Als jij ouders die hun kinderen opdragen hun excuses voor hun streken aan anderen aan te bieden met een_!! wilt afdoen blijft er idd weinig andere keus over, en moet je niet raar opkijken dat de maatschappij op ten duur verhuftert; een praatje waar verschillende kampen op fok! hun mond vol van hebben.
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef kree het volgende:
Volgende stap is dat je "gangs" gaat krijgen, zit er net nog wat over te kijken op discovery.
Volgens mij hebben we dat nu nog niet echt in NL (ik woon niet in een grote stad).
Maar dan is het einde helemaal zoek.
Hij komt dan ook uit de reformatorische hoek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat jij ooit liefde zult voelen, want zoals het er nu naar uitziet heb jij een heel deprimerend leven.
Drogreden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom zou hun vrijheid in gevaar komen? Zo lang er niets aan de hand is zul je er niets van merken.
quote:Niet zo gek natuurlijk de een kan niet zonder de ander. Dat een systeem vatbaar is voor fraude en corrupte is geen reden om het niet verder te ontwikkelen.
Omdat bedrijven genoeg geld over hebben voor privacy-gevoelige informatie natuurlijk.quote:Hoe is die informatie fraudegevoelig?![]()
Hoe naiëf.quote:Het wordt pas informatie van waarde als er een misdrijf gepleegd wordt.
Saywut? Het gaat niet om de doeleinden, maar om het feit dat die informatie bestaat en op straat voor het oprapen ligt.quote:Tevens zijn er al systemen die uit zichzelf het gedrag van mensen kan analyseren en eventueel gevaarlijke individuelen digitaal kan kenmerken. Dat maakt de kans op fraude nog kleiner. Ik bedoel maar, er zijn goede opties.
je hebt het over een religie die alles wat anders is het liefst ziet branden. die hun eigen vrouwen onderdrukken tot slavin. hoe hoog denk je dat respect voor iets anders dan moslim zijn staat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Heeft de islam dan geen respect geleerd aan de ze jongeren voor andere culturen?
Ga heen jij, onnozelaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hebt het over een religie die alles wat anders is het liefst ziet branden. die hun eigen vrouwen onderdrukken tot slavin. hoe hoog denk je dat respect voor iets anders dan moslim zijn staat?
dat bedoel ikquote:
Hoe ligt het op straat voor het oprapen als de overheid de enige is die toegang heeft tot de "database"? Hoe kom je toch bij die onzin. Dat systeem waar ik het over had die mensen hun gedrag analyseert is juist fraude bestendig, immers beslist het systeem of de informatie waardevol is of niet. Wanneer de informatie dus niet van waarde is zal het ook niet onder de ogen van de overheid komen. Simpel en effectief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden.
[..]
[..]
Omdat bedrijven genoeg geld over hebben voor privacy-gevoelige informatie natuurlijk.
[..]
Hoe naiëf.
[..]
Saywut? Het gaat niet om de doeleinden, maar om het feit dat die informatie bestaat en op straat voor het oprapen ligt.
Nee het trieste is dat ze eerst vroegen of het een moslim was die dood was. "Nee", zei de begrafenis ondernemer. "Dan is er weer een hond minder" zeiden de nieuwe Nederlanders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef bijdehand het volgende:
Als Allah bestaat, dan zal hij zich wel schamen voor die productiefoutjes!
Net alsof het noodzakelijk is dat tijdens een discussie beide partijen geheel objectief zijn! Dan zouden er helemaal geen discussies meer mogelijk zijn. Typisch weer een moslim-gedachtenkronkel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik ben moslim, maar bent protestant, dus wij moeten ons sowieso verre houden van een discussie over geloof, aangezien we niet geheel objectief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |