dat is wel normaal hoor. Zou lullig zijn als ze een cursus voor jou regelen en gaat volgen je als je klaar bent gelijk weg gaat naar een nieuwe werkgever. Worden ze niet echt blij vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vrij normaal.
De detacheerders die ik ken doen het allemaal niet. En dat zijn zo'n beetje de grote 4 hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat is wel normaal hoor. Zou lullig zijn als ze een cursus voor jou regelen en gaat volgen je als je klaar bent gelijk weg gaat naar een nieuwe werkgever. Worden ze niet echt blij van
Bij ons is dat gewoon het risico van de werkgever, Alle cursussen die ik wil volgen kan ik toestemming voor krijgen, krijg ik toestemming mag ik ze volgen, wat vervolgens voor hun inhoud dat ik ze mij duurder wegzetten. Ben blij dat ze niet aan zulke wurgconstructies doen bij onsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat is wel normaal hoor. Zou lullig zijn als ze een cursus voor jou regelen en gaat volgen je als je klaar bent gelijk weg gaat naar een nieuwe werkgever. Worden ze niet echt blij van
Mee eens, ze nemen bij peak-it jonge honden aan en doen alsof deze regeling de normaalste zaak van de wereld isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:18 schreef klusfoobje het volgende:
Die hele 10k km prive is je reinste kolder.
Nou ik zou jullie vertellen, enkele collega's van me hebben allemaal een lease auto van Peak-IT, ze rijden er al enkele jaren in en betalen exact voor een Aygo 130 euro per maand inclusief tankpas. Ze hebben nog nooit de BD op hun dak gehad omdat deze auto's op de naam van Peak-IT staan. Ik heb de navraag is gedaan bij wat mensen die al enkele jaren bij Peak-IT werken en hun betalen alleen een x vast aantal euro's per maand wat ingehouden word van het jawel let op bruto salaris! Dus zo slecht is die regeling bij Peak-IT niet, ookal rij je dan in een kut Aygo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef klusfoobje het volgende:
idd. Lease wagen is een auto als extra en uitvoering voor je werk EN waar je inspraak hebt over het voertuig zelf.. Al het andere is gewoon een bedrijfsbus.
Ik ben overigens wel van mening dat je je best bewust mag zijn van je brandstof kosten bij hoog prive gebruik.
Ik heb destijds een dame leren kennen in het puntje van limburg. Das vanuit 030 toch best een tippel minimaal 2 keer per week.
Dat heb ik toen ter sprake gebracht bij mijn werkgever. Die waardeerde dat en gaf aan dat dat part of life is.
Hij verzocht me wel om niet aan een vakantie liefde uit spanje of italie te blijven hangen
Gast dat is de bijtelling van de auto, men gaat hier de mist in omdat je het als netto bedrag noemt zonder de herkomst erbij te vermeldenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Christianc het volgende:
[..]
Nou ik zou jullie vertellen, enkele collega's van me hebben allemaal een lease auto van Peak-IT, ze rijden er al enkele jaren in en betalen exact voor een Aygo 130 euro per maand inclusief tankpas. Ze hebben nog nooit de BD op hun dak gehad omdat deze auto's op de naam van Peak-IT staan. Ik heb de navraag is gedaan bij wat mensen die al enkele jaren bij Peak-IT werken en hun betalen alleen een x vast aantal euro's per maand wat ingehouden word van het jawel let op bruto salaris! Dus zo slecht is die regeling bij Peak-IT niet, ookal rij je dan in een kut Aygo
Onzin, BD kijkt hier niet naar. Ze willen alleen weten of je een auto van de zaak hebt en houden hierbij de uitstoot van de auto in de gaten. Aygo heeft een 20% bijtelling, een Polo Bluemotion 14%. Het zal ze een worst wezen hoeveel je ermee rijd.quote:En ja ze rijden onbeperkt aan kilometers. Die 10 000km prive op papier is puur voor de belastingdienst....![]()
Hoe betalen ze dat dan? Staat het onderaan de salarisstrook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Christianc het volgende:
[..]
Nou ik zou jullie vertellen, enkele collega's van me hebben allemaal een lease auto van Peak-IT, ze rijden er al enkele jaren in en betalen exact voor een Aygo 130 euro per maand inclusief tankpas.
Waarom zouden ze?quote:Ze hebben nog nooit de BD op hun dak gehad omdat deze auto's op de naam van Peak-IT staan.
Dus de eigen bijdrage wordt van het brutoloon ingehouden? Weet je dat zeker, want dan is Peak namelijk wel kut. Dat mag namelijk niet volgens de Wet op de Loonbelasting.quote:Ik heb de navraag is gedaan bij wat mensen die al enkele jaren bij Peak-IT werken en hun betalen alleen een x vast aantal euro's per maand wat ingehouden word van het jawel let op bruto salaris! Dus zo slecht is die regeling bij Peak-IT niet, ookal rij je dan in een kut Aygo
Je betaald de BD het volle pond aan bijtelling, dus waarom zou die zich druk maken of je 10k per jaar rijd of meer? Sterker nog, ze willen graag dat je meer rijd omdat ze dan meer accijns en BTW inkomsten hebben (en daarop door redenerend ook meer IB inkomsten).quote:En ja ze rijden onbeperkt aan kilometers. Die 10 000km prive op papier is puur voor de belastingdienst....![]()
Waarom ben jij zo gebrandt op die auto? Want je OP geef je aan dat je uit bent op die auto.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef Christianc het volgende:
Onzin, BD kijkt hier niet naar. Ze willen alleen weten of je een auto van de zaak hebt en houden hierbij de uitstoot van inde gaten. Aygo heeft een 20% bijtelling, een Polo Bluemotion 14%. Het zal ze een worst wezen hoeveel je ermee rijd.
Inderdaad, het zal ze een worst wezen.. dus ik kan gewoon onbeperkt met die Aygo rijden zonder dat ik buiten die 130 euro extra kosten krijg....
TS heeft het alleen over de bijtelling, slechts verkeerd verwoordquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef sanger het volgende:
Dus de eigen bijdrage wordt van het brutoloon ingehouden? Weet je dat zeker, want dan is Peak namelijk wel kut. Dat mag namelijk niet volgens de Wet op de Loonbelasting.
En hoe zit het dan met de bijtelling?
Het word inderdaad van je bruto salaris ingehouden, voordelig in dit geval voor je 8% vakantiegeld..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Christianc het volgende:
[..]
Dus de eigen bijdrage wordt van het brutoloon ingehouden? Weet je dat zeker, want dan is Peak namelijk wel kut. Dat mag namelijk niet volgens de Wet op de Loonbelasting.
En hoe zit het dan met de bijtelling?
Het word inderdaad van je bruto salaris ingehouden, voordelig in dit geval voor je 8% vakantiegeld..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Christianc het volgende:
[..]
Dus de eigen bijdrage wordt van het brutoloon ingehouden? Weet je dat zeker, want dan is Peak namelijk wel kut. Dat mag namelijk niet volgens de Wet op de Loonbelasting.
En hoe zit het dan met de bijtelling?
Behalve dat je met je werkgever bent overeen gekomen dat je max 10k per jaar mag rijden, en als je daaroverheen gaat ze je mogen belasten met extra kosten.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef Christianc het volgende:
Inderdaad, het zal ze een worst wezen.. dus ik kan gewoon onbeperkt met die Aygo rijden zonder dat ik buiten die 130 euro extra kosten krijg....
Dat klopt, dat mogen ze, alleen dat doet Peak-IT niet... ik heb hier op de afdeling 7 Peak-ITérs zitten met een lease auto, en stuk ervan rijden als een Taxi chauffeurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Behalve dat je met je werkgever bent overeen gekomen dat je max 10k per jaar mag rijden, en als je daaroverheen gaat ze je mogen belasten met extra kosten.....
Dat is voor iedereen duidelijk, maar niet voor TS. Overigens heb je ook nog de categorie 25% bijtelling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Ok even op een rij voor de ts en andere bezoekers.
Een lease-auto kost het volgende:
Bijtelling - dit wordt van je brutoloon ingehouden en is oa gebasseerd op de waarde van de auto en de hoogte van de bijtelling (20% of 14%)
Eigen bijdrage - dit wordt door het bedrijf van je loon ingehouden en gebeurd dikwijls alleen als je een auto BOVEN je lease budget kiest.
Bijtelling is voor TS verplicht, eigen bijdrage komt niet ter sprake omdat ts de auto niet zelf kiest.
Hij krijgt een aygo, dan zal het ongeveer NETTO de ts 130 euro kosten om de auto PRIVE te mogen rijden. Kies je ervoor om de auto ALLEEN zakelijk te rijden, dan zal het de TS 0 euro kosten.
Ik hoop dat alles nu duidelijk is
Jij zit met mij op 1 lijn. Zo is de regeling! Dus ik heb alleen maar 130 euro per maand.... lastenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Ok even op een rij voor de ts en andere bezoekers.
Een lease-auto kost het volgende:
Bijtelling - dit wordt van je brutoloon ingehouden en is oa gebasseerd op de waarde van de auto en de hoogte van de bijtelling (20% of 14%)
Eigen bijdrage - dit wordt door het bedrijf van je loon ingehouden en gebeurd dikwijls alleen als je een auto BOVEN je lease budget kiest.
Bijtelling is voor TS verplicht, eigen bijdrage komt niet ter sprake omdat ts de auto niet zelf kiest.
Hij krijgt een aygo, dan zal het ongeveer NETTO de ts 130 euro kosten om de auto PRIVE te mogen rijden. Kies je ervoor om de auto ALLEEN zakelijk te rijden, dan zal het de TS 0 euro kosten.
Ik hoop dat alles nu duidelijk is
Nu hopelijk welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen duidelijk, maar niet voor TS.
Precies, het enige waar ik wel moeite mee heb is die 10k regeling, teken dat niet in godesnaam, wie weet wat voor adders er verstopt zitten onder het gras.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Christianc het volgende:
[..]
Jij zit met mij op 1 lijn. Zo is de regeling! Dus ik heb alleen maar 130 euro per maand.... lasten
Al deze info van alle users hier in dit topic willen dingen aanduiden..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu hopelijk wel
Enne, een eigen bak kost je al gauw meer, zeker als 20 jarige dankzij verzekeringen
Nogmaals, een eigen bijdrage voor een auto van de zaak mag niet bruto worden ingehouden. Bijtelling wordt ook al niet ingehouden op brutoloon, maar er wordt juist brutoloon toegevoegd aan het Loon LH. De inhouding gaat dan (op basis van de loonbelastingtabellen) middels de ingehouden loonheffingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef Christianc het volgende:
Ik betaal 130 euro bruto die van mijn brutoloon word ingehouden. Welke verdere kosten krijg ik nou nog meer dan, want mijn collega's hebben al ongeveer 4 jaar een auto van Peak-IT en hebben nog nooit extra kosten gehad dan de bijdrage die ze leveren voor die auto die van het bruto loon word ingehouden elke maand......
Ik heb een maatje, die betaald voor een mini cooper 345 euro per maand, en rijd op jaar basis sowieso tussen de 15 en 20d prive.. Peak-IT verhaald NIKS op hem!!!! en de BD ook niet!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, het enige waar ik wel moeite mee heb is die 10k regeling, teken dat niet in godesnaam, wie weet wat voor adders er verstopt zitten onder het gras.
Als ze het niet doen, waarom nemen ze het dan in het contract opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Christianc het volgende:
[..]
Dat klopt, dat mogen ze, alleen dat doet Peak-IT niet... ik heb hier op de afdeling 7 Peak-ITérs zitten met een lease auto, en stuk ervan rijden als een Taxi chauffeur
Puur voor de belastingdienst....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, waarom nemen ze het dan in het contract op
125 euro p/m moeten dokken om met reclame rond te rijden.quote:
Belasting doet hier niets mee, het interesseert ze geen moer wat jij met die wagen uitspookt. Al ga je 3x de aardbol rond zelfs dan komen ze niet langs. Heel die regeling is door Peak verzonnen om kosten te drukkenquote:
Nogmaals, de Belastingdienst gaat het alleen om dat ji de auto tot je beschikking hebt en er prive mee rijdt. Niets meer. Bel anders de belastingtelefoon even,dat is gratis. Vraag eens aan hun of het in je leaseovereenkomst moet staan of niet.quote:
Ik heb momenteel een Golf VI. Die kost aan bijtelling per maand 280 euro. De eigen bijdrage is 0. Mijn leasebudget is 700 euro.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Christianc het volgende:
[..]
Ik heb een maatje, die betaald voor een mini cooper 345 euro per maand, en rijd op jaar basis sowieso tussen de 15 en 20d prive.. Peak-IT verhaald NIKS op hem!!!! en de BD ook niet!!!!
hier ga je al fout. De bijtelling wordt niet ingehouden maar bij het Loon LH opgeteld om zo de basis voor de inhouding van de loonheffingen te bepalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Ok even op een rij voor de ts en andere bezoekers.
Een lease-auto kost het volgende:
Bijtelling - dit wordt van je brutoloon ingehouden en is oa gebasseerd op de waarde van de auto en de hoogte van de bijtelling (20% of 14%)
En dat is ten alle tijden een netto inhouding,quote:Eigen bijdrage - dit wordt door het bedrijf van je loon ingehouden en gebeurd dikwijls alleen als je een auto BOVEN je lease budget kiest.
Verplicht in die zin dat hij de keuze heeft al dan niet prive te gebruiken.quote:Bijtelling is voor TS verplicht, eigen bijdrage komt niet ter sprake omdat ts de auto niet zelf kiest.
Die ¤ 130 kan Peak dus niet bepalen. Zeker niet als het over meerdere werknemer gaat (TS spreekt over meerdere die ¤ 130 betalen).quote:Hij krijgt een aygo, dan zal het ongeveer NETTO de ts 130 euro kosten om de auto PRIVE te mogen rijden. Kies je ervoor om de auto ALLEEN zakelijk te rijden, dan zal het de TS 0 euro kosten.
Dat wil niet zeggen dat ze het niet ook op jou zullen doen als ze bv. van je af willen (om wat voor reden dan ook). Je geeft ze hiermee een mogelijkheid het te doen, zonder dat jij er onderuit kunt. Als ze het niet zullen doen waarom het dan in een contract opnemen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Christianc het volgende:
[..]
Ik heb een maatje, die betaald voor een mini cooper 345 euro per maand, en rijd op jaar basis sowieso tussen de 15 en 20d prive.. Peak-IT verhaald NIKS op hem!!!!
Die komen ook niets tekort, die krijgen de loonbelasting over de waarde van het privegebruik van de auto immers al.quote:en de BD ook niet!!!!
En als TS nou zijn grijze massa eens aan het werk zet komt hij dus tot de conclusie dat hij 130 eigen bijdragen + bijtelling kwijt is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:45 schreef sanger het volgende:
Die ¤ 130 kan Peak dus niet bepalen. Zeker niet als het over meerdere werknemer gaat (TS spreekt over meerdere die ¤ 130 betalen).
Mag nog steeds.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef klusfoobje het volgende:
Zeg, vroeger was het zo dat je als werknemer ZELF je bijtelling moest dokken. Nu word het ingehouden.
Uit die tijd weet ik ook dat je eventuele eigen bijdrages van de bijtelling mocht afhalen.;
Dus 300 bijtelling minus de bijdrage aan de baas.
is dat nog steeds zo ? zal wel niet, maar toch
Wat ik nog kan herinneren is dat je de eigen bijdrage bij de belastingdienst mocht opgeven waardoor je netto minder kwijt was aan de auto. Hoe dat nu zit weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef klusfoobje het volgende:
Zeg, vroeger was het zo dat je als werknemer ZELF je bijtelling moest dokken. Nu word het ingehouden.
Uit die tijd weet ik ook dat je eventuele eigen bijdrages van de bijtelling mocht afhalen.;
Dus 300 bijtelling minus de bijdrage aan de baas.
is dat nog steeds zo ? zal wel niet, maar toch
Oke 130 eigen bijdrage, elke maand die dus van mijn bruto of netto loon word ingehouden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En als TS nou zijn grijze massa eens aan het werk zet komt hij dus tot de conclusie dat hij 130 eigen bijdragen + bijtelling kwijt is.
TS, vraag naar de cataloguswaarde van de auto, dan kun je zelf uitrekenen wat de auto per maand kost.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Christianc het volgende:
Oke,
Kan iemand mij een volledige kijk geven waar ik naar moet vragen en waar ik niet in moet trappen?
Wat zijn alle nadelen ???????????
Wat zijn mijn kosten ??????????
Netto.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef Christianc het volgende:
[..]
Oke 130 eigen bijdrage, elke maand die dus van mijn bruto of netto loon word ingehouden?
Oke,
Kan iemand mij een volledige kijk geven waar ik naar moet vragen en waar ik niet in moet trappen?
Wat zijn alle nadelen ???????????
Wat zijn mijn kosten ??????????
Ik zou zeggen lees het topic eens door.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Christianc het volgende:
Oke,
Kan iemand mij een volledige kijk geven waar ik naar moet vragen en waar ik niet in moet trappen?
Wat zijn alle nadelen ???????????
Wat zijn mijn kosten ??????????
Dit dus. Maar dat wil TS helemaal niet snappen. TS wil eigenlijk gewoon horen wat hij wil horen, omdat hij maar al te graag die handtekening wil zetten, omdat ie dan een 'auto van de zaak' heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En als TS nou zijn grijze massa eens aan het werk zet komt hij dus tot de conclusie dat hij 130 eigen bijdragen + bijtelling kwijt is.
Als je de auto in de prak rijd betaal je 100 euro, de rest is voor Peak-IT.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het topic eens door.....
De kosten bestaan uit:
• De extra loonbelasting die je gaat betalen omdat de waarde van de auto bij je Loon LH wordt opgeteld.
• Eventueel een netto eigen bijdrage die aan de werkgever betaald wordt.
• Het verlies aan reiskostenvergoeding (zou je mee kunnen rekenen).
Waar op te letten:
• Een maximum aantal km's die je mag rijden. Je geeft ze een stok om mee te slaan en als je over die 10k km's komt ook nog eens een uitnodiging.
• Wat gebeurt er met de auto als je weggaat bij Peak? Moet je die meenemen? Moet je een afkoopboete betalen?
• Eigen risico per schadegeval, hoe hoog en is het alelen in geval schuld bestuurder of in alle schadegevallen?
En trost dat hij zal zijn op zijn Aygo met reclame erop.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dat wil TS helemaal niet snappen. TS wil eigenlijk gewoon horen wat hij wil horen, omdat hij maar al te graag die handtekening wil zetten, omdat ie dan een 'auto van de zaak' heeft.
Die lacht TS 2x uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Plus mag je ook een auto zonder reclame omdat iedere andere lease rijder die je tegen komt jouw uitlacht omdat er Peak-IT op je auto staat.
Behalve de KPNérs, Getronicers, Tempo teamers etcquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Plus mag je ook een auto zonder reclame omdat iedere andere lease rijder die je tegen komt jouw uitlacht omdat er Peak-IT op je auto staat.
En staat dat zo in het leasecontract of is dat ook een gevalletje dat ze anders zeggen dan waar je voor tekent?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Christianc het volgende:
[..]
Als je de auto in de prak rijd betaal je 100 euro, de rest is voor Peak-IT.
Als je weg gaat bij Peak-IT lever je de auto in bij het wagenpark van Peak-IT met tankpas en verder niks!
Voor zover ik duidelijkheid verkrijg van TS wel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef muhahaha het volgende:
Eigen bijdrage voor een stikkerbak? Weet je het zeker?
Een auto van iets meer dan 24.000 euro dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Voor zover ik duidelijkheid verkrijg van TS wel ja
Is overigens tweemaal zo hoog als mijn eigen bijdrage, en ik rij in een auto die 3x zo duur is
Dus even resumeren, dan mag je dus de bijtelling gaan dokken, een eigen bijdrage en je reiskosten vergoeding inleveren (lijkt me logisch) om dan in een STIKKERbak te gaan rijden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Voor zover ik duidelijkheid verkrijg van TS wel ja
Is overigens tweemaal zo hoog als mijn eigen bijdrage, en ik rij in een auto die 3x zo duur is
Nee, auto van 29k. Budget van ¤ 750. Eigen bijdrage is voor privegebruikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een auto van iets meer dan 24.000 euro dus?waar jij 65 euro eigen bijdrage voor hebt? Dan heb je nog steeds een klotebudget denk ik dan?
quote:15:43:06 Bedankt voor uw belangstelling. Een van onze medewerkers is zo spoedig mogelijk bij u...
15:43:11 Operator Marise van der Pers doet mee met de chat
15:43:18 Marise van der Pers: goedemiddag.
15:43:23 Bezoeker: Goedemiddag
15:43:23 Marise van der Pers: bedankt voor uw berickt
15:43:29 Marise van der Pers: waar kan ik je mee helpen?
15:43:46 Bezoeker: Een vriend van me heeft me gevraagd te kijken naar de aanbieding die Peak IT hem heeft gedaan, maar er zijn nog wat onduidelijkheden.
15:44:00 Bezoeker: Het gaat om het aanbod voor de leaseauto
15:44:24 Bezoeker: Hij zegt steeds dat het hem bruto ¤ 130 kost, maar is dat nu de bijtelling of is dat een eigen bijdrage?
15:44:37 Marise van der Pers: wat is het voor een auto?
15:44:53 Bezoeker: Hij kan het niet meer helemaal volgen vandaar dat hij mij gevraagd heeft het na te kijken
15:44:57 Bezoeker: Een Aygo
15:45:04 Marise van der Pers: ok
15:45:16 Marise van der Pers: een aygo kost aan bijtelling ongeveer 80 euro
15:45:31 Marise van der Pers: en de eigen bijdrage is in het begin 100 euro voor het gebruik van de tankpas
15:45:43 Marise van der Pers: die komt heel globaal neer op 180 euro bruto.
15:45:50 Marise van der Pers: Netto zal het uitkomen rond de 100 euro
15:47:44 Marise van der Pers: als je nog een vraag hebt, kan je ze gerust stellen hoor
15:47:48 Bezoeker: Dus het gaat om een tankpas, met een eigen bijdrage van ¤ 100
15:47:55 Bezoeker: er is gezegd dat het om ¤ 130 ging, zou dat kunnen?
15:48:27 Marise van der Pers: hoe hoger de eigen bijdrage, des te lager wordt ook weer de bijtelling
15:48:31 Marise van der Pers: het is een wisselwerking
15:48:44 Marise van der Pers: stel dat hij geen eigen bijdrage zou hebben, zou de bijtelling weer hoger zijn.
15:49:13 Marise van der Pers: weet je ook het salaris wat hij heeft aangeboden gekregen?
15:49:28 Marise van der Pers: dan waag ik er even een belletje aan naar onze wagenpark
15:49:29 Bezoeker: Weet je toevallig, bij benadering, de cataloguswaarde van de Aygo's? En het bijtellingspercentage?
15:49:31 Marise van der Pers: kan ik het gelijk na vragen
15:49:53 Marise van der Pers: ligt aan de aygo die hij krijgt.
15:50:14 Marise van der Pers: maar de nieuwe aygo zijn rond de 9000 euro geloof ik
15:50:30 Bezoeker: En bijtelling?
15:50:47 Marise van der Pers: 14% geloof ik
15:51:38 Marise van der Pers: net even nagevraagd: cataloguswaarde van 10.000 tot 11.000 euro
15:51:41 Marise van der Pers: en 14% bijtelling
15:51:49 Bezoeker: Oke, dank je wel!
Ja, maar slechts een klein bedrag in vergelijking met wat ik prive rij. In ruil daarvoor heb ik een iets hoger budget. En de eigen bijdrage mag je verrekenen met de bijtelling dus kost het je maar de helftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef klusfoobje het volgende:
je moet dus zelf je benzine betalen ????? voro je prive kilomters ?
mozes kriebel zeg, wat zijn dat voor een lease regelingen waar het gros mee komt ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef muhahaha het volgende:
Heb je haar ook gevraagd hoe magneten werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |