Welterusten, ik ben ook weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat we daar een eens (serieus) over door moeten lullen in een topic. Is zowel leerzaam als interessant. Nu ga ik richting bed
Truste KVquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat we daar een eens (serieus) over door moeten lullen in een topic. Is zowel leerzaam als interessant. Nu ga ik richting bed
Truste GSquote:
Wellicht niet verwijtbaar maar helemaal vrij te pleiten zijn ze/we ook niet.quote:
Bizar dit, ik kreeg echt op precies hetzelfde moment een foto doorgestuurd van een vriend van Sean Lennon waar ik precies op lijk (alleen heeft hij dan wel haar).quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef GSbrder het volgende:
Oh, that reminds me, Friek, als jij er nog bent, ik heb je doppelganger gevonden.
Hij heet John O Callaghan en is DJ.
[ afbeelding ]
Ja, die klopt beter. Minus bril en haar dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bizar dit, ik kreeg echt op precies hetzelfde moment een foto doorgestuurd van een vriend van Sean Lennon waar ik precies op lijk (alleen heeft hij dan wel haar).
[ afbeelding ]
Nagegaan ben ik het nooit, maar ik hoorde meermaals dat iedereen een dubbelganger heeft ergens op de wereld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef Friek_ het volgende:
Bizar dit, ik kreeg echt op precies hetzelfde moment een foto doorgestuurd van een vriend van Sean Lennon waar ik precies op lijk (alleen heeft hij dan wel haar).
Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen van 't lachen. De laatste keer dat ik zo gelachen heb, was na het zien van dat interview met Charlie Sheen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef GSbrder het volgende:
Eau neej weg errmeej, jij hebt echt geen ideeejj
Ave.
Nou dat lijkt me niet, kijk maar:quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef remlof het volgende:
Dion Quixote
Zelfs hij is voor voortzetting van het debat vannacht. Dat wordt een latertje
Haha, ik luister al bijna 10 jaar geen metal meer en het zijn nog steeds precies dezelfde bands die daar komen.quote:
Ja, dezelfde hapsnoet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |