SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef BeamofLight het volgende:
PICK4: Llodrarespect voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Nee is al 1-1 in sets nuquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik nog op tijd met Pick 4 Llodra ?
De 14e kloonquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was die nog op tijd? Sowieso, wie is dit?
Die was nog een kwartier te vroeg hoor. Als ik naar de minuten van de partij kijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was die nog op tijd? Sowieso, wie is dit?
Hij postte net met z'n volgende kloon dat het 30-15 was eerste game op het moment van posten (post is weggehaald).quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef XL het volgende:
[..]
Die was nog een kwartier te vroeg hoor. Als ik naar de minuten van de partij kijk
Vragen om problemen ja, maar ik ga ook niet graag tegen Simon in.quote:
Deze ligt gewoon te voor de hand, op het oog een simpel potje en volgende ronde tegen Murray.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vragen om problemen ja, maar ik ga ook niet graag tegen Simon in.
In theorie zou het kunnen, ik heb het zelf alleen niet in de gaten gehouden. Is er iemand die het weet, zonder Chriz233k een oor aan te willen naaien?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De 14e kloon
Aan de 2 posts erna te zien was hij te laat![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef XLTennisgameGroupie het volgende:
30-15 eerste game, proberen jullie de ''Autist van het jaar'' award te winnen?!
Keihard zijn we.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef XLTennisgameGroupie het volgende:
Wie is dit nou weer? Norich, je kunt me toch gewoon blijven pm-en?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef XLTennisgameGroupie het volgende:
dat is ongetwijfeld Chriz123687924283Kquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:02 schreef XL het volgende:
[..]
Wie is dit nou weer? Norich, je kunt me toch gewoon blijven pm-en?
Duidelijk, voortaan geen respect tonen en gewoon liegen dat het nog niet was begonnen.quote:
Hey Rogier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef RogierWassen het volgende:
[..]
Duidelijk, voortaan geen respect tonen en gewoon liegen dat het nog niet was begonnen.
Genoteerd.
Niet je frustratie over je eigen falen afreageren op de organisatie, Rogier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef RogierWassen het volgende:
[..]
Duidelijk, voortaan geen respect tonen en gewoon liegen dat het nog niet was begonnen.
Genoteerd.
Vector_SLD ook in dat geval...quote:Op zondag 26 juni 2011 14:16 schreef Piperidine het volgende:
XL en BeamofLight zijn er inderdaad uit en kleinzusje moet een dag terug.
Helaas met het merendeel voor de komma. Ik ga het even aanpassen, dacht dat Monfils gewonnen had.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:28 schreef Salamando het volgende:
Er zijn waarschijnlijk bedragen met een flink aantal nullen overgemaakt naar het goksyndicaat.
Wat snap je er niet aan?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:51 schreef APK het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die 'pick 0' op slaat![]()
Iemand?
Waarom heet 'pick 0' niet gewoon 'pick 1'?quote:
Maar goed, door die 'Pick 0' weet ik dus niet hoeveel keer er nog gekozen moet worden...quote:
Hierna nog 3x (Wimbledon volgt de grijze puntenverdeling bij de GS, omdat er niet op de tussenzondag gespeeld wordt). De scores achter het nummer zijn de punten die je haalt als je die ronde succesvol overleeft. Dus out bij pick 2 = 1 ronde succesvol = 10 punten. Als je bij pick 1 zou beginnen in het overzicht, zou je als laatste nog een W voor Winst moeten hebben staan. Had ook gekund, maar dan moet ik het schema weer aanpassenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Maar goed, door die 'Pick 0' weet ik dus niet hoeveel keer er nog gekozen moet worden...
Nog 6x?
Merciquote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hierna nog 3x (Wimbledon volgt de grijze puntenverdeling bij de GS, omdat er niet op de tussenzondag gespeeld wordt). De scores achter het nummer zijn de punten die je haalt als je die ronde succesvol overleeft. Dus out bij pick 2 = 1 ronde succesvol = 10 punten. Als je bij pick 1 zou beginnen in het overzicht, zou je als laatste nog een W voor Winst moeten hebben staan. Had ook gekund, maar dan moet ik het schema weer aanpassen
Dus als ik het goed heb hierna gewoon een kwartfinale (woensdag), een halve finale (vrijdag) en de finale (zondag)?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hierna nog 3x (Wimbledon volgt de grijze puntenverdeling bij de GS, omdat er niet op de tussenzondag gespeeld wordt). De scores achter het nummer zijn de punten die je haalt als je die ronde succesvol overleeft. Dus out bij pick 2 = 1 ronde succesvol = 10 punten. Als je bij pick 1 zou beginnen in het overzicht, zou je als laatste nog een W voor Winst moeten hebben staan. Had ook gekund, maar dan moet ik het schema weer aanpassen
Bij Wimbledon wordt vanaf de vierde ronde inderdaad per ronde, i.p.v. per dag, een pick doorgegeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dus als ik het goed heb hierna gewoon een kwartfinale (woensdag), een halve finale (vrijdag) en de finale (zondag)?
Ook per dag, want alle rondes worden nu op één dag gespeeldquote:Op maandag 27 juni 2011 10:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij Wimbledon wordt vanaf de vierde ronde inderdaad per ronde, i.p.v. per dag, een pick doorgegeven.
Je hebt gelijk ja, ik kon het zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ook per dag, want alle rondes worden nu op één dag gespeeld.
had ik het toch goed in mn hoofd zitten. Thanks!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie hebben allemaal weer schijtmazzel met Lopez
Volgende picks zijn woensdag, de kwartfinales. Vrijdag de halve finales en zondag de finale.
Het geeft mij opeens weer de kans om uit te spelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
Het verlies van Fedje komt hier trouwens niet zo goed uit...
Waarom benutte Kubot niet gewoon zijn matchpoints niet gewoon tegen Lopez, want anders waren norich en ik als enige overgebleven.quote:
quote:
quote:
Dat had ik even gemist, bedankt!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:00 schreef TheGeneral het volgende:
Intel!
Ik had mijn keuze later nog veranderd naar Nadal. Ik hoor dus als uitvaller bij Pick 10 te staan aangezien ik voor de finale niemand meer kan kiezen
.
[..]
[..]
Kan ik ook meedoen? Lijkt me leukquote:Op zondag 3 juli 2011 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je staat op de PM-lijst, vanaf het volgende toernooi (Hamburg, 18/07) kun je meedoen!
Ook jij staat op de lijstquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:04 schreef rhubarb het volgende:
BedanktAPK gefeliciteerd als nieuwe nummer 1 in de 2011 stand
Gaat niet helemaal goed, Intelquote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 10:
APK: Stakhovsky, Mayer, Monfils, Tsonga, Gasquet, Ferrer, Lopez, Murray, Djokovic, Nadal
borisz: Del Potro, Nalbandian, Monfils, Llodra, Gasquet, Ferrer, Lopez, Djokovic, Nadal, ---
norich: Roddick, Anderson, Monfils, Llodra, Berdych, Ferrer, Nadal, Murray, Djokovic, ---
Piperidine: Verdasco, Nalbandian, Ljubicic, Youzhny, Berdych, Ferrer, Murray, Djokovic, Nadal, ---
sporttv: Haase, Mayer, Monfils, Nalbandian, Gasquet, Ferrer, Lopez, Murray, Djokovic, Nadal
TheGeneral: Del Potro, Malisse, Monfils, Llodra, Gasquet, Ferrer, Lopez, Djokovic, Nadal, ---
Dat is zo, zij het nipter dan verwacht! Let ook op de enorme sprong van rhubarb, die met deze prachtige overwinning meteen de top-4 binnenstormt!quote:
Oh klopt wel, ik had op bonuspunten voor het bereiken van de finale gerekendquote:
De mijne staat of valt ook met de US Open van dit jaarquote:Op zondag 3 juli 2011 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, tragisch die XL-ranking, al was het niet te verwachten dat ik de prestaties van vorig jaar in mei en juni kon herhalen.
Jaquote:
Ik mis ook de start van het volgende toernooi, van tevoren maar een lijstje mailen/PM-en ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef BobW het volgende:
Ik ga trouwens volgende week op vakantie voor drie weken en daardoor mis ik dus twee toernooien
Hoe doen jullie dat?
Ik plan mijn vakantie altijd na publicatie van het schema van de tennisgame.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef BobW het volgende:
Ik ga trouwens volgende week op vakantie voor drie weken en daardoor mis ik dus twee toernooien
Hoe doen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef ClayDavis het volgende:
Ik ben nog steeds boos op de organisatie.
Hey Clay, leuk dat je meedoet! Ik zet je op de PM-lijst, lees je de OP wel even door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik stond er al in, beetje raar :Squote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hey Clay, leuk dat je meedoet! Ik zet je op de PM-lijst, lees je de OP wel even door?
Thanksquote:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, dus misschien maak ik wat beginnersfouten, maar wanneer is de eerste ronde dan bekend?quote:
Klierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef ClayDavis het volgende:
[..]
ik stond er al in, beetje raar :S
Wat is een OP?
Toernooi begint op maandag, dus zondagavond ergens is de OOP (order of play) van maandag bekend. De loting is op zaterdag bekend, maar omdat het om picks per dag gaat kan je daar nog weinig mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, dus misschien maak ik wat beginnersfouten, maar wanneer is de eerste ronde dan bekend?
Yep.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ah ok, maar ik dacht dat het per ronde ging? Maar als maandag eerste ronde is en dinsdag ook, moet ik dus voor dinsdag ook iemand kiezen?
Hamburg = Reeperbahn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:06 schreef XL het volgende:
Oh wacht! Het is zeker Hamburg, dat is gravel en gewoon kut. Zoals de rest
Nee, het gaat in XL's Tennisgame per dag. Dus je kiest uit alle beschikbare wedstrijden op dag 1 één speler. Gaat deze door, dan kies je voor dag twee ook 1 speler uit alle beschikbare wedstrijden (ongeacht of het eerste- of tweederondewedstrijden zijn). Verliest je speler, dan lig je er uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ah ok, maar ik dacht dat het per ronde ging? Maar als maandag eerste ronde is en dinsdag ook, moet ik dus voor dinsdag ook iemand kiezen?
Tenzij wedstrijden van dag 1 uitgesteld zijn en je al iemand uit die ronde gekozen hebt, toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, het gaat in XL's Tennisgame per dag. Dus je kiest uit alle beschikbare wedstrijden op dag 1 één speler. Gaat deze door, dan kies je voor dag twee ook 1 speler uit alle beschikbare wedstrijden
Inderdaad. Wat is het toch een geil uitgewerkt spel, alles kloptquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Tenzij wedstrijden van dag 1 uitgesteld zijn en je al iemand uit die ronde gekozen hebt, toch?
Behalve de picks van de deelnemersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is het toch een geil uitgewerkt spel, alles klopt
Alles lijkt dit jaar geknipt voor mij te zijn, dus er zal wel weer een addertje onder het gravel zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inderdaad. Wat is het toch een geil uitgewerkt spel, alles klopt
Ik heb het opgezocht. Adders leven wel degelijk in de omgeving van Hamburg, maar worden zelden tot nooit in het Stedelijk gebied aangetroffen... Maar dat kan natuurlijk komen doordat ze onder het gravel zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Alles lijkt dit jaar geknipt voor mij te zijn, dus er zal wel weer een addertje onder het gravel zitten.
Dankjewel, franklopquote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef franklop het volgende:
S Stakhovsky (UKR) vs M Gonzalez (ARG)
[Q] B Knittel (GER) vs I Dodig (CRO)
[WC] T Kamke (GER) vs P Riba (ESP)
D Istomin (UZB) vs [WC] J Reister (GER)
J Nieminen (FIN) vs S Giraldo (COL)
[Q] V Crivoi (ROU) vs [Q] G Olaso (ESP)
[LL] L Rosol (CZE) vs P Starace (ITA)
A Mannarino (FRA) vs [Q] A Ramos (ESP)
C Berlocq (ARG) vs R Haase (NED)
Istomin heeft ook nog kansquote:Op maandag 18 juli 2011 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het zo doorgaat zijn alleen Afhaalchinees en kevin_ door.
Altijd hoop houden hequote:
Alleen als we na deze faalronde nog een PICK1 mogen doen, ok?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even niet meer posten, dan werk ik de OP bij!
* IN
Afhaalchinees: Nieminen
kevin_: Stakhovsky
* OUT
Pick 1:
Alovenac: Starace
Ambrosius: Istomin
APK: Dodig
BeamofLight: Starace
BobW: Starace
borisz: Starace
Bruce117: Starace