Dus als ik het goed heb hierna gewoon een kwartfinale (woensdag), een halve finale (vrijdag) en de finale (zondag)?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hierna nog 3x (Wimbledon volgt de grijze puntenverdeling bij de GS, omdat er niet op de tussenzondag gespeeld wordt). De scores achter het nummer zijn de punten die je haalt als je die ronde succesvol overleeft. Dus out bij pick 2 = 1 ronde succesvol = 10 punten. Als je bij pick 1 zou beginnen in het overzicht, zou je als laatste nog een W voor Winst moeten hebben staan. Had ook gekund, maar dan moet ik het schema weer aanpassen
Bij Wimbledon wordt vanaf de vierde ronde inderdaad per ronde, i.p.v. per dag, een pick doorgegeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dus als ik het goed heb hierna gewoon een kwartfinale (woensdag), een halve finale (vrijdag) en de finale (zondag)?
Ook per dag, want alle rondes worden nu op één dag gespeeldquote:Op maandag 27 juni 2011 10:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij Wimbledon wordt vanaf de vierde ronde inderdaad per ronde, i.p.v. per dag, een pick doorgegeven.
Je hebt gelijk ja, ik kon het zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ook per dag, want alle rondes worden nu op één dag gespeeld.
had ik het toch goed in mn hoofd zitten. Thanks!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie hebben allemaal weer schijtmazzel met Lopez
Volgende picks zijn woensdag, de kwartfinales. Vrijdag de halve finales en zondag de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |