Jaquote:
Ik mis ook de start van het volgende toernooi, van tevoren maar een lijstje mailen/PM-en ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef BobW het volgende:
Ik ga trouwens volgende week op vakantie voor drie weken en daardoor mis ik dus twee toernooien
Hoe doen jullie dat?
Ik plan mijn vakantie altijd na publicatie van het schema van de tennisgame.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:57 schreef BobW het volgende:
Ik ga trouwens volgende week op vakantie voor drie weken en daardoor mis ik dus twee toernooien
Hoe doen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef ClayDavis het volgende:
Ik ben nog steeds boos op de organisatie.
Hey Clay, leuk dat je meedoet! Ik zet je op de PM-lijst, lees je de OP wel even door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik stond er al in, beetje raar :Squote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hey Clay, leuk dat je meedoet! Ik zet je op de PM-lijst, lees je de OP wel even door?
Thanksquote:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, dus misschien maak ik wat beginnersfouten, maar wanneer is de eerste ronde dan bekend?quote:
Klierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef ClayDavis het volgende:
[..]
ik stond er al in, beetje raar :S
Wat is een OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |