Zolang alweer? Tsjonge.quote:
Nee, dan lijken ze beroemd.quote:
Bijna 1 maand geledenquote:
Werkelijk, indo-chimeids?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een jaar of vijf terug droeg dit soort meisjes poloshirts en streepjesoverhemden.
Het heeft kennelijk een positieve indruk op mij gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijna 1 maand geleden?
Er is al weer zoveel gebeurd
Ah, jij ook op mij erikquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het heeft kennelijk een positieve indruk op mij gemaakt.
Ah, een op zich zelf staand prachtige zin.quote:
Het komt mij toch wel bijzonder naïef over als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn prietpraat is naief noch alwetender dan dat van jou.
Die mening deel ik niet. Ook in onze huidige samenleving zijn meer dan genoeg private initiatieven en eigendommen. Dat gaat vaak meer dan prima maar het is niet voor alles even geschikt. Zo werkt de echte wereld nu eenmaal. Daar zijn andere belangen die niet direct in geld zijn uit te drukken. Daar zijn lobbyisten en irrationele mensen.quote:Dat is correct, je eerste punt is een goed punt om over te discussieren, want iets dat in de context van een democratische samenleving opereert is niet privaat. In die zin bestaat de private sector in Nederland niet, want iedereen moet aan bepaalde voorwaarden voldoen of een certificaat, goedkeuring of bouwvergunning hebben ontvangen. Als jij de mening deelt dat in een collectieve samenleving geen privaat eigendom bestaat, is dat prima.
Dat beweer ik ook niet. Wat ik beweer is dat het hele traject van niets tot weg in een moderne samenleving waarin de burgers rechten hebben niet geheel door private partijen geregeld zal worden.quote:En wat betreft garantie of exploitatie, buy-and-lease-back of de aanleg van wegen, is dat niet iets wat slechts voorbehouden is aan de overheid.
Dat valt best mee.quote:Je hebt een vrij rotsvast vertrouwen in de kunde van de overheid,
De overheid heeft dan ook tot doel het maatschappelijk belang, met vallen en opstaan uiteraard, te waarborgen. En een 'correcte' afweging van de baten en lasten neemt meer mee dan enkel geld. Zo'n afweging daar komt uit wat je er in stopt en dat is afhankelijk van wie de afweging laat maken..quote:maar het is een farce te denken dat overheden als enige de kennis bezitten om een correcte afweging te maken van de baten en lasten. Uiteindelijk zal de overheid het maatschappelijk belang van doorslaggevende factor laten zijn en zal de burger het ook ontgelden. Dat is niet iets wat slechts projectontwikkelaars fout doen.
onzin, voor iedere zaak moet je de beste oplossing zoeken. Denken dat de markt of de overheid op voorhand de beste is lijkt me wat onzinnig.quote:En jij bent gewoon een blinde collectivist die denkt dat zodra het schaalniveau maar groot genoeg wordt, de overheid wel het beste zal weten wat goed en wat slecht is.
Niet iedereen heeft tijd om 6 topics per dag aanwezig te kunnen zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deel #2132 belde, ze willen hun discussie terug.
Smeerpijpquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, een op zich zelf staand prachtige zin.
Kijk, dat vind ik nou aardig.quote:
Dat is bijzaak. Het gaat erom dat links dwarsgezeten wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom niet? Hier is regelmatig geroepen: 'HRA weg, maar dan ook de huursubsidie inperken/afschaffen'. Nou, met de huurtoeslag is men nu bezig.
quote:
Ik zal je niet vergeten. Je was zo schattig op het strand. Nu ben ik in de prostitutie beland.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eén ding moet je weten. Heel stoer aan de buitenkant. Van binnen niets aan de hand.
Loopt 'ie poetverdoeme Duiters te discrimineren.quote:
Limburgers, zijn dat niet gewoon Duitsers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Friek_ het volgende:
Deze is vermakelijker trouwens. De joodse gemeenschap versus Dion Graus: moet een ingewikkeld debat zijn geweest voor de beste simpele ziel.
Dit is nog zelfs de joodse gemeenschap Limburg.. nu wordt het helemaal ingewikkeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Limburgers, zijn dat niet gewoon Duitsers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |