Ik ook met regelmaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hoor ik in dit topic wel vaker.
Dat duurt toch altijd een eeuwigheid voor dat nagekeken is?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is er al bekend of hij zijn herkansing heeft gehaald?
Nee, evenals het schaap is hij gezakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had hem binnen 45 seconden in je DM?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef betyar het volgende:
Geef het beest gewoon de keus:
[ afbeelding ]
Dat jij dit zegt is natuurlijk niet lief voor je soortquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, Dion Graus is homo, wat een dramaqueen.
Dan krijgt hij van mij een biertjequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef Nautilus. het volgende:
Die hele discussie rondom onverdoofd slachten is waarschijnlijk de eindexamenstunt van php.
28 meiquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef eriksd het volgende:
De volgende POL-meet. Hoelang was de vorige geleden?
Dat weet jij helemaal niet, wie weet denken homo's wel anders, wie ben jij om dat voor mij te beslissen, geef me even 45 seconden om te reflecteren op mijn uitspraak ja?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat jij dit zegt is natuurlijk niet lief voor je soort
Zolang alweer? Tsjonge.quote:
Nee, dan lijken ze beroemd.quote:
Bijna 1 maand geledenquote:
Werkelijk, indo-chimeids?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een jaar of vijf terug droeg dit soort meisjes poloshirts en streepjesoverhemden.
Het heeft kennelijk een positieve indruk op mij gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijna 1 maand geleden?
Er is al weer zoveel gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |