quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Het schaap staat vast te popelen een spijker door de kop gejenst te krijgen "het is in ieder geval geen mes! Beeeeeeheehee"
Als een beest na 45 seconden zich nog op probeert te richten, moet het bedwelmd worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uw wegen zijn ondoorgrondelijk, whuts du fuzz aboet?
Wetenschap is geen sprookje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat vind je van religieus en menselijk leed dat veroorzaakt wordt door sprookjes over het gevoel van schapen?
Slangen vergiftigen ze eerst. In de arbo van het contract dat de muis met de dierenwinkel had gesloten stond dat hij op zijn minst verdooft vermoord zou worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:36 schreef Picchia het volgende:
Vandaag was er ook zo'n ophef over een Amerikaanse man die zogenaamd een rat had opgegeten. En nu mogelijk vervolgt gaat worden voor dierenmishandeling.
Ik zag onder dat bericht dat die ratten speciaal verkocht worden om door andere dieren zoals slangen te consumeren.
Jahaaa, maar zo denken die mensen voor dat verbod wel, het is van de zotte.quote:
Ik dacht dat ik mijn FB afgeschermd hadquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, ik vind het best hoor.
Echter krijg ik soms de indruk dat het leven van sommigen alleen maar uit zuipen in allerhande landen bestaat, om vervolgens de foto's daarvan op FB te zetten.
Iemand klinkt jaloers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, ik vind het best hoor.
Echter krijg ik soms de indruk dat het leven van sommigen alleen maar uit zuipen in allerhande landen bestaat, om vervolgens de foto's daarvan op FB te zetten.
Dus als ze hem liggend of op zijn kop hangend slachten, mag hij minutenlang leegbloeden zonder bedwelming? Hoe bedwelm je trouwens een dier zonder hoofdquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als een beest na 45 seconden zich nog op probeert te richten, moet het bedwelmd worden.
Ach, nu de kip zonder kop.
Ik ben er helemaal mee eens. Wat kan mij het verrotten of een beest kapot wordt geschoten of zijn keel door wordt gesneden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaaa, maar zo denken die mensen voor dat verbod wel, het is van de zotte.
Dat schaap zou wel eens stil kunnen staan bij het feit dat hij niet vergast of geelektrocuteerd wordt, dus dan ook maar geen mes toestaan, want dat vindt hij vast erger! Ik bedoel, godverdomme we zijn met z'n allen toch volwassen of niet? Wat een non-issue.
In het geval dat u tieten (pakweg cup B) en lang bruin haar (zeg maar tot het middel) hebt, dan heeft u uw FB idd niet goed afgeschermd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn FB afgeschermd had
Wij zijn strenger dan de PvdA, want we zeggen 45 in plaats van 60 seconden!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Wat een bizar antwoord van Ormel.
Waarom 45 seconden?
Eindeloos antwoord over grondrechten.
Better yet; wat kan het het dier schelen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal mee eens. Wat kan mij het verrotten of een beest kapot wordt geschoten of zijn keel door wordt gesneden.
Moslims worden daar anders behoorlijk ALLAAAHHH AKHBAR om.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal mee eens. Wat kan mij het verrotten of een beest kapot wordt geschoten of zijn keel door wordt gesneden.
Ga jij eens een vent zoeken, dat constant naar aandacht van mannen lonken begint nu irritant te worden.quote:
Ik word ook liever door m'n kop geschoten dan dat m'n keel wordt doorgesneden als ik zou moeten kiezen, jij niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Het schaap staat vast te popelen een spijker door de kop gejenst te krijgen "het is in ieder geval geen mes! Beeeeeeheehee"
En wat als hij niet het goede antwoord geeft binnen 45 seconden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Better yet; wat kan het het dier schelen.
Want daar gaat de discussie om, "jaaaa, maar hij heeft dan nog 45 seconden bewustzijn en denktijd!"
Och, alsof een schaap het verschil kent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik word ook liever door m'n kop geschoten dan dat m'n keel wordt doorgesneden als ik zou moeten kiezen, jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |