Edwards had zelf z'n schouder uit de kom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef m1155 het volgende:
Overigens niet echt fijn om hem met zijn gezicht over het asfalt te zien glijden. Hij was daar ws al wel buiten bewustzijn.
Gek eigenlijk dat Edwards er niet naar toe gaat, zou die het niet helemaal doorhebben ?
Hm zou kunnen, maar ik denk dat ze daar ook wel voorzichtig mee zullen zijn aangezien er nog meer coureurs langs kunnen komen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef m1155 het volgende:
Overigens niet echt fijn om hem met zijn gezicht over het asfalt te zien glijden. Hij was daar ws al wel buiten bewustzijn.
Gek eigenlijk dat Edwards er niet naar toe gaat, zou die het niet helemaal doorhebben ?
Ik denk dat hij of niet durfde, omdat hij hem zonder helm ziet liggen en weet dat hij net over hem heengereden is, of anders dat hij nog versuft is. Want ja, hij is wel net op hoge snelheid van een rijdende motor afgevallen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef m1155 het volgende:
Kan ik me voorstellen, het zijn geen mooie beelden om te zien ....quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
Klinkt stom maar ik ben eigenlijk al de hele dag best wel van slag
Heb ik ook hoor, een soort brok in mijn keel die niet weg wilquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb ook wel wat tranen gelaten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele kans heeft ie gehad![]()
Ja volgens mij was dat wel heel snel idd .. niet zn vrouw maar vriendin Katequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:29 schreef tralalala het volgende:
Brengen ze nou serieus de huilende vrouw van Simmoncelli in beeld 5 seconde na de crash?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef chufi het volgende:
Hier een foto vanaf de voorkantBizar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele kans heeft ie gehad![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef chufi het volgende:
Hier een foto vanaf de voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele kans heeft ie gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |