Stoner's schuld, hij had niet genoeg kracht om Lorenzo bij te houdenquote:Op zondag 4 september 2011 16:46 schreef Dos37 het volgende:
De strijd om plek 4 was leuk verder was het weer matig.
Kosten is natuurlijk ook de hoofdzaak, en zal ook een deel van het spectakel terugbrengen door een voller startveld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de kosten. 800 is nergens relevant en kost dus meer aan ontwikkeling. Ze hopen daarom ook met dat CRT gedoe meer motoren op de grid te krijgen.
[..]
Ter vergelijking, de Honda van Rossi in 2002 en 2003 had ongeveer 200 pk. In 2003 kreeg hij al TC. De Ducati waar hij nu op rijdt heeft zo'n 220 pk, en dat is in racetrim. Voor de kwalificatie is dat wat hoger omdat ze dan geen brandstoflimiet hebben. Met de 1000cc verwachten ze richting de 240pk te gaan. Zonder die electronica is dat niet te houden. Of wil je soms een horsepower limit in gaan voeren?
[..]
Ik niet alleen, vrijwel iedereen. Iedereen die ooit ook maar iets met de motor van Casey Stoner te maken heeft gehad vertelt dat hij veel minder TC gebruikt dan wie dan ook. En kijkend naar de stand in het WK werkt dat.
quote:Former world 250 champion Marco Melandri has seen first hand the devastating form Stoner can produce in winter testing and the Italian told MCN: “Casey uses a lot of traction control, and he is wonderful using it.
“I use very, very much less than him. Almost the next step down from the setting I use is zero and I am not able to use the potential of the system.
“It’s hard to use the throttle on the edge of the tyre because it made it so nervous.”
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Op de Belg waren ze aan 't vertellen dat Lorenzo een stuk vinger kwijt is na zijn crash in de warmup. Maar kan 't nergens anders terug vinden. Iemand meer info?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 mm mist hij volgens de Spaanse media, maar na een 3 uur durende operatie zou verder alles goed moeten komen..
Neuh, vergelijkbaar. Het is een mooi seizoen geweest met een terechte winnaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Moto2 is inderdaad veel leuker om te zien dan de MotoGP
What happened?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:07 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
mega ongeluk marco...
dit lijkt me erg..
Ahh fuck... het zag er ook zo slecht uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
My thoughts are with Marco Simoncelli who right now is fighting for his life after bad MotoGP crash. Sepang race is cancelled.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Italiaanse TV meldt dat Marco Simoncelli is overleden
Zou best kunnen, vorig jaar die Japanner nu Simoncelli... tsja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Italiaanse TV meldt dat Marco Simoncelli is overleden
Nee, maar wel erg veel bevestigingen. Het kan bijna niet anders dan dat hij daadwerkelijk is overleden...quote:
Het was op BBC2 te zien, maar de race is stopgezet toen duidelijk was dat Simoncelli in kritieke toestand in het ziekenhuis lag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:50 schreef EL_Presidente het volgende:
welke zender kijken jullie??? is het nog op TV gaande die moto GP?
Nee, nadat bekend was dat hij het niet gehaald had is alle coverage gestopt (3 kwartier geleden nu).quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:50 schreef EL_Presidente het volgende:
welke zender kijken jullie??? is het nog op TV gaande die moto GP?
Als je hem op zijn helm rijdt moet er iets meegeven. Dat is dus het bandje geweest maar het kan ook zijn nek zijn.quote:
Rossi rijdt over zijn hoofd..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:57 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Zo`n grote klap, die helm werd gewoon afgerukt.
Klopt, die kon helaas geen kant op...quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Rossi rijdt over zijn hoofd..
Edwards had zelf z'n schouder uit de kom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef m1155 het volgende:
Overigens niet echt fijn om hem met zijn gezicht over het asfalt te zien glijden. Hij was daar ws al wel buiten bewustzijn.
Gek eigenlijk dat Edwards er niet naar toe gaat, zou die het niet helemaal doorhebben ?
Hm zou kunnen, maar ik denk dat ze daar ook wel voorzichtig mee zullen zijn aangezien er nog meer coureurs langs kunnen komen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef m1155 het volgende:
Overigens niet echt fijn om hem met zijn gezicht over het asfalt te zien glijden. Hij was daar ws al wel buiten bewustzijn.
Gek eigenlijk dat Edwards er niet naar toe gaat, zou die het niet helemaal doorhebben ?
Ik denk dat hij of niet durfde, omdat hij hem zonder helm ziet liggen en weet dat hij net over hem heengereden is, of anders dat hij nog versuft is. Want ja, hij is wel net op hoge snelheid van een rijdende motor afgevallen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef m1155 het volgende:
Kan ik me voorstellen, het zijn geen mooie beelden om te zien ....quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
Klinkt stom maar ik ben eigenlijk al de hele dag best wel van slag
Heb ik ook hoor, een soort brok in mijn keel die niet weg wilquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb ook wel wat tranen gelaten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef La_Vita het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele kans heeft ie gehad![]()
Ja volgens mij was dat wel heel snel idd .. niet zn vrouw maar vriendin Katequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:29 schreef tralalala het volgende:
Brengen ze nou serieus de huilende vrouw van Simmoncelli in beeld 5 seconde na de crash?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef chufi het volgende:
Hier een foto vanaf de voorkantBizar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele kans heeft ie gehad![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef chufi het volgende:
Hier een foto vanaf de voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkele kans heeft ie gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |