werkt als een tiet!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf is nog steeds heel blij dat hij een van de laatste generatie PS3 fat modellen heeft.
veel mooier en werkt als een tierelier
Hoezo werd hij gejat dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik was heel blij met mijn 60gb fat die het heel lang heeft volgehouden, totdat hij werd gejat.
Nu heb ik gelukkig nog steeds een 80gb fat welke ik heb verwisseld naar 320gb maar ik mis de 3e en 4e usb poort echt wel!
Fuckyeah! die heb ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf is nog steeds heel blij dat hij een van de laatste generatie PS3 fat modellen heeft.
veel mooier en werkt als een tierelier
Wow, ik wist niet dat het zo erg was!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vonden ze leuk denk ik
Hoeveel geld kan ik terug verwachten na overval in huis.
Ach ja, ondertussen zitten ze vast en ben ik weer helemaal normaal, dus is weer goed zo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat het zo erg was!
20 euro incl heb je die van mij. Gewone versie in tiptop conditie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dan schaf ik die even aan als ik klaar ben met Killzone3
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach ja, ondertussen zitten ze vast en ben ik weer helemaal normaal, dus is weer goed zo.
Alleen mis me 60gb fat ps3 wel
Ik denk dat je het beste (om de vervuiling van het ps3 topic hierbij te laten) hier even verder kan lezen en eventueel posten:quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste![]()
Maar, waar zijn al die spullen gebleven?
Aha, oké!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste (om de vervuiling van het ps3 topic hierbij te laten) hier even verder kan lezen en eventueel posten:
Hoeveel geld kan ik terug verwachten na overval in huis.
Wat zijn de verwachte straffen voor overal op huis voor minderjarigen?
betwijfel het, zou mij echt niks kunnen schelen wat er tussen staat op zowel 360 als ps3.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:22 schreef Platina het volgende:
Mensen ben ik de enige hier met perfectionistische neigingen?
Ik heb toen ik een X360 had een 2de account aangemaakt (terwijl ik nog 8 maanden live op de ander had) en zelfs geld betaald om mijn oude nick te houden omdat er van die kut demo's van marketplace games tussen stonden.
Nu op de PS3 heb ik inmiddels ook een 2de account en ik zit er over na te denken om weer een nieuwe te maken omdat ik bij mijn 2de account ook spellen erbij heb die ik toch niet ga platinumen.
En dan verwacht ik dat met mijn 3de account wel alleen games ertussen te krijgen met 100% score. Ik ben echt te perfectionistisch![]()
Nog meerdere gekken die zoiets gedaan hebben?
ps. op mijn 1ste account had ik echt een leuke nickname maar die kan ik nu niet meer gebruiken
Zeker een toffe game, heb hem voor de (het) volle pond gekocht en geen spijt van. Al vond ik het wel jammer dat ik de game al in een avondje uit had.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Braid is toch de beste 2,5 euro die ik ooit aan een game besteed heb. Verrassende hersenbrekende gameplay.
Wat kan jou het schelen of er rotzooi tussen staat op je account? Je zit toch niet meer in de brugklas? Ben je bang dat je vriendjes je niet meer 'coo'l vinden ofzo als ze zien dat je Spongebob hebt gespeeld ofzo!?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:22 schreef Platina het volgende:
Mensen ben ik de enige hier met perfectionistische neigingen?
Ik heb toen ik een X360 had een 2de account aangemaakt (terwijl ik nog 8 maanden live op de ander had) en zelfs geld betaald om mijn oude nick te houden omdat er van die kut demo's van marketplace games tussen stonden.
Nu op de PS3 heb ik inmiddels ook een 2de account en ik zit er over na te denken om weer een nieuwe te maken omdat ik bij mijn 2de account ook spellen erbij heb die ik toch niet ga platinumen.
En dan verwacht ik dat met mijn 3de account wel alleen games ertussen te krijgen met 100% score. Ik ben echt te perfectionistisch![]()
Nog meerdere gekken die zoiets gedaan hebben?
ps. op mijn 1ste account had ik echt een leuke nickname maar die kan ik nu niet meer gebruiken
Had je toen de speed run trophy?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker een toffe game, heb hem voor de (het) volle pond gekocht en geen spijt van. Al vond ik het wel jammer dat ik de game al in een avondje uit had.
Gaat mij niet om wat andere er van denken, kan mij gestolen worden. Maar puur voor mijn eigen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen of er rotzooi tussen staat op je account? Je zit toch niet meer in de brugklas? Ben je bang dat je vriendjes je niet meer 'coo'l vinden ofzo als ze zien dat je Spongebob hebt gespeeld ofzo!?
Ik heb gewoon 1 account waar ik alles op doe (afgezien dan van de USA en Japanse account uiteraard), en als iemand er uberhaupt al opmerkingen over zou maken (wat ik betwijfel), dan kan het me eerlijk gezegd ook geen reet boeien...
Dat soort shit vond ik misschien op mijn 13de nog relevant, maar tegenwoordig echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |