Het gaat om de schulden van voor 1945, dus met het Interbellum etc. erbij. En in 1953 is daarvan een groot deel kwijtgescholden, maar idd in 2010 het overgebleven gedeelte definitief afgelost.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben toch pas afgelopen jaar die schulden afbetaald?
Van WOI.
Niet zo gek hè? 65 jaar en ongeveer negen maanden na de Bevrijdingquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Reya het volgende:
Aantal nieuw verstrekte AOW-uitkeringen:
[ afbeelding ]
Super Ninja Editquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Kut, vergeten te quoten.......................![]()
![]()
Als je doelt op de voetballer kom je weg met deze opmerking, anders krijg je een klap.quote:
Net als het veranderende klimaat is de vergrijzing een hoax.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Er werd 65 jaar geleden gewoon flink geneukt in de maanden Juni en Juli. Heeft niks met vergrijzing te maken.![]()
![]()
![]()
Duidelijk, thx.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om de schulden van voor 1945, dus met het Interbellum etc. erbij. En in 1953 is daarvan een groot deel kwijtgescholden, maar idd in 2010 het overgebleven gedeelte definitief afgelost.
http://de.wikipedia.org/wiki/Londoner_Schuldenabkommen
Timmerze!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:54 schreef betyar het volgende:
Nou mensen, ben weer even werken houdoe he.
Geen plek voor de rollators bij de jassenbalie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als het veranderende klimaat is de vergrijzing een hoax.
Als er dan toch zoveel vergrijzing is, waarom zie ik dan weinig bejaarden tijdens het uitgaan?!
Kan je niet een beetje van die liefde richting GS aan mij geven. Ik heb ook gevoelens!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blondjes worden geacht te dom te zijn dit door te hebben.
Harry is ook een beste vent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je doelt op de voetballer kom je weg met deze opmerking, anders krijg je een klap.
De schoenen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je doelt op de voetballer kom je weg met deze opmerking, anders krijg je een klap.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen plek voor de rollators bij de jassenbalie.
Hij mag een ..... koppen.quote:
Voor de incapabele en vrij trage bitterballen-serveerster, dat zagen wij allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je niet een beetje van die liefde richting GS aan mij geven. Ik heb ook gevoelens!!
Ah gossie, Harry is kritisch over Israelquote:
Ahh nou vooruit dan, knuffel voor jou.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je niet een beetje van die liefde richting GS aan mij geven. Ik heb ook gevoelens!!
Hamas Hamas en intifada schreeuwen overschrijdt kritiek een beetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, Harry is kritisch over Israel
Zag ze er lief uit of heeft ze ook nog lief tegen je gedaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef eriksd het volgende:
Dat meisje laatst op het station was wel heel lief. Ik was er gister nog, toch onwillekeurig even rondgekeken
Waar het meer om gaat is dat het middelbare school ideetje van 'nature or nurture' en simpele genen die fenotypische kenmerken bepalen behoorlijk achterhaald is. Het blijft een prima basisuitleg van een aantal principes in de ontwikkelingsbiologie, maar meer niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gekke is vaak dat mensen het nooit op die gulden middenweg willen gooien, en ik vraag me werkelijk af waarom, maar soit. Maar eerlijkheid moete bekennen dat ik het volledig met je eens ben, ik geloof ook niet zozeer in ofwel volledige keuze danwel volledige "blauwdruk" homoseksualiteit bij geboorte.
The truth, as always, is somewhere in the middle.
Hm, eigenlijk had ik me moeten verdiepen in een "Have you met Ted?" mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de incapabele en vrij trage bitterballen-serveerster, dat zagen wij allemaal
Ze lachte heel lief. En toen de trein wegreed keken we elkaar voor de laatste keer aan. Is dat niet romantisch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zag ze er lief uit of heeft ze ook nog lief tegen je gedaan?
Klopt. Verder was het maar een schrale bedoeling in Utrecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, eigenlijk had ik me moeten verdiepen in een "Have you met Ted?" mogelijkheid.
Maar, haar decollete en derriere kwamen evengoed handig in beeld door haar geflirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |