Eén groot voordeel is er wel, je kan namelijk niet ongewenst zwanger worden waardoor je voor de rest van je leven aan je scharrel vastzit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar mannen verrijken je leven.
Ja geld ja, met een t is het heiligschennis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geld?
En net of je zo vrolijk moet worden van de VVD. Zelfs als rechtsmens moet je toch een beetje huilen van die partij, lijkt mij.
Nee, enkel HIV en Aids, maar de gevolgen daarvan zijn te overzien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eén groot voordeel is er wel, je kan namelijk niet ongewenst zwanger worden waardoor je voor de rest van je leven aan je scharrel vastzit.
Ook als liberaal heb je niets bij de VVD te zoeken hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja geld ja, met een t is het heiligschennis.
En zeker, maar gezien het feit dat ik toch geen liberaal ben valt 't voor mij persoonlijk wel mee.
Niet meer, nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook als liberaal heb je niets bij de VVD te zoeken hoor.
Als liberaal niet meer nee, maar dat ben ik ook niet dus zoals ik al zei valt 't voor mij wel mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook als liberaal heb je niets bij de VVD te zoeken hoor.
Blijf je wel slank van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, enkel HIV en Aids, maar de gevolgen daarvan zijn te overzien.
Krijgen we die riedel weer. Want je bent liberaal als je alles laat wapperen. Waarna prompt diezelfde Remlof weer om het hoekje komt kijken want DAT IS MARKTWERKING EN DUS SLECHT!EINS111!!quote:
Dr. Frank, eat your heart out.quote:
45 is respectabel enough.quote:
Dat soort oversimplistische karakteriseringen van de ontwikkelingsbiologie leveren wel vaker verwarring op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je seksualiteit in je genen bepaald werd i.p.v. dat het een "keuze" is?
In zijn geval beiden.quote:
Dan nuanceer het toch eventjes, leren we allemaal van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort oversimplistische karakteriseringen van de ontwikkelingsbiologie leveren wel vaker verwarring op.
Moet zeggen dat er wel een gradatie keuze in zit, homo's die zeggen dat ze walgen van vrouwen zijn volgens mij zwaar aan het overdrijven. Maar goed, als de heren wetenschappers anders zeggen dan leg ik me er maar bij neer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort oversimplistische karakteriseringen van de ontwikkelingsbiologie leveren wel vaker verwarring op.
Niemand.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef Webschip het volgende:
Wie volgt het Griekenlanddebat op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |