Ach, dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hamas Hamas en intifada schreeuwen overschrijdt kritiek een beetje.
Jij bent dan ook geen politicusquote:
Jij bent dan ook een volslagen idioot.quote:
Wat ik er van begrepen heb is het inderdaad een samenvoeging van omstandigheden, waarbij de genen en denkpatronen wel een rol spelen, maar ook inderdaad de thuissituatie, schoolsituatie en ga zo maar door. Welke percentielen deze vertegenwoordigen heb ik ook geen weet van, en eerlijk gezegd heb ik me hier ook verder nooit in verdiept, maar uit eigen ervaring kan ik wel stellen dat ik nooit per definitie een vrouw van de hand zou wijzen of ook maar enigszins in mijn verleden slechts een bepaalde voorkeur gekend heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar het meer om gaat is dat het middelbare school ideetje van 'nature or nurture' en simpele genen die fenotypische kenmerken bepalen behoorlijk achterhaald is. Het blijft een prima basisuitleg van een aantal principes in de ontwikkelingsbiologie, maar meer niet.
Sowieso is een complexe fenotypische uiting als seksuele voorkeur niet te herleiden naar één simpel gen, maar praat je over polygenetische overerving. Daarbij zijn b.v. biologische omgevingsfactoren in de baarmoeder zo uit m'n hoofd van belang. Ook verder ervaringen in je leven kunnen wellicht je seksuele voorkeur nog vormgeven, maar zo heel erg op de hoogte van het onderzoek op dat gebied ben ik ook weer niet.
Ah kijk, en daarom houden we van je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een volslagen idioot.
Die demonstratie inderdaad, hij had hiervoor gewoon uit de Kamer gezet moeten worden m.i.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Verder was het maar een schrale bedoeling in Utrecht.
Had meer vrouwen verwacht.
En van Bommol:
http://video.elsevier.nl/11792850/
Hij was weer fijn hé.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah kijk, en daarom houden we van je.
En je kon geen betere mokkels vinden om dat uit te beelden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef remlof het volgende:
Volgende week wordt het over de 30 graden
[ afbeelding ]
Die tweede van rechts zou ik zo doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je kon geen betere mokkels vinden om dat uit te beelden?
Heerlijk, als een intellectueel orgasme op de vroege ochtend.quote:
Ik zit volgende week niet aan zee, maar diep in de provincie met familiequote:Op woensdag 22 juni 2011 11:06 schreef remlof het volgende:
Volgende week wordt het over de 30 graden
[ afbeelding ]
Je leeftijd beïnvloedt je ogen ten negatieve.quote:
Ik heb meer vriendinnen gehad dan vriendjes.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je leeftijd beïnvloedt je ogen ten negatieve.
quote:
En je viel zo tegen dat je het nu maar over de andere boeg gooit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb meer vriendinnen gehad dan vriendjes.
Platoon heb je dan ook gezien neem ik aan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef von_Preussen het volgende:
Hmmm, is de "the Deer Hunter" de moeite waard om te kijken? Of heeft iemand nog andere suggesties voor interessante films over de Viëtnam Oorlog?
Apocalypse Now Redux en Full Metal Jacket ken ik uit mijn hoofd, dus die suggestie is niet aan de orde.
Mooi, gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zit volgende week niet aan zee, maar diep in de provincie met familie
Oeh, al een hele tijd niet meer, das een goeie tip, dank!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Platoon heb je dan ook gezien neem ik aan?
Deer Hunter is een beetje langdradig. Ik zou eerder voor We were soldiers gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Platoon heb je dan ook gezien neem ik aan?
Nooit klachten gehad, maar werd ziek van het eeuwige gezeik en gezuig (de verkeerde variant) van vrouwen, bovendien vind ik mannen ook gewoon aantrekkelijk, dus win-win.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En je viel zo tegen dat je het nu maar over de andere boeg gooit?
QFT, met dat warme weer ga ik alleen maar plakken en me kut voelen, zonnetje en 25 graden is idd goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef eriksd het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van 30 plus weer. 25 graden is goed.
JIj bent koud en harteloos.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
25 graden in Nederland is gewoon koud.
Geen Vietnam, wel aan te raden: Southern Comfort.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh, al een hele tijd niet meer, das een goeie tip, dank!
30 is gewoon te warm.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef eriksd het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van 30 plus weer. 25 graden is goed.
Avec de plaisirs monsieur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
Laat VS toch homo zijn, dan is er meer over voor onsen kan hij ook wingmannen.
Komend van jou is dit natuurlijk wel erg extreem, nu ga ik twijfelen.quote:
Heb eens een meisje gekend die erachter kwam dat haar ex homo was, die was mij toch emotioneel in de prak. Dus dan weet je nu ook hoe je je ex het meeste pijn zou kunnen doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
Laat VS toch homo zijn, dan is er meer over voor onsen kan hij ook wingmannen.
Terwijl als mijn ex lesbisch is, ik haar dan nog een keer voor een trio zou bellen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb eens een meisje gekend die erachter kwam dat haar ex homo was, die was mij toch emotioneel in de prak. Dus dan weet je nu ook hoe je je ex het meeste pijn zou kunnen doen.
Ja.quote:
Hm, als je homo wilt worden enkel om je ex te kwetsen, interessant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb eens een meisje gekend die erachter kwam dat haar ex homo was, die was mij toch emotioneel in de prak. Dus dan weet je nu ook hoe je je ex het meeste pijn zou kunnen doen.
Natuurlijk maak je altijd een 'keuze'. Dat geldt voor al onze bewuste handelingen. De vraag is in hoeverre je 'echt' vrij bent om zo'n keuze te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
Of dat nou dan meteen onder biseksualiteit valt of dat het een op zichzelf staand iets is weet ik dan weer niet, aangezien ik toch wel een "keuze" (daar heb je het al) gemaakt heb waar ik voor ga of me nu het prettigst bij voel.
Klopt.quote:
Je kan het tegen haar zeggen, wat je daarna doet moet je zelf weten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, als je homo wilt worden enkel om je ex te kwetsen, interessant.
Excuses, ik bedoel natuurlijk op reis in den vreemdequote:
U gaat olifanten schieten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses, ik bedoel natuurlijk op reis in den vreemde
Gevoelsmatigheid is in deze natuurlijk wel een belangrijke kader, maar ik weet niet of ik gevoel binnen een genetisch perspectief kan plaatsen eerlijk gezegd. Ik kan niet zeggen dat vrouwen onaantrekkelijk zijn en ik er verre van wil blijven, dus echt geprint op je genetische structuur zal het niet zijn, maar goed jij zei ook al inderdaad dat je omgeving en levensweg hier een rol bij spelen en dat ben ik wel met je eens. Immers, je jeugdervaringen leveren vaak de kaders voor je gevoelsmatige keuzes na je puberteit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk maak je altijd een 'keuze'. Dat geldt voor al onze bewuste handelingen. De vraag is in hoeverre je 'echt' vrij bent om zo'n keuze te maken.
Pragmatisch gezien is iedereen 'biseksueel' aangezien eigenlijk niemand voor de volle 100% homo- of heteroseksueel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |