Ik verdoe mijn tijd aan het maken van gifjes van slechte zangeresjes.quote:
2010. Sijpelt hier nu pas doorquote:
En dat moet je ook nog eens met ons delen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd aan het maken van gifjes van slechte zangeresjes.
Ik verdoe meer tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
En dat moet je ook nog eens met ons delen?
Nu verdoe ik ook mijn tijd. Bedankt TS.
hij hoopte dat je het alweer vergeten wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef fwokker het volgende:
Dit was een jaar geleden al irritant waarom kom je er nu nog eens mee aanzetten
Omdat ze stiekem wel een nieuw nummer hebben:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:18 schreef fwokker het volgende:
Dit was een jaar geleden al irritant waarom kom je er nu nog eens mee aanzetten
Niet echt geefbaar of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Drie dansende chicks voor je topic!
Die is wel echt megalekkohquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een monsters.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet haar zingen: Oow, noow, doe nie sowww!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
'Fout ventje' wordt mijn nieuwe ondertitel.
Lisa is vandaag 17 geworden.quote:De zussen zijn in Dordrecht geboren: Lisa op 21 juni 1994 en de tweeling Amy en Shelley op 18 oktober 1995.
Nu drukken er een hele hoop fokkers op 'stop volgen'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef monkyyy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lisa,_Amy_en_Shelley
[..]
Lisa is vandaag 17 geworden.
Ik ben wel Ready voor hun hehehequote:
Hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt.quote:De zussen zijn in Dordrecht geboren: Lisa op 21 juni 1994 en de tweeling Amy en Shelley op 18 oktober 1995.
Middelste.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lisa, Amy en Shelley![]()
Ik geef het toe... ik ben ook fen!
Dan blijven alleen de linker en de rechter nog over.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Middelste.
* GSbrder trots is dat te weten als trouwe fan
Ze heeft wel soloplannen, maar verder is 17 nog niet jail.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dan blijven alleen de linker en de rechter nog over.
Daarom zeg ik die 17 is geen jail, dus blijven alleen de andere 2 over.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft wel soloplannen, maar verder is 17 nog niet jail.
Dat is niet waar. Die ene is dik, maar heeft wel een prachtig koppie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef KrokanteKrab het volgende:
Alleen die oudste is geefbaar.
Die tweeling is gewoon fokking lelijk.
-Die ene is dik
-De andere heeft een oogaandoening.
En een moedervlekje in haar hals. Right?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef KrokanteKrab het volgende:
Alleen die oudste is geefbaar.
Die tweeling is gewoon fokking lelijk.
-Die ene is dik
-De andere heeft een oogaandoening.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die ene is dik, maar heeft wel een prachtig koppie.
Welnee joh, zulke meisjes zijn er wel meer op TV.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef Rijstkoker het volgende:
Die jongste is een fucking Smiegel van LOTR
quote:
Die rechter ziet er een beetje anorectisch uit.quote:
Zie jij het mij afkraken dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
Afkraken is erg makkelijk. Deze muziek is gemaakt voor kinderen. Eenvoudig, herkenbaar en herhaling.
Tov bv kinderen voor kinderen is dit toch best leuk?
Zo heb ze het liefstquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die rechter ziet er een beetje anorectisch uit.
Die rechter is wel echt een dwerg of nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wonnen ze het nederlands jeugdzongfestival.
Ja dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd aan het maken van gifjes van slechte zangeresjes.
Ik vind ze geen wereldstemmen hebben, maar dat is iets anders dan afkraken.quote:
Die rechter jong!!! fapperdefapselfappantosorioolllaannddeeeeeee aiiiiaiaiaiaiiiiiiii!!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wonnen ze het nederlands jeugdzongfestival.
2,5 minuut pret, met diepe boodschap over de ozonlaagquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die rechter jong!!! fapperdefapselfappantosorioolllaannddeeeeeee aiiiiaiaiaiaiiiiiiii!!!!!
Jij bent jonger dan 35 en ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef AJ187 het volgende:
Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Vrouwelijk 13-17
Mannelijk 35-44
Mannelijk 45-54
Wat klopt hier niet?
Ik ookquote:
Precies, wij kunnen het nog hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik ookBlijkt dat er toch wel veel pedo's zijn in nl.
Ik mag legaal shelley geven, uitgaande van de leeftijd/2 + 6 regel.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ik mag legaal shelley geven, uitgaande van de leeftijd/2 + 6 regel.
20/2 + 6 = 16 en zij is 17.
Shelley is 15quote:De zussen zijn in Dordrecht geboren: Lisa op 21 juni 1994 en de tweeling Amy en Shelley op 18 oktober 1995.
Ow oeps ik bedoelde Lisa, maar Shelley is geefbaarder.quote:
Dat klopt. Wachten tot Oktober of je eigen regel sommeren met een constante die het wel legaal maakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:28 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ow oeps ik bedoelde Lisa, maar Shelley is geefbaarder.
Oh, wacht, daar zet ik Led Zeppelin even voor af.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
0:32 hoe zei de G uitspreektGrgrgrgrgggg
Randstad
Nah, de (leeftijd gedeeld door 2) + 6 is de officiële regel gehanteerd in stad en dorp.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Wachten tot Oktober of je eigen regel sommeren met een constante die het wel legaal maakt.
Ik dacht + 5.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:30 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nah, de (leeftijd gedeeld door 2) + 6 is de officiële regel gehanteerd in stad en dorp.
Grgrgrgeen gedag, achter mijn ruggrgrg hoor ik grgrgrrgeen ggrgrgelach...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, wacht, daar zet ik Led Zeppelin even voor af.
Nummer vandaag 20+ keer grgrgehoord maar wat is grgrgrgrgrek precies?
Bek, cock, dick, blijft een raadsel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef monkyyy het volgende:
Waarom wordt 'bek' gebliept @ 0:39? Of zegt ze iets anders? Misschien zegt ze 'cock' ofzo?
Wat een raadsel!
Nu ik er op ga letten hoor ik 'pik' op die plekquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef monkyyy het volgende:
Waarom wordt 'bek' gebliept @ 0:39? Of zegt ze iets anders? Misschien zegt ze 'cock' ofzo?
Wat een raadsel!
Het enige wat ik in die clip zie zijn 3 lelijke wijvenquote:
Haha !quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef AJ187 het volgende:
Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Vrouwelijk 13-17
Mannelijk 35-44
Mannelijk 45-54
Wat klopt hier niet?
Die is wel een beetje vreemd, nietquote:
Alsof ze op een dikke kwak zaad wacht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is wel een beetje vreemd, niet?
Of dat ze die net heeft gehad, maar de gag-reflex niet goed kan beheersen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Alsof ze op een dikke kwak zaad wacht?
.. Dat secreet zit gewoon te gorgelen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of dat ze die net heeft gehad, maar de gag-reflex niet goed kan beheersen.
Vanavond als ik thuis ben, kijken of ze dan nog van die zaad vragende oogjes heeft!quote:
Ah, de vriend van Lisa houdt het topic in de gatenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben, kijken of ze dan nog van die zaad vragende oogjes heeft!
Ze is geboren met maar één longetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die rechter ziet er een beetje anorectisch uit.
Ahhhhquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is geboren met maar één longetje
Lelijk? Pics van je vriendin?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:58 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Het enige wat ik in die clip zie zijn 3 lelijke wijvenEn die muziek is ook niet om aan te horen. Dus snap niet waarom zoveel oude mannetjes er naar kijken en luisteren
![]()
Maar dat die videoclip het populairst is bij mannen tussen de 35 en 54 is gewoon nasty
Onzin, ze zijn vast heel normaal en ze hebben 107.000 hyvesvriendjes, dus de kans is groot dat je op zijn minst één fan van ze kent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:30 schreef coban het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ik een van hun kende. Ohgod.
Dat zegt voldoende. Vaarwel FOK! dan maar..quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onzin, ze zijn vast heel normaal en ze hebben 107.000 hyvesvriendjes, dus de kans is groot dat je op zijn minst één fan van ze kent.
...en nu maar hopen dat ze niet stikt in de Spunkquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is geboren met maar één longetje
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:33 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zegt voldoende. Vaarwel FOK! dan maar..
Als ze wat meer worden dan wat ze nu zijn gaan ze op de Yolanthe tour "Mijn status is nu veel hoger dan toen, ik wil niet dat mensen die kant van mij zien, ik ben te ver gekomen in het leven om zulke dingen achter te laten, het moet van het internet weg!"quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:45 schreef GSbrder het volgende:
Eén dingg moet juh wetahnn, heel stoerr aan duh buitahnkahnnnt
Dat had je toch ook met EliZe, keurige popmuziek makend voor kinderen, begonnen met het tietenlied en dan plotseling bemerken ze dat die kwabjes toch ook interessant zijn om een andere doelgroep mee aan te spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:47 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Als ze wat meer worden dan wat ze nu zijn gaan ze op de Yolanthe tour "Mijn status is nu veel hoger dan toen, ik wil niet dat mensen die kant van mij zien, ik ben te ver gekomen in het leven om zulke dingen achter te laten, het moet van het internet weg!".. Over jaren pas natuurlijk, maar ik denk dat ze stilletjes in het niets zullen verdwijnen.
Waarbij jongens dan spontaan begonnen met dit nummer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:11 schreef female81 het volgende:
Nu doemt spontaan dit, uit m'n jonge jaren, weer op in m'n hersenpan.
hahahahahahahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarbij jongens dan spontaan begonnen met dit nummer.
Ja, dat waren nog de jaren van geslachtstegenstellingen.
Jij hebt geen smaakquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Mozy het volgende:
En, hoe was het onder de steen. Tevens is die met die krullen de enige lekkereskere chima's die andere.
skere chima's¿quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef Mozy het volgende:
En, hoe was het onder de steen. Tevens is die met die krullen de enige lekkereskere chima's die andere.
Is Rinus de muziek voor de doelgroep van LAS?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef W1ckeDxt het volgende:
Niet mijn muziek maar toch zit het erg catchy in elkaar voor de doelgroep.
Beter dan al die anderen Rinus crap enzo.
Zo klinkt het wel drinky.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Drinky het volgende:
zei ze nou "jonge wat een grote pik" ? want werd gepipet
gr drinky
Zeker niet, ik ken dit nummer al lang. Door Fok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak
En je moet wel uit dordrecht komen wil je dit nummer een jaar geleden al kennen, hij wordt nu pas viral.
Verkeerde subfora zit ik danquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ken dit nummer al lang. Door Fok.
alle 3 FUCKING LELIJK.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:35 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
ik ben 12... Ik vind ze lekker!
quote:
Ze zijn inderdaad niet mooi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lelijk? Pics van je vriendin?
Ik had geen zin, geen animoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Door TS zat dit vandaag in mijn kop
Oh Nee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister was je grapje leuker, toen had ik een corresponderende UI + ondertitelquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef BabeWatcher het volgende:
TS begrijpt niet dat dit lied over hem gaat
Onterechte klacht, het zijn leuke meiden die leuke liedjes maken en goed kunnen zingen.
Je herkent ze niet meer manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Positief tochquote:
Zelfde jasjequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jij bent zo negatief
Geen echte hartedief
Lachen om de dingen die een ander doet
Alleen dan voel jij je goed
Dordrechtquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfde jasje
Zelfde pasje
Niets bijzonders
Nooit alleen
Doe eens iets wat opvalt jongen
Waar moet dat met jou nu heen?
Ga je mond spoelen zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ok, heb een minuut van het liedje geluisterd..........x oorkanker .
Mijn god zeg....
Hoor ik daar nou een sample van Doe Maar - De Bom ? Aanklagen die biatches.
Vinden 12 jarigen DIT leuk? Treurig.
quote:Nog niks van het onweer gemerkt hier... #stiltevoordeechtestorm? Xx
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen zeg!
Op twitter zeggen ze wijsheden als:
[..]
Volledig mee eens. Ik eis een topicreeks.quote:
quote:Hee ventje,
jij zou best wel eens tof kunnen zijn (denk ut niet),
maar een verandering dat zit er niet bij,
de enige die nog dwars zit ben jij,
dat ben jij!
raar dansjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt een goed stukje ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef padlarf het volgende:
Het einde vind ik juist beter
'maar van binnen niets aan de hand (ha ha ha hand)'
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef RickoKun het volgende:
Hallon hier Rickokun kunt u mij horen hallo hallo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kies JOU om met mij te copuleren babeh!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij bent een heel...fout....ventje. Ohoohoho
penis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:03 schreef GSbrder het volgende:
Sta ik op je vaste stek,
Tsjonge wat een grote ...?
Jongen dit hou jij niet voool!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:18 schreef replay11nl het volgende:
[..]
penis.
kijk eens om je heen, zoveel vrienden en toch alleen!
midden in de week en niet naar school.
laggen om de dingen die een ander doet, alleen dan, voel jij je goed!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jongen dit hou jij niet voool!
Jij bent zo negatief,
geen echte hartendief.
Ik mis hier [..]:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:28 schreef replay11nl het volgende:
[..]
laggen om de dingen die een ander doet, alleen dan, voel jij je goed!
het zelfde pasje, zelfde jasje, [...] doe eens iets wat opvalt jonge!
ow no doe niet zo!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis hier [..]:
niets bijzonders,
nooit alleen.
Achter mn rug hoor ik gelach.quote:
Die wil je wel geven eh?quote:
Elke vrouw heeft twee borsten waarmee zij borstvoeding kan geven aan haar baby.quote:
En die baby kan dan lekker lurken ja! Daarom zijn die dingen er!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Elke vrouw heeft twee borsten waarmee zij borstvoeding kan geven aan haar baby.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]dit is echt een heel mooi meisje, ik denk dat ik vlievt ben
ik weet dat ik geen schijn van kans hebquote:
voor het contrastquote:
Made my dayquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef de_boswachter het volgende:
ps. Brace - Hartendief.
Voor de liefhebberts.
Mooi vervolg in de playlist jeweetz.
1:11 inkijk, gaat ze snel laf uit beeldquote:
Die tweeling is samen 18 jaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1:11 inkijken gaat ze snel laf uit beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH NEE WEG ERMEEquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef SpecialK het volgende:
Zo.
Kan iemand mij nu even doodschieten? Wel goed mikken, trouwens anders vind ik je een klootzak.
Hij heeft echt geen ideequote:
Jongen, wat een grote bekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef SpecialK het volgende:
Zo.
Kan iemand mij nu even doodschieten? Wel goed mikken, trouwens anders vind ik je een klootzak.
OK.... Is dit al eens een hit geweest op FOK?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Monsif is de pimp van die drie bitches !
Die reacties op YT trouwensquote:
Ik heb het wel eens een gepost jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.... Is dit al eens een hit geweest op FOK?
WTF is dit man.
Nog erger.
Wat vind je van mijne?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties op YT trouwens
'die middelste is zwaar te doen'
WTF
Ik ook, al drie dagen. Oh nee, weg ermee, jij hebt echt geen idee! RAGEquote:
Whehe ga je zo naar de kroeg, sta je plotseling zo te dansen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:50 schreef Hooidraad het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik het aan het zingen was
Als ik niet oppas sta ik straks dat kekke dansje te doen in de huiskamer.
Zo dans ik altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Whehe ga je zo naar de kroeg, sta je plotseling zo te dansen.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.. arrogante bitch is het..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef MYV het volgende:
Die met die mega ogen kijkt wel voordurend te arrogant.
Zij is wel de lekkerste in my opinion.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef MYV het volgende:
Die met die mega ogen kijkt wel voordurend te arrogant.
Uhh ze zijn 15/16...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Zij is wel de lekkerste in my opinion.
Zie icon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind je van mijne?(TranceAddict)
quote:
Inderdaad, toen zat ie ook een paar dagen lang in mijn hoofdquote:Op zondag 3 juli 2011 01:02 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit nummer kwam een lange tijd geleden ook eens langs in een over ander SC-topic. Had het destijds ook een tijdje in m'n hoofd
Goed nummer!
TS zijn schuldquote:Op zondag 3 juli 2011 01:02 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit nummer kwam een lange tijd geleden ook eens langs in een over ander SC-topic. Had het destijds ook een tijdje in m'n hoofd
Goed nummer!
Kom helaas niet in POLSCquote:Op zondag 3 juli 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
TS zijn schuld
Ik plaats het stug in de OP van elke POLSC.
Ik leef met je meequote:Op zondag 3 juli 2011 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, toen zat ie ook een paar dagen lang in mijn hoofd
hou je kk bekquote:
Komt geeneens in de buurt van Fout Ventjequote:
En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zo, ik zie dat vele fokkers toch wel een beetje gevallen zijn voor de charmes van deze drie dames
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Alweer een wat ouder liedje
maar wel actueel met dit weer
Vandaag had ik deze in mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ze stiekem wel een nieuw nummer hebben:
Wat errugg.quote:
Wat is dit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |