Grgrgrgeen gedag, achter mijn ruggrgrg hoor ik grgrgrrgeen ggrgrgelach...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, wacht, daar zet ik Led Zeppelin even voor af.
Nummer vandaag 20+ keer grgrgehoord maar wat is grgrgrgrgrek precies?
Bek, cock, dick, blijft een raadsel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef monkyyy het volgende:
Waarom wordt 'bek' gebliept @ 0:39? Of zegt ze iets anders? Misschien zegt ze 'cock' ofzo?
Wat een raadsel!
Nu ik er op ga letten hoor ik 'pik' op die plekquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef monkyyy het volgende:
Waarom wordt 'bek' gebliept @ 0:39? Of zegt ze iets anders? Misschien zegt ze 'cock' ofzo?
Wat een raadsel!
Het enige wat ik in die clip zie zijn 3 lelijke wijvenquote:
Haha !quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef AJ187 het volgende:
Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Vrouwelijk 13-17
Mannelijk 35-44
Mannelijk 45-54
Wat klopt hier niet?
Die is wel een beetje vreemd, nietquote:
Alsof ze op een dikke kwak zaad wacht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die is wel een beetje vreemd, niet?
Of dat ze die net heeft gehad, maar de gag-reflex niet goed kan beheersen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Alsof ze op een dikke kwak zaad wacht?
.. Dat secreet zit gewoon te gorgelen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of dat ze die net heeft gehad, maar de gag-reflex niet goed kan beheersen.
Vanavond als ik thuis ben, kijken of ze dan nog van die zaad vragende oogjes heeft!quote:
Ah, de vriend van Lisa houdt het topic in de gatenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben, kijken of ze dan nog van die zaad vragende oogjes heeft!
Ze is geboren met maar één longetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die rechter ziet er een beetje anorectisch uit.
Ahhhhquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze is geboren met maar één longetje
Lelijk? Pics van je vriendin?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:58 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Het enige wat ik in die clip zie zijn 3 lelijke wijvenEn die muziek is ook niet om aan te horen. Dus snap niet waarom zoveel oude mannetjes er naar kijken en luisteren
![]()
Maar dat die videoclip het populairst is bij mannen tussen de 35 en 54 is gewoon nasty
Onzin, ze zijn vast heel normaal en ze hebben 107.000 hyvesvriendjes, dus de kans is groot dat je op zijn minst één fan van ze kent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:30 schreef coban het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ik een van hun kende. Ohgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |