OK.... Is dit al eens een hit geweest op FOK?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Monsif is de pimp van die drie bitches !
Die reacties op YT trouwensquote:
Ik heb het wel eens een gepost jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.... Is dit al eens een hit geweest op FOK?
WTF is dit man.
Nog erger.
Wat vind je van mijne?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties op YT trouwens
'die middelste is zwaar te doen'
WTF
Ik ook, al drie dagen. Oh nee, weg ermee, jij hebt echt geen idee! RAGEquote:
Whehe ga je zo naar de kroeg, sta je plotseling zo te dansen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:50 schreef Hooidraad het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik het aan het zingen was
Als ik niet oppas sta ik straks dat kekke dansje te doen in de huiskamer.
Zo dans ik altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Whehe ga je zo naar de kroeg, sta je plotseling zo te dansen.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.. arrogante bitch is het..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef MYV het volgende:
Die met die mega ogen kijkt wel voordurend te arrogant.
Zij is wel de lekkerste in my opinion.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:27 schreef MYV het volgende:
Die met die mega ogen kijkt wel voordurend te arrogant.
Uhh ze zijn 15/16...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Zij is wel de lekkerste in my opinion.
Zie icon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vind je van mijne?(TranceAddict)
quote:
Inderdaad, toen zat ie ook een paar dagen lang in mijn hoofdquote:Op zondag 3 juli 2011 01:02 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit nummer kwam een lange tijd geleden ook eens langs in een over ander SC-topic. Had het destijds ook een tijdje in m'n hoofd
Goed nummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |