Feiten zijn nou eenmaal een probleem voor mensen met een missie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
Feiten zijn geen beschuldigingen.
Jij bepaalt welke media de waarheid spreken en welke niet? Die van Nederland deugen in jouw optiek dus niet, ook al hebben we talloze correspondenten en verslaggevers in de regio. Tja als je het nieuws graag optimistisch gekleurd ziet, dan moet je niet hier zijn.
Volgens mij is het geen missie maar een roze bril. Respect verwachten, met de vinger wijzen, denken dat je gestolen land wel zult mogen houden... dan sta je niet met twee benen in de werkelijkheid waarin een volk onderdrukt en verdrukt wordt door je eigen land.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feiten zijn nou eenmaal een probleem voor mensen met een missie.
Toevallig gisteren dat programma van Geert Mak gezien over Europa? Ging over Russische oorlogsmisdaden nadat ze de Nazi's verslagen hadden. Geen enkele Rus die het gelooft: ": Neee, dat soort dingen doen wij niet!"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen missie maar een roze bril. Respect verwachten, met de vinger wijzen, denken dat je gestolen land wel zult mogen houden... dan sta je niet met twee benen in de werkelijkheid waarin een volk onderdrukt en verdrukt wordt door je eigen land.
Ja dat komt inderdaad voor. Dus roze bril.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toevallig gisteren dat programma van Geert Mak gezien over Europa? Ging over Russische oorlogsmisdaden nadat ze de Nazi's verslagen hadden. Geen enkele Rus die het gelooft: ": Neee, dat soort dingen doen wij niet!"
Van de laatste zijn er hier in dit land (en dit topic) wel een aantal te vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Waar haal jij je feiten vandaan? Ben je hier wel eens geweest? Of vind je het ook leuker om maar gewoon vanuit je luie stoel te razen en alleen maar met oogkleppen op te zien wat Israël verkeerd doet?
Mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Van de laatste zijn er hier in dit land (en dit topic) wel een aantal te vinden.
Het is natuurlijk ook volkomen logisch dat ze het beter weten. Immers, zij hebben (eh...) toegang tot onafhankelijke nieuwsbronnen en zijn niet geïndoctrineerd. Ze laten zich, kortom, niet in een hokje plaatsen.
Het zijn totaal geen jodenhaters, hoor. Ze zijn gewoon begaan met het lot van een onderdrukt volkje. De underdog, weet je wel, die wekt sympathie op. (dat is overigens waar.) Palestijnse David vs Israëlische Goliath, de Palestijnse joden vs de Israëlische nazi's... en dat de Palestijnen de boel lopen te terroriseren, daar moet je doorheen prikken. Natuurlijk plegen ze aanslagen, ze worden immers in de hoek gedrukt. Vanzelfsprekend blazen ze schoolbussen op, ze lijden immers honger. Geen wonder dat ze elke dag raketten op burgers schieten, ze krijgen immers geen water en elektriciteit uit Israël. Shit, wacht even, dat krijgen ze wel, eh... ze eh... ze zijn immers wanhopig omdat ze van hun land zijn verdreven. Het is niet Israël die heeft te lijden onder terrorisme... het zijn de Palestijnen die onder Israëlisch terrorisme lijden!!!
(Het ernstige is: er zijn dus ECHT mensen die dit oprecht geloven!)
Geen berichtje op een forum zal ooit iemand overtuigen van het tegendeel. Sterker nog, het enige wat dat soort mensen kan helpen is wat jij voorstelt, er eens zelf wat tijd door te brengen. Oftewel, het zelf ondergaan.
Spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Karrs het volgende:
Van de laatste zijn er hier in dit land (en dit topic) wel een aantal te vinden.
Het is natuurlijk ook volkomen logisch dat ze het beter weten. Immers, zij hebben (eh...) toegang tot onafhankelijke nieuwsbronnen en zijn niet geïndoctrineerd. Ze laten zich, kortom, niet in een hokje plaatsen.
Het zijn totaal geen jodenhaters, hoor. Ze zijn gewoon begaan met het lot van een onderdrukt volkje. De underdog, weet je wel, die wekt sympathie op. (dat is overigens waar.) Palestijnse David vs Israëlische Goliath, de Palestijnse joden vs de Israëlische nazi's... en dat de Palestijnen de boel lopen te terroriseren, daar moet je doorheen prikken. Natuurlijk plegen ze aanslagen, ze worden immers in de hoek gedrukt. Vanzelfsprekend blazen ze schoolbussen op, ze lijden immers honger. Geen wonder dat ze elke dag raketten op burgers schieten, ze krijgen immers geen water en elektriciteit uit Israël. Shit, wacht even, dat krijgen ze wel, eh... ze eh... ze zijn immers wanhopig omdat ze van hun land zijn verdreven. Het is niet Israël die heeft te lijden onder terrorisme... het zijn de Palestijnen die onder Israëlisch terrorisme lijden!!!
(Het ernstige is: er zijn dus ECHT mensen die dit oprecht geloven!)
Geen berichtje op een forum zal ooit iemand overtuigen van het tegendeel. Sterker nog, het enige wat dat soort mensen kan helpen is wat jij voorstelt, er eens zelf wat tijd door te brengen. Oftewel, het zelf ondergaan.
HATERquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws, hater
Capslock dayquote:
Als je kaaskoppen al gaat uitschelden voor haatbaard, ben je echt de weg kwijt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat haat je zeker ook??
Haatsik ipv haatbaard
Haatsikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je kaaskoppen al gaat uitschelden voor haatbaard, ben je echt de weg kwijt.
Ik aan domme of ernstig misleide mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Haatsik... je hebt een sik en je haat...je bent een haatsik. Heeft niets met kaaskop zijn te maken. Of is haten iets wat jij uitsluitend toedicht aan buitenlanders??
Nee. Haten is iets wat jij toedicht aan iedereen die het niet met je eens is, zelfs aan mensen die zich bij de feiten houden als ze jou in de weg zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Haatsik... je hebt een sik en je haat...je bent een haatsik. Heeft niets met kaaskop zijn te maken. Of is haten iets wat jij uitsluitend toedicht aan buitenlanders??
Je ergert je aan Zionistenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik aan domme of ernstig misleide mensen.
Ik heb het uitsluitend over jouw als ik het heb over haters. JIJ bent een hater. Wat andere mensen doen moeten zij weten. Ik heb het over JOU,...jij haatsik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Haten is iets wat jij toedicht aan iedereen die het niet met je eens is, zelfs aan mensen die zich bij de feiten houden als ze jou in de weg zitten.
Dat lieg je, je noemt om de haverklap users haters.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb het uitsluitend over jouw als ik het heb over haters.
Waarom moet ik bang zijn voor Joden, en wat zou dat uitmaken? We hebben het over Israël.quote:Jij bent bang voor Joden en daarom haat je
Jij bent een hater en bang voor Israëlische mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat lieg je, je noemt om de haverklap users haters.
Ah, je krabbelt al terug. En nee, zelfs Israëliërs haat ik niet. Dan zal ik ze eerst moeten kennen. Ik kan niet haten waar ik geen persoonlijke band mee heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent een hater en bang voor Israëlische mensen.
Ik krabbel niet terug...jij bent een hater en dat laat je voldoende blijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, je krabbelt al terug. En nee, zelfs Israëliërs haat ik niet. Dan zal ik ze eerst moeten kennen. Ik kan niet haten waar ik geen persoonlijke band mee heb.
Helemaal niet, dat zijn jouw waandenkbeelden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug...jij bent een hater en dat laat je voldoende blijken.
Ik draai niet.quote:Geeft niet maar een beetje vent staat achter zijn beslissing en gaat niet als een watje zo draaien dat het weer net anders is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Gelukkig kan iedereen op FOK! lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat zijn jouw waandenkbeelden.
[..]
Ik draai niet.
Jij zegt zo vaak dat mensen draaien, maar de grootste draaier ben je zelf als je weer eens niet weet waar het over gaat en je je onwetendheid niet wilt toegeven (zoals over mantelzorg toen je bleef roepen dat anderen draaiden terwijl ze het je gewoon probeerden uit te leggen).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik krabbel niet terug...jij bent een hater en dat laat je voldoende blijken.
Geeft niet maar een beetje vent staat achter zijn beslissing en gaat niet als een watje zo draaien dat het weer net anders is.
Iedereen kan jouw haatzaai posts lezen, idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gelukkig kan iedereen op FOK! lezen![]()
Ouwe haatsik.
Mantelzorg... het ging toen over het PGB en sommige mensen (ik noem geen namen) gingen van links naar rechts. Van kindjes die niks zelf konden etc. Niet gek dat er dan dingen door elkaar gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zegt zo vaak dat mensen draaien, maar de grootste draaier ben je zelf als je weer eens niet weet waar het over gaat en je je onwetendheid niet wilt toegeven (zoals over mantelzorg toen je bleef roepen dat anderen draaiden terwijl ze het je gewoon probeerden uit te leggen).
Verder roep je inderdaad heel vaak dat anderen haten. Sowieso wordt die term nogal eens gebezigd in dit topic door mensen die de feiten over Israël slecht onder ogen kunnen zien.
Afijn, het zijn beide zwakteboden. Had je verder nog iets inhoudelijks toe te voegen of vond je het gewoon leuk om weer eens iets te roepen.
Alle Zionisten zijn het met je eens, zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mantelzorg... het ging toen over het PGB en sommige mensen (ik noem geen namen) gingen van links naar rechts. Van kindjes die niks zelf konden etc. Niet gek dat er dan dingen door elkaar gaan.
Maar dat is voor een ander topic.
Iedereen die kan lezen weet wat ik bedoel. Ik ben ook niet de enige die dit van Haatsik vind hoor. Lees dit topic maar terug.
Wat maakt iemand in jouw ogen een Zionist?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle Zionisten zijn het met je eens, zeker?
Iemand die de oorspronkelijke bewoners van hun "beloofde land" wil jagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat maakt iemand in jouw ogen een Zionist?
En die zitten hier in het topic???? Vaag hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iemand die de oorspronkelijke bewoners van hun "beloofde land" wil jagen.
Ja, ik snap ook niet wat C_N hier doet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En die zitten hier in het topic???? Vaag hoor.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet wat C_N hier doet.
Dan klopt je stelling niet. Jij zegt dat alle Zionisten het met mij eens zijn. Derhalve noem jij iedereen die het met mij eens is Zionist.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat alleen zionisten het met je eens zijn, draaier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan klopt je stelling niet. Jij zegt dat alle Zionisten het met mij eens zijn. Derhalve noem jij iedereen die het met mij eens is Zionist.
Dus diverse mensen hier in het topic weten nu dat jij ze een Zionist vind. Ik zou dat soort uitspraken niet graag doen hoor.....
Nee hoor, het was een veel ouder topic over mantelzorg en jij sprak allemaal mensen tegen die zeiden dat mantelzorg onbezoldigd door familie geschiedt - volgens jou was mantelzorg betaalde professionele zorg aan huis. Toen je eindelijk je fout inzag, ging je draaien en doen alsof je het al die tijd wel wist.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mantelzorg... het ging toen over het PGB en sommige mensen (ik noem geen namen) gingen van links naar rechts. Van kindjes die niks zelf konden etc. Niet gek dat er dan dingen door elkaar gaan.
Maar dat is voor een ander topic.
Iedereen die kan lezen weet wat ik bedoel. Ik ben ook niet de enige die dit van Haatsik vind hoor. Lees dit topic maar terug.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat alleen zionisten het met je eens zijn, draaier.
Doe toch niet zo mal jongen. Dit zijn ingewikkelde zaken voor volwassenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle Zionisten zijn het met je eens, zeker?
Triest. Maar gelukkig ben je wel consequent:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oja, en...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
C_N is een pure propagandist die oorlogsmisdadigers verdedigt en massamoord goed praat.
...wie was er ook alweer aan het haatzaaien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ach, herhaling is ook een vorm van propaganda.
Ik zie dat de Israëlisch oorlogsmisdadigers zich opmaken voor hun zoveelste massamoord op de Palestijnen?
en welken verdragen hebben de palestijnen na gekomen kan je er 1 opnoemen ??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:09 schreef Chadi het volgende:
Laat Israel eerst eens de internationale verdragen en resoluties nakomen. Dan kijken we vanuit die situatie welke rotzooi er nog ligt en opgeruimd moet worden.
dat is al een tekort coming van jou kant dat je dat niet snaptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Triest. Maar gelukkig ben je wel consequent:
[..]
Oja, en...
[..]
...wie was er ook alweer aan het haatzaaien?
Mijn leeftijd verandert niets aan de feiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef C_N het volgende:
[..]
dat is al een tekort coming van jou kant dat je dat niet snapt
en dat gaat op in veel dingen wat jij post.
heb je verders nog iets ?
ow ja hoe oud was jij nu
quote:Lieberman: Activisten op zoek naar 'confrontatie en bloed'
De Israëlische minister van Buitenlandse Zaken, Avigdor Lieberman, heeft vandaag gezegd dat de activisten die naar de Gazastrook willen varen, op zoek zijn naar 'confrontatie en bloed'. De minister deed zijn uitspraken op de radio.
Volgens Lieberman willen de activisten provoceren en zijn ze op zoek naar 'confrontatie en bloed en zo veel mogelijk beelden op televisie'. Hij sprak van 'een harde kern van terreuractivisten' onder de deelnemers.
Israël heeft al laten weten de schepen tegen te houden.
Blokkade
Ongeveer tien hulpschepen vertrekken een dezer dagen naar de Palestijnen in de Gazastrook, waar ze de Israëlische blokkade willen doorbreken. Een soortgelijke poging leidde eerder tot een bestorming door het Israëlische leger, waarbij negen Turken werden gedood.
Aparte realiteit houd jij erop na. Maar oké.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon realistisch.
Duhquote:
De Israëliërs zijn doodsbang voor dergelijke vloten en zullen dan ook alles doen om het tegen te houden. De "flotilla's" zijn voor de huidige extreem-zionistische agressie van Israël wat Tahrir-plein voor Moebarak (en andere despoten) was.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Israëliërs zijn doodsbang voor dergelijke vloten en zullen dan ook alles doen om het tegen te houden. De "flotilla's" zijn voor de huidige extreem-zionistische agressie van Israël wat Tahrir-plein voor Moebarak (en andere despoten) was.
Jij denkt dat het niet provocerend bedoeld is?quote:
je idd je heb gelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn leeftijd verandert niets aan de feiten.
Omdat Israël de Gaza-strook afknijpt, en dat verander je niet door spullen in Egypte af te leveren en al helemaal niet in een Israëlische haven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet provocerend bedoeld is?
En ze mogen hun hulpgoederen afgeven in Egypte, die stuurt het dan door. Waarom zijn ze daar niet tevreden mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |