quote:IDF arrested 2 Lebanese men crossing northern border
IDF soldiers in northern Israel noticed two Lebanese shepherds who crossed the Blue Line, a border demarcation between Lebanon and Israel, and entered into Israel.
The two were unarmed and investigated. (Hagai Einav) (via)
Ach, herhaling is ook een vorm van propaganda.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Stellingname genoeg, maar aan argumenten ontbreekt het nogal.
Dus laat verder maar.
he ze hebben je ook weer los gelaten leuk .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, herhaling is ook een vorm van propaganda.
Ik zie dat de Israëlisch oorlogsmisdadigers zich opmaken voor hun zoveelste massamoord op de Palestijnen?
Probeer je me weg te zetten als "dier" dat opgesloten kan worden, omdat je geen argumenten hebt om de oorlogsmisdaden van de Israëli's te verdedigen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef C_N het volgende:
[..]
he ze hebben je ook weer los gelaten leuk .
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer je me weg te zetten als "dier" dat opgesloten kan worden, omdat je geen argumenten hebt om de oorlogsmisdaden van de Israëli's te verdedigen?
hier word ik nu zo moe van hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer je me weg te zetten als "dier" dat opgesloten kan worden, omdat je geen argumenten hebt om de oorlogsmisdaden van de Israëli's te verdedigen?
Dat komt door het gedrag van Israël, en jouw gedrag, zelf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef C_N het volgende:
[..]
[..]
hier word ik nu zo moe van he
weet je waarom word er door de party die lijnrecht tegenover Israel staan altijd het slechtste van een iemand gezien die niet lijn recht tegen israel is .nu weet ik waar en hoe de reakties komen .
en waarom links nooit vrede kan maken in israel .
Het geeft uitstekend jouw instelling weer tov mensen die een andere mening hebben dan jou.quote:ik zetten je namelijk niet neer als dier als je dit wil ,be my gast, ik hoorden je al een paar dagen niet zo ik dacht dat ze je opgesloten hadden ..moeilijk he
Ik heb genoeg argumenten gegeven alleen je wilde hier niet op reageren(Je deed ze immers af als 'beetje onzin' zonder te stellen waarom). Met mijn post probeerde ik dus duidelijk te maken dat ik je op heb gegeven als serieuze discussiepartner. Ik zag in dat je emotioneel zo diepgeworteld anti-Israël en pro-Hamas bent dat argumenten over de kern van de kwestie bij jou blijkbaar geen zin meer hebben. Daarom verplaats ik de discussie maar naar de manier waarop jij mijn argumenten als 'onzin' af wijst(en hierdoor je eigen mening over argumenten onsterfelijk belachelijk maakt) en hoe treurig jouw sentimenten voor Hamas en respectievelijk enkele gedeelde 'linkse waardes' zitten om dit te doen. Want je hebt zelf gepost dat je argumentatie belangrijk vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Stellingname genoeg, maar aan argumenten ontbreekt het nogal.
Dus laat verder maar.
Wat mij betreft dien je ook opgesloten te worden(In een inrichting), maar ik ben dan ook een autoritair ingesteld persoon met een grote empathie voor extreemlinkse personen zoals jij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bemet het is onbegonnen werk ,beton is beton staal is staal een deur is een deur .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt door het gedrag van Israël, en jouw gedrag, zelf.
[..]
Het geeft uitstekend jouw instelling weer tov mensen die een andere mening hebben dan jou.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef C_N het volgende:
[..]
bemet het is onbegonnen werk ,beton is beton staal is staal een deur is een deur .
Wat voor gedrag?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt door het gedrag van Israël, en jouw gedrag, zelf.
[..]
Het geeft uitstekend jouw instelling weer tov mensen die een andere mening hebben dan jou.
Gezien jouw posts over mensen die een andere mening hebben dan jou(zie mijn sig, zie de vele Libië topics, zie jouw temp ban een tijdje geleden, je topic over Chomsky waar men enkel positieve zaken over deze man en zijn artikel mocht posten), ben je op zijn best hypocriet en op zijn slechtst oerdom, bevooroordeeld, dan wel krankzinnig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
wat leuke plaaten ja .van de omgeving . zonnetje ,vogeltjes , bloempjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat voor gedrag?
C_N heb je nog mooie platen geschoten vandaag?
Zou je die willen posten? ter compensatie van mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:09 schreef C_N het volgende:
[..]
wat leuke plaaten ja .van de omgeving . zonnetje ,vogeltjes , bloempjes
Het onderwerp van dat topic was duidelijk, jij liep gewoon te trollen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Gezien jouw posts over mensen die een andere mening hebben dan jou(zie mijn sig, zie de vele Libië topics, zie jouw temp ban een tijdje geleden, je topic over Chomsky waar men enkel positieve zaken over deze man en zijn artikel mocht posten), ben je op zijn best hypocriet en op zijn slechtst oerdom, bevooroordeeld, dan wel krankzinnig.
Amen Im Kant.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Gezien jouw posts over mensen die een andere mening hebben dan jou(zie mijn sig, zie de vele Libië topics, zie jouw temp ban een tijdje geleden, je topic over Chomsky waar men enkel positieve zaken over deze man en zijn artikel mocht posten), ben je op zijn best hypocriet en op zijn slechtst oerdom, bevooroordeeld, dan wel krankzinnig.
Als iemand trolt in jouw ogen negeer je dat. Ga je erop in,dan ben je een nog grotere stumper. Maar bij jou heb ik het idee dat iedereen en trol is als zn mening niet overeenkomt met die van jou.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het onderwerp van dat topic was duidelijk, jij liep gewoon te trollen.
Tuurlijk maakt Israel dat wat uit. Het is een land met belangen. Belangen die tegenstrijdig zijn met de belangen van een groot deel van de rest van de wereld. Het is algemeen bekend dat Israel last heeft van expansiedrift. Denk aan de nederzettingen. Dus inderdaad, boter op je hoofd. En niet zo'n beetje ook. Het enige positieve aan dit hele verhaal is dat de laatste jaren steeds meer Westerse ogen zijn geopend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:23 schreef C_N het volgende:
[..]
ja idd dat maak israel wat uit .
wat about the booter op je hoofd ?
nu word er een reden gezocht waarom het goed voor israel is om nu een oorlog in de strook te houden .
wat denk je dat het goed uitkom voor de terror staat van de hamas om juist nu een aanval uit te voeren op de staat Israel.
mensen hebben idd veel boter op hun hoofd
Wat een extreem tegenstrijdige post.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Als iemand trolt in jouw ogen negeer je dat. Ga je erop in,dan ben je een nog grotere stumper. Maar bij jou heb ik het idee dat iedereen en trol is als zn mening niet overeenkomt met die van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |