quote:
quote:
Ja, het komt een beetje kruiperig over vind ik. Prima dat ze het zeggen dat ze een bal mooi vinden, maar ze praten over hem alsof hij een soort god is.quote:
Federer, Nadal, Murray en Djokovic hebben dat allemaal. Als een 'gewone' speler soms een zelfde bal slaat is het veel minder enthousiast.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het komt een beetje kruiperig over vind ik. Prima dat ze het zeggen dat ze een bal mooi vinden, maar ze praten over hem alsof hij een soort god is.
Dat was hij toch ook? Wel op Wimbledon in ieder geval. Al is dat holier than thou-commentaar soms inderdaad best irritant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het komt een beetje kruiperig over vind ik. Prima dat ze het zeggen dat ze een bal mooi vinden, maar ze praten over hem alsof hij een soort god is.
Denk het ook niet. Daarnaast staan er ook nog eens zes partijen op TBA om ingedeeld te worden ergens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ondanks dat het droog is krijgen ze volgens mij het programma van gister en vandaag bij elkaar niet af gespeeld volgens mij ...
De 1e Ier op Wimbledon sinds 1977 hoorde ik netquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland mist een handjevol setpoints op de service van Mannarino, tiebreak 3e set daar ...
Hup Niland!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland mist een handjevol setpoints op de service van Mannarino, tiebreak 3e set daar ...
Precies, net als de al die Murray op Queen's tussen zijn benen door sloeg. Wordt ook zo lyrisch over gedaan. Bij de bal van Federer toen tegen Djokovic die hij op de US Open tussen zijn benen doorsloeg vond ik het overigens terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer, Nadal, Murray en Djokovic hebben dat allemaal. Als een 'gewone' speler soms een zelfde bal slaat is het veel minder enthousiast.
Hij is ook heel goed, zeker hier, maar ze praten er op zo'n kruiperige manier op. In de laatste twee minuten "tennis god like Federer' 'that's the genius of Federer'. Ik pak maar even een teiltje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was hij toch ook? Wel op Wimbledon in ieder geval. Al is dat holier than thou-commentaar soms inderdaad best irritant.
Is toch heerlijk man. Wordt het toch nog een beetje gravelachtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rond die baseline begin je nu al zand te zien. En dan moet je nog bijna 2 weken tot de finale![]()
Dat wordt weer een zandbakkenfestijn
Ja, zeker, precies goed zou ik zeggen. Toch een beetje getest in de eerste set doordat Kukushkin zijn service steeds hield maar gewoon straight sets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:48 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer 7-6 6-4 6-2.
Prima partij.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland mist in de tiebreak nog 2 setpoints (1 op eigen service) en verliest ook de tiebreak
3e set Blake.. Bagghy moet dus nog even.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef dekouwe het volgende:
Baghy gaat het in de 3e set toch nog even spannend maken
Je weet dat Gonzalez dit toernooi gewoon speelt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef DeMessias het volgende:
Ik mis wel spelers als Fernando González dit tornooi, zo van die net-niet toppers die op een aangename manier verrassen.
Neen, wist ik niet... Ik wist dat hij z'n comeback gemaakt heeft maar niet dat hij een wildcard gekregen heeft?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat Gonzalez dit toernooi gewoon speelt?
Hij zal elk moment gaan beginnen tegen Dolgopolov.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neen, wist ik niet... Ik wist dat hij z'n comeback gemaakt heeft maar niet dat hij een wildcard gekregen heeft?
OK bedankt voor de info, straks even met een schuin oog kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zal elk moment gaan beginnen tegen Dolgopolov.
Was dat Baghdatis - Djokovic?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hopelijk in de derde rond een herhaling van de kwartfinale uit 2007. Leukste Wimbledon-partij van de afgelopen jaren!
Hij had zich voor zover ik weet niet teruggetrokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Hewitt zich had teruggetrokken? Staat nu toch op de baan vs Nishikori zie ik ...
Jupquote:
Oh, ik heb ook niets tegen Blake, hoor. Maar Baghdatis' tennis is veel leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
Ik gun het Blake wel. Altijd een toffe gozer gevonden.
Daar is die dubbele break voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland begint een beetje te choken, 1 rebreak Mannarino
Czink stond top-50, maar is door een blessure teruggezakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef DeMessias het volgende:
Stosur met de billen bloot: 6-3 6-4 verlies tegen Czink (nr 262).
Dat blijft toch een afgang in mijn ogen, tegen iemand die éénmalig een top 50 gehaald heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Czink stond top-50, maar is door een blessure teruggezakt.
Ze stond in 2009 op plek 37 en stond 1,5 jaar rond plek 50. Dat noem ik niet eenmalig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat blijft toch een afgang in mijn ogen, tegen iemand die éénmalig een top 50 gehaald heeft.
31 december 2000: 660quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze stond in 2009 op plek 37 en stond 1,5 jaar rond plek 50. Dat noem ik niet eenmalig.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:15 schreef FedExpress het volgende:
hmm, oke, die scoreweergave loopt dus achter
Hehe goeiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef TheGeneral het volgende:
Iets zegt me dat Mahut en Isner wel weten wat ze van elkaar kunnen verwachten![]()
Inderdaad ja. Ongelooflijk hoe slecht die gozer is zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Chardy verliest ook wel heel makkelijk, die stond geen pepernoot te raken.
Op zich niet zo gek, hij weet ook wel dat hij eigenlijk nooit zal winnen.quote:
Die is mentaal echt compleet mongool. Hij kreeg ook nog breakkansen om daarna alsnog de set uit te kunnen serveren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
Petschnzer 4 breakkansen voor dubbele break voor op 3-4. En toch de set verliezen van Soderling.
Kan wel van em waarderen dat ie met zn backhand alleen slice slaat. Dat kom je verder nergens meer tegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is mentaal echt compleet mongool. Hij kreeg ook nog breakkansen om daarna alsnog de set uit te kunnen serveren.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:52 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Kan wel van em waarderen dat ie met zn backhand alleen slice slaat. Dat kom je verder nergens meer tegen
Gaat weer richting een tie-break zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wel mooi dat ze spelen op de langste dag van het jaar, ze kunnen zeker wel tot 22.15 door lijkt me als het niet al te bewolkt is.
Wimbledon 2011 #5: Nog steeds geen verrassingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef Norrage het volgende:
Wie zei ook alweer bij 0-2 in sets dat Verdasco hem wel gewoon ging winnen?
Dat doet ie echt best wel vaak
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wimbledon 2011 #5: Nog steeds geen verrassingen
Mahut, ga er even in 3 sets af tegen kneus Isner
Verdasco - Ferrer was ook zo'n geniale 5-setterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik zag het ook wel aankomen, bij de afgelopen AO en de USO kwam ie ook van 0-2 achter terug. Ergens weet Verdasco op grand slams wel steeds te presteren. DAarbuiten daarentegen....
Wat een geweldige pot was dat inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Verdasco - Ferrer was ook zo'n geniale 5-setter. Volgens mij precies hetzelfde scenario als vandaag.
Wat deed 'ie? Gewoon de bal het stadion uit zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Colplay het volgende:
Dat punt van Petchner is echt geniaal op MP tegen.
nee joh lekker vierde en vijfde set tot 71-69quote:
Die heeft Thiemo de Bakker ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef JonkersR het volgende:
Onbegrijpelijk, want die gast heeft nou wel echt de skills om een top 10 speler te worden.
Verwend jong is het. En wispelturig als de pest in z'n spel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef JonkersR het volgende:
Onbegrijpelijk, want die gast heeft nou wel echt de skills om een top 10 speler te worden.
Je beschrijft TdB?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Verwend jong is het. En wispelturig als de pest in z'n spel.
10quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef Szura het volgende:
Hoeveel 1e rondes had Gulbis ook alweer achter elkaar verloren op een GS?
naja scheelt morgen toch weer als ze ipv 2 complete sets er misschien nog maar een halve moetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat Ana net pas begonnen is, moet wel heel snel gaan wil ze het nog af kunnen maken.
ohnee tursunov 10 en gulbis 7quote:
Als je tursunov 10 geeft moet je gulbis ook 7quote:
Inderdaad. Paar keer zien spelen en in potentie idd top tien speler. Maar ja...gewoon jammer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef JonkersR het volgende:
Oudinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ivanovic gaat ook goed![]()
6-0 1-0* voor tegen Oudin.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oudinmeest overhypete snol ooit. Een soort vrouwelijke Donald Young, al moet ik zeggen dat Oudin tenminste 1x in haar leven iets gepresteerd heeft.
Als hij daarbuiten 0-2 achterkomt heeft hij al verloren...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik zag het ook wel aankomen, bij de afgelopen AO en de USO kwam ie ook van 0-2 achter terug. Ergens weet Verdasco op grand slams wel steeds te presteren. DAarbuiten daarentegen....
Das wel waar jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als hij daarbuiten 0-2 achterkomt heeft hij al verloren...
Nee lijkt me niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef rob1828 het volgende:
Haase morgen tweede partij op baan 12 achter Gasquet - Kunitsyn aan...
Geloof niet dat daar een camera staat, of wel?
Serieus? Ongelofelijk zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef TheGeneral het volgende:
Gulbis heeft ondertussen zijn 19e set op rij verloren in Grand Slams![]()
Ad rem hoor allemaal.quote:
quote:
lol,quote:
lolwhutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef Bramaldo11 het volgende:
FAQ Wimbledon:
Babies in arms and children under 5 years
The AELTC recommend that babes in arms and pushchairs are not brought to The Championships as the Grounds are large and crowded. A ticket is not required. Babes in arms and children under 5 are NOT allowed into the show courts (Centre Court, No.1 Court and Courts 2, 5, 12 and 18).
quote:
A little sunshine, also showers, some heavy.quote:
Volgens de FAQ (paar posts hoger) is baan 12 een showcourt waar geen babes mogen komen. Dus met camera lijkt me dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef rob1828 het volgende:
Haase morgen tweede partij op baan 12 achter Gasquet - Kunitsyn aan...
Geloof niet dat daar een camera staat, of wel?
If you would be so kindly .....quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef BobW het volgende:
Livestream site geeft in ieder geval Court 12 aan, dus er is een camera, leuk!
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
If you would be so kindly .....
Daar heb je dus lekker veel aanquote:The covers are on It’s not raining hard anyway and I now have the weather forecast from Tim Hewson: “there is an 80% chance of one or more showers between about 1100 and 1400. After 1400 the shower risk slowly diminishes as we progress through into the evening … Some of the showers could well be heavy and there is a risk of thunder.”
Ik zie die Britten er nog voor aan het dak gewoon open te laten 'omdat we het zo altijd deden'quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:13 schreef tja77 het volgende:
Centre court zal toch wel gewoon om 14.00 uur nederlandse tijd starten?
2x tegen Sweeting, 1x eerder op een GS, AO dit jaar. Valt wel mee dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Norrage het volgende:
Wel kut partijen op CC vandaag.... Venus, dan Nadal vs fucking Sweeting (ligt het aan mij of heeft al best vaak tegen Sweeting of all people moeten spelen op GS?) en dan Roddick
vs Hanescu
Wordt geen tennis kijken voor mij dan.
Aah, dan was het inderdaad gewoon recent op de AO....6-2 6-1 6-1 was het toen zie ik nu...Nou, wat een leuke pot gaat dat worden straks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
2x tegen Sweeting, 1x eerder op een GS, AO dit jaar. Valt wel mee dus.
Nouja, hij is Brits, en de partij in prospect is vele malen leuker dan die van Rafa....quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:23 schreef Lagrinta het volgende:
Murray op CC? Wil je hem een een Henman-complex bezorgen?
Ja en dan? De massa komt voor namen, niet voor leuke spelers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, hij is Brits, en de partij in prospect is vele malen leuker dan die van Rafa....
Menig pot op een buitenbaan is leuker dan een veegpartij van Rafa/Fed/Djoko, maar die komen ook niet op CC te staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, hij is Brits, en de partij in prospect is vele malen leuker dan die van Rafa....
Als je de gemiddelde brit vraag wie Wimbledon wint dan noemt hij Murray hoor... omdat hij geen andere tennissers kent.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja en dan? De massa komt voor namen, niet voor leuke spelers.
Neem aan dat je de organisatie bedoeld? Want het publiek natuurlijk welquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
Lezen jullie mijn post wel? Hij is Brits!!!
Ik ben verbaasd. Kennelijk zijn ze hier niet zo erg als in Frankrijk. (maar dat wist ik eigenlijk al wel)
Centre Court begint om 2 uur, maar het regent dus, en andere banen beginnen (als het dan droog is) om 2:30.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:43 schreef El_jefe07 het volgende:
Zal niet eerder beginnen dan 14.30 uur..
Zijn er meer hoor. Zeker omdat vandaag kans groot is dat niet veel partijen gespeeld kunnen worden had ik wel verwacht dat ze Murray het voordeel gaven in ieder geval te kunnen spelen vandaag zodat hij morgen rust heeft. Nu moet hij misschien drie dagen achter elkaar spelen. In deze fase moet het kunnen, maar de organisatie had Murray dit thuisvoordeel wel kunnen geven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
Ik ben verbaasd. Kennelijk zijn ze hier niet zo erg als in Frankrijk. (maar dat wist ik eigenlijk al wel)
Murray from Scotland... ik ben een Nederlander, stel dat ze me Europeaan zouden noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig niet, ik zag net d'r zus in een jurk... afschuwelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef tja77 het volgende:
Met een beetje mazzel houdt Williams haar vest aan..
edit: helaas
35 is nog altijd geen 40, en vergelijk zijn huidige ranking eens met zijn hoogste..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Een 35er bij de mannen...
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainer_Sch%C3%BCttler
Nee regent nog steeds, op extra kanalen van sport1 zie je tenten staan en mensen met paraplu`squote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef franklop het volgende:
enig teken of dat het buiten droog is daar?
quote:
quote:
quote:
Misschien vind jij het wel mooi, dan moeten wij niks zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:27 schreef alors het volgende:
Ik kijk niet, maar nu word ik wel heel nieuwsgierig
Omdat die Engelsen dom zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef Nober het volgende:
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 lokale tijd?
Traditie. Dat is altijd zo met Wimbledon. En ze beginnen om 12.00 lokale tijd. Alleen op CC en Court 1 om 13.00.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:49 schreef Nober het volgende:
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 lokale tijd?
Die heb ik gezien. Zag er ook niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Een outfit, wees blij dat je Mattek-Sands niet hebt gezien in de voorbeschouwing.
Helaas kon ze het niet on court dragen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Zag er ook niet uit.
WTAquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef Szura het volgende:
Typisch
Waarom kunnen die wijven nooit een set afmaken of een voorsprong vasthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |