quote:
quote:
Ja, het komt een beetje kruiperig over vind ik. Prima dat ze het zeggen dat ze een bal mooi vinden, maar ze praten over hem alsof hij een soort god is.quote:
Federer, Nadal, Murray en Djokovic hebben dat allemaal. Als een 'gewone' speler soms een zelfde bal slaat is het veel minder enthousiast.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het komt een beetje kruiperig over vind ik. Prima dat ze het zeggen dat ze een bal mooi vinden, maar ze praten over hem alsof hij een soort god is.
Dat was hij toch ook? Wel op Wimbledon in ieder geval. Al is dat holier than thou-commentaar soms inderdaad best irritant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het komt een beetje kruiperig over vind ik. Prima dat ze het zeggen dat ze een bal mooi vinden, maar ze praten over hem alsof hij een soort god is.
Denk het ook niet. Daarnaast staan er ook nog eens zes partijen op TBA om ingedeeld te worden ergens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ondanks dat het droog is krijgen ze volgens mij het programma van gister en vandaag bij elkaar niet af gespeeld volgens mij ...
De 1e Ier op Wimbledon sinds 1977 hoorde ik netquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland mist een handjevol setpoints op de service van Mannarino, tiebreak 3e set daar ...
Hup Niland!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland mist een handjevol setpoints op de service van Mannarino, tiebreak 3e set daar ...
Precies, net als de al die Murray op Queen's tussen zijn benen door sloeg. Wordt ook zo lyrisch over gedaan. Bij de bal van Federer toen tegen Djokovic die hij op de US Open tussen zijn benen doorsloeg vond ik het overigens terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer, Nadal, Murray en Djokovic hebben dat allemaal. Als een 'gewone' speler soms een zelfde bal slaat is het veel minder enthousiast.
Hij is ook heel goed, zeker hier, maar ze praten er op zo'n kruiperige manier op. In de laatste twee minuten "tennis god like Federer' 'that's the genius of Federer'. Ik pak maar even een teiltje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was hij toch ook? Wel op Wimbledon in ieder geval. Al is dat holier than thou-commentaar soms inderdaad best irritant.
Is toch heerlijk man. Wordt het toch nog een beetje gravelachtig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rond die baseline begin je nu al zand te zien. En dan moet je nog bijna 2 weken tot de finale![]()
Dat wordt weer een zandbakkenfestijn
Ja, zeker, precies goed zou ik zeggen. Toch een beetje getest in de eerste set doordat Kukushkin zijn service steeds hield maar gewoon straight sets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:48 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Federer 7-6 6-4 6-2.
Prima partij.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niland mist in de tiebreak nog 2 setpoints (1 op eigen service) en verliest ook de tiebreak
3e set Blake.. Bagghy moet dus nog even.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef dekouwe het volgende:
Baghy gaat het in de 3e set toch nog even spannend maken
Je weet dat Gonzalez dit toernooi gewoon speelt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef DeMessias het volgende:
Ik mis wel spelers als Fernando González dit tornooi, zo van die net-niet toppers die op een aangename manier verrassen.
Neen, wist ik niet... Ik wist dat hij z'n comeback gemaakt heeft maar niet dat hij een wildcard gekregen heeft?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet dat Gonzalez dit toernooi gewoon speelt?
Hij zal elk moment gaan beginnen tegen Dolgopolov.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neen, wist ik niet... Ik wist dat hij z'n comeback gemaakt heeft maar niet dat hij een wildcard gekregen heeft?
OK bedankt voor de info, straks even met een schuin oog kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zal elk moment gaan beginnen tegen Dolgopolov.
Was dat Baghdatis - Djokovic?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hopelijk in de derde rond een herhaling van de kwartfinale uit 2007. Leukste Wimbledon-partij van de afgelopen jaren!
Hij had zich voor zover ik weet niet teruggetrokken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Hewitt zich had teruggetrokken? Staat nu toch op de baan vs Nishikori zie ik ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |