Dit is geen tijdstip om vragen te bedenken, sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
nog een aantal vragen en dan kap ik er weer mee, 15h eruit. Dus, wie biedt er? (DM svp)
In geval van geen DM's heb ik Guppie klaar staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
nog een aantal vragen en dan kap ik er weer mee, 15h eruit. Dus, wie biedt er? (DM svp)
DLB en BZB mag ook! En per dm graag, eventueel met linkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit te denken.. kom vooral uit bij de dikke lul band maar dat is vast niet wat je zoekt...
radiohead - everything in its right place, heeft wel een wazige tekst
ik pleit voor een dictatuur onder mijn gezagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit dat alle liberalen zich samenvoegen en een partij gaan vormen.
He ja joh, laten we een 2 of 3 partijen systeem doen zoals in Amerika of de UK. Dat werkt daar ook zo lekker.... /cynisme.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit dat alle liberalen zich samenvoegen en een partij gaan vormen.
A-partijen en B-partijen, net zoals je ook A-omroepen hebt en B-omroepen. A-partijen hebben meer macht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
He ja joh, laten we een 2 of 3 partijen systeem doen zoals in Amerika of de UK. Dat werkt daar ook zo lekker.... /cynisme.
ja, ich weissquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
Stemmetjes moet je toch nog even op oefenen, Naatje
Guppie is net weer gaan zwemmen.quote:
Nu zitten de liberalen weggemoffeld in 3 partijen. Ik heb nu geen duidelijke voorkeur en moet elke verkiezingen weer hele partijprogramma's uit gaan pluizen, wat zeer vermoeiend en saai is. Ik wil ook eens blind kunnen stemmenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
He ja joh, laten we een 2 of 3 partijen systeem doen zoals in Amerika of de UK. Dat werkt daar ook zo lekker.... /cynisme.
4 partijenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu zitten de liberalen weggemoffeld in 3 partijen. Ik heb nu geen duidelijke voorkeur en moet elke verkiezingen weer hele partijprogramma's uit gaan pluizen, wat zeer vermoeiend en saai is. Ik wil ook eens blind kunnen stemmen
Mee eens, maar ik zit op de fiets en moet over een kwartier bij maatschappelijk werker zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is leuk om te praten over politiek
zeg je alleen maar omdat jij niet hoeft te strijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zeiken, maar strijken.. hop hop
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zit op de fiets en moet over een kwartier bij maatschappelijk werker zijn
je doet het verkeerd, je hoort haar nu uit te vragen ipv te posten op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
10 minuten wachten op een metro, wat is deze.![]()
Staat wel een enorm knap meisje hier.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen structuur in mijn leven en nog wat probleempjes
Of je stuurt haar doorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:26 schreef Viro het volgende:
[..]
je doet het verkeerd, je hoort haar nu uit te vragen ipv te posten op fok
Elke dag een ander is toch ook structureel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen structuur in mijn leven en nog wat probleempjes
Morgen weer een dag. En dan eerder gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
Serieus, straks zijn de winkels al dicht voor ik er ben.
Viro heeft toch een meisje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik t ook geweest.. kweetniet..
Guppie.quote:
vanavond al een date.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. En dan eerder gaan.
Je bent niet in de verkeerde gestapt maar opeens, toen jij er al inzat, hebben de ze route aangepast?quote:
Mijn metro zou als eerst komen 2x maar had vertraging, beide. Dus stapte ik in de verkeerde. Nu in de goede metro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet in de verkeerde gestapt maar opeens, toen jij er al inzat, hebben de ze route aangepast?
Mutsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn metro zou als eerst komen 2x maar had vertraging, beide. Dus stapte ik in de verkeerde. Nu in de goede metro.
OV in Rotterdamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn metro zou als eerst komen 2x maar had vertraging, beide. Dus stapte ik in de verkeerde. Nu in de goede metro.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef sweetladyx het volgende:
Ik ben professioneel troller op FOK!, tweakers, bokt.nl en viva forum.
Meestal maak ik de trolls nooit bekend, maar deze was zo matig dat het too obvious werd.
Zielig persoontje wel, de maker van die bot..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef robdriessen het volgende:
OK, de New Kids Turbo CD misschien er ook uit.....
what the fuck, vanochtned waren het nog 2 delen, samenvattingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, de soap goes on: Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #5
in de OPquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
what the fuck, vanochtned waren het nog 2 delen, samenvatting?
ah shit, dit soort gebeurtenissen laat ik meestal niet aan me voorbij gaan maar dit ziet er wel uit als een episch fok-moment tot nu toe!!quote:
ik schakel ook te laat in hoor... damn it, wat een sappig verhaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah shit, dit soort gebeurtenissen laat ik meestal niet aan me voorbij gaan maar dit ziet er wel uit als een episch fok-moment tot nu toe!!
ik heb werkelijk waar, geen idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie is 'hubbie' in dit verhaal?
troll heeft zich al bekend gemaakt ja, het wachten is op troll 5quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar de storm is al over bij het verhaal, neem ik aan?
wie is een troll, wilfriedvdb?? allebij??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
troll heeft zich al bekend gemaakt ja, het wachten is op troll 5
Die sweetladyx is een 'professionele troll', er kwam een vriendin2 aanzetten en dat was obvious ook een troll (dreigen met DDoS aanval) en de vraag is dus nu of wilfriedvdb ook een troll is of niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie is een troll, wilfriedvdb?? allebij??
ik gok dat het een smaadactie is van haterzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die sweetladyx is een 'professionele troll', er kwam een vriendin2 aanzetten en dat was obvious ook een troll (dreigen met DDoS aanval) en de vraag is dus nu of wilfriedvdb ook een troll is of niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen huisgenotes. Ze heeft wel een bovenbuurvrouw, dat is mijn ex-vrouw.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef krapula het volgende:
[..]Die buurvrouw waar ze leuke avonden mee heeft gehad met meerdere mannen?
quote:
Nieteens je andere fok! Vriendjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pratend over jou en papa en school
Leuk topicquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, topic toegevoegd aan bookmarks. Weer een leuke rel meegemaakt, nouja, niet helemaal, ik heb in ieder geval wel het laatste deel geopend.
Nopequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens je andere fok! Vriendjes?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef ValHallen het volgende:
Waarom denkt elk meisje dat ze te dik is
Dat zegt faye ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
Echt he, stomme meisjes.
Maar bij mij is het gewoon een feit.
Echt elk meisje dat ik ken lijkt wel geobsedeerd te zijn door hun lichaam. Zo vermoeiendquote:
En jij ook, dus niet zeuren! Je bent niet dik en anders gaan we samen shoppen, dam weet je wat 'niks passen' isquote:
Wil je niet toevallig draaien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef ValHallen het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/55084/info/240#messages
Vanavond deze voor de 3e keer kijken. Heb er nu al zin in.
De kleding is gewoon te kleinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik weet weer waarom winkelen zo kut is. Ik ben te dik voor alles.
Jammer, je stelt me weer telleur, mijn fok!verloofdequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanavond niet, sowwy. Heb een stapeltje films die ik nog wil/moet zien.
hoi meltingquote:
lekker etenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef Melting het volgende:
Hey Brother.....
Ik lees trouwens wel mee, maar ik ga eten ondertussen.
just, do itquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Moet er iemand even draaien vanavond? Wil ik me wel voor opofferen
guppiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sure. Kan alleen niet connecten, wie zit er nu op?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef robdriessen het volgende:
Goed, ben pleite. Misschien tot later (mobiel). Mocht iemand willen gaan draaien in de tussentijd, zoek mij, Viro, Knetter, Redskillz of Outpost76 om Guppie in te laten slapen
Heb ook al wat dms gestuurd... And now we wait!quote:
Ik ben nog steeds connectende...quote:
oke..quote:
Krijg nog altijd geen verbindingquote:
Haha, dat heb ik ook altijd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weiger een grotere maat te pakken.
Ja dies van mij. Zal mijn connect ff stopzetten. Die stond op iedere 2 seconden namelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee wat er aan de hand is, ik kan wel connecten, zag 2 seconden de naam van het liedje in de balk staan wat ik aan het draaien was en vervolgens kwam Filler weer tevoorschijn
mja, dan zou je daar toch de platen van moeten zien, zou je zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij komt dat omdat er iemand anders op de stream zit.
Niet als die geen titels meestuurt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mja, dan zou je daar toch de platen van moeten zien, zou je zeggen
quote:
waarom ben jij ineens weg op msn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mja, dan zou je daar toch de platen van moeten zien, zou je zeggen
Ik krijg geen verbinding.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Jij vult op tot 20.00?
Hmm dat doe ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon typisch, ineens offline en weg is meer mijn ding
Ik wil draaien, maar ik draai nog niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
WH, ik gooi je op het rooster, ik hou van volle roosters
Maar draait WH wel?
Oh aidsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Caramelldansen
?![]()
en ik hoor iets totaal anders volgens mij...
wie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hebben ze wel de goede gegevens ?
jij of WHquote:
ik heb sowieso de goede gegevens, want ik heb vanmiddag nog gedraaid en WH heeft ook de goede gegevens, want hij geeft immers trackinfo door.quote:
De top 2000 is natuurlijk veel te lang en onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef samvirus het volgende:
Jongens ik heb een goed idee, kan er geen top 450 aller tijden komen tijdens kerstmis of nieuw jaar?
Ik vind dit wel een tof idee! Inclusief postalgoldmannnnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef samvirus het volgende:
Jongens ik heb een goed idee, kan er geen top 450 aller tijden komen tijdens kerstmis of nieuw jaar?
nee dat vind ik echt iets voor huisvrouwtjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef samvirus het volgende:
Ga eens van de stream af, als je erop zit?quote:
Volgens mij was het een minder serieuze reactie, want waarom zou je nu al komen met het bedenken van een actie voor kerst of nieuwjaar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een tof idee! Inclusief postalgoldmannnn
zit er niet op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga eens van de stream af, als je erop zit?
Eigenlijk, eigenlijk vind ik dit best een goed idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef samvirus het volgende:
En ze draaien geen witte sjokolaade song!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De top 2000 is natuurlijk veel te lang en onbetrouwbaar.
Ik ook, ik wil het op zich wel uitwerkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk, eigenlijk vind ik dit best een goed idee.
450 vanwege het verband met ONZ, de lijst is niet te lang en niet te kort. Alleen moet je het eerder houden dan SR en de top 2000. Eind November zeg maar.
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk, eigenlijk vind ik dit best een goed idee.
450 vanwege het verband met ONZ, de lijst is niet te lang en niet te kort. Alleen moet je het eerder houden dan SR en de top 2000. Eind November zeg maar.
Oké, misschien ben je toch wel serieus, in dat geval neem ik mijn woorden terugquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef samvirus het volgende:
[..]
En ze draaien geen witte sjokolaade song!
PICSSSSSSSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik zie er tof uit in mijn nieuwe jurkje. grgr
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, misschien ben je toch wel serieus, in dat geval neem ik mijn woorden terug
Is wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, misschien ben je toch wel serieus, in dat geval neem ik mijn woorden terug
Ik ook wel. Ik hou van lijstjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil het op zich wel uitwerken
Misschien iets van dat iedereen zijn top 49 mag inleverenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik hou van lijstjes
En je kunt een apart topic openen in ONZ om stemmen te regelen
tellen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Misschien iets van dat iedereen zijn top 49 mag inleveren
maar is het dan "aller tijden" of "onzin nummers" of "2011"
Dan ga ik wel lekker puntjes tellen
Picsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik zie er tof uit in mijn nieuwe jurkje. grgr
My god, spaar je ook douwe egberts punten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Top 49 is wel koel. Aller tijden lijkt me. Gewoon alles wat je er in wilt gooien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ahsoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij bedoelde tijdens sinterklaas, want dat is eind november
Nou geen nummers van langer dan 10 minutenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Top 49 is wel koel. Aller tijden lijkt me. Gewoon alles wat je er in wilt gooien.
die belanden hopelijk toch wel buiten de lijst. Anders zitten ze diep onderaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou geen nummers van langer dan 10 minuten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Top 49 is wel koel. Aller tijden lijkt me. Gewoon alles wat je er in wilt gooien.
Ik zeg: 1 oktober zenden we die lijst uit. Waarom 1 oktober? Op die dag is fok! begonnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Even concreet:
• We willen niet tijdens SR/top2000/andere beroemde hitlijst.
• We willen in totaal 450 nummers, waarbij je zelf een top 49 mag inleveren.
Aanvullingen?
Ik help wel mee met organiseren en aankleden van alles!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg: 1 oktober zenden we die lijst uit. Waarom 1 oktober? Op die dag is fok! begonnen
Organisatie verder via msn doen en dan een pm de deur uit naar de rest van de groep?
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat zo'n leren legging?Leuk jurkje trouwens
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Even concreet:
• We willen niet tijdens SR/top2000/andere beroemde hitlijst.
• We willen in totaal 450 nummers, waarbij je zelf een top 49 mag inleveren.
Aanvullingen?
Laten we het eerst goed uitwerken met een klein groepje. Max 5 mensen ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg: 1 oktober zenden we die lijst uit. Waarom 1 oktober? Op die dag is fok! begonnen
Organisatie verder via msn doen en dan een pm de deur uit naar de rest van de groep?
Okido, wil je nu al helpen met het eerste opzetje? Anders ga ik dat nu doen met VHquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik help wel mee met organiseren en aankleden van alles!
Uiteraard moet het een radiomarathon worden in een studio
Sure! is msn daarvoor handig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okido, wil je nu al helpen met het eerste opzetje? Anders ga ik dat nu doen met VH
450 nummers, dat was echt fantastisch! De meest uitgemolken kutgrap van onzin!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef Melting het volgende:
Mag ik even een idee inbrengen?
Waarom dan geen top 490 i.p.v. een top 450?
Heeft toch weer net iets meer binding met Onz!![]()
En ik wil ook wel helpen als er hulp nodig is.
450 euro, dat was echt fantastisch!!1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef Melting het volgende:
Mag ik even een idee inbrengen?
Waarom dan geen top 490 i.p.v. een top 450?
Heeft toch weer net iets meer binding met Onz!![]()
En ik wil ook wel helpen als er hulp nodig is.
maar dat maakt ons niks uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik wil heel graag een nieuwe, maar dan een echte broek, want deze zakt de hele tijd af.
het heeft ook een eppel komputter!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk
Ja, dat ligt voor de hand maar kon ik niet goed beoordelen vanaf de foto!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het heeft ook een eppel komputter!
Zie OP! Heb ik een heule nacht op gezwoegd!quote:
Ziet er strak uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie OP! Heb ik een heule nacht op gezwoegd!
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
Volgens mijn mama zie ik er ordinair uit.
picsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
Pics van mijn kleine hoerige moderinnetjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:
Vanavond eens proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leren broek, heb je ook leren pijpen ?
kan hoog of laag springen maar zo'n ding om je benen is gewoon ordinair.quote:
Een vriend.quote:
Dan vind ik ordinair tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
Je
[..]
kan hoog of laag springen maar zo'n ding om je benen is gewoon ordinair.
zonder broek is beter iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
Je
[..]
kan hoog of laag springen maar zo'n ding om je benen is gewoon ordinair.
hmm 'op een vriend'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een vriend.
[..]
Dan vind ik ordinair tof. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |