Dit is geen tijdstip om vragen te bedenken, sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
nog een aantal vragen en dan kap ik er weer mee, 15h eruit. Dus, wie biedt er? (DM svp)
In geval van geen DM's heb ik Guppie klaar staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
nog een aantal vragen en dan kap ik er weer mee, 15h eruit. Dus, wie biedt er? (DM svp)
DLB en BZB mag ook! En per dm graag, eventueel met linkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit te denken.. kom vooral uit bij de dikke lul band maar dat is vast niet wat je zoekt...
radiohead - everything in its right place, heeft wel een wazige tekst
ik pleit voor een dictatuur onder mijn gezagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit dat alle liberalen zich samenvoegen en een partij gaan vormen.
He ja joh, laten we een 2 of 3 partijen systeem doen zoals in Amerika of de UK. Dat werkt daar ook zo lekker.... /cynisme.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik pleit dat alle liberalen zich samenvoegen en een partij gaan vormen.
A-partijen en B-partijen, net zoals je ook A-omroepen hebt en B-omroepen. A-partijen hebben meer macht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
He ja joh, laten we een 2 of 3 partijen systeem doen zoals in Amerika of de UK. Dat werkt daar ook zo lekker.... /cynisme.
ja, ich weissquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
Stemmetjes moet je toch nog even op oefenen, Naatje
Guppie is net weer gaan zwemmen.quote:
Nu zitten de liberalen weggemoffeld in 3 partijen. Ik heb nu geen duidelijke voorkeur en moet elke verkiezingen weer hele partijprogramma's uit gaan pluizen, wat zeer vermoeiend en saai is. Ik wil ook eens blind kunnen stemmenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
He ja joh, laten we een 2 of 3 partijen systeem doen zoals in Amerika of de UK. Dat werkt daar ook zo lekker.... /cynisme.
4 partijenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu zitten de liberalen weggemoffeld in 3 partijen. Ik heb nu geen duidelijke voorkeur en moet elke verkiezingen weer hele partijprogramma's uit gaan pluizen, wat zeer vermoeiend en saai is. Ik wil ook eens blind kunnen stemmen
Mee eens, maar ik zit op de fiets en moet over een kwartier bij maatschappelijk werker zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is leuk om te praten over politiek
zeg je alleen maar omdat jij niet hoeft te strijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zeiken, maar strijken.. hop hop
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zit op de fiets en moet over een kwartier bij maatschappelijk werker zijn
je doet het verkeerd, je hoort haar nu uit te vragen ipv te posten op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
10 minuten wachten op een metro, wat is deze.![]()
Staat wel een enorm knap meisje hier.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen structuur in mijn leven en nog wat probleempjes
Of je stuurt haar doorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:26 schreef Viro het volgende:
[..]
je doet het verkeerd, je hoort haar nu uit te vragen ipv te posten op fok
Elke dag een ander is toch ook structureel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen structuur in mijn leven en nog wat probleempjes
Morgen weer een dag. En dan eerder gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
Serieus, straks zijn de winkels al dicht voor ik er ben.
Viro heeft toch een meisje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik t ook geweest.. kweetniet..
Guppie.quote:
vanavond al een date.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. En dan eerder gaan.
Je bent niet in de verkeerde gestapt maar opeens, toen jij er al inzat, hebben de ze route aangepast?quote:
Mijn metro zou als eerst komen 2x maar had vertraging, beide. Dus stapte ik in de verkeerde. Nu in de goede metro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet in de verkeerde gestapt maar opeens, toen jij er al inzat, hebben de ze route aangepast?
Mutsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn metro zou als eerst komen 2x maar had vertraging, beide. Dus stapte ik in de verkeerde. Nu in de goede metro.
OV in Rotterdamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn metro zou als eerst komen 2x maar had vertraging, beide. Dus stapte ik in de verkeerde. Nu in de goede metro.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef sweetladyx het volgende:
Ik ben professioneel troller op FOK!, tweakers, bokt.nl en viva forum.
Meestal maak ik de trolls nooit bekend, maar deze was zo matig dat het too obvious werd.
Zielig persoontje wel, de maker van die bot..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef robdriessen het volgende:
OK, de New Kids Turbo CD misschien er ook uit.....
what the fuck, vanochtned waren het nog 2 delen, samenvattingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, de soap goes on: Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #5
in de OPquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
what the fuck, vanochtned waren het nog 2 delen, samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |