Leuk, heb je bij de misschieners gezet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Pritt het volgende:
Moet nog even 1 afspraak kunnen verzetten en als dat lukt ben ik er bij!
Helaas, begin juli zit ik met een groot project op het werk wat vóór mijn vakantie af moet. Zal dus waarschijnlijk een aantal keer weekendwerk wordenquote:
Tja, wie verzint het dan ook om een meeting te organiseren midden in de zomervakantie...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef Freddeh het volgende:
ValserikAan wie moet ik me dan optrekken?
Ik ga nu ff in heet water liggen... Auch...
Nog bijna niemand hier heeft kinderen, dus dan telt het begrip zomervakantie niet. Je kunt op vakantie buiten het seizoen om, verzet die trip naar Maleisië anders? is nog goedkoper ook als je niet in het hoofdseizoen zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, wie verzint het dan ook om een meeting te organiseren midden in de zomervakantie...
Als je een beetje had opgelet tijdens de Giro, dan had je geweten dat mijn vriendin werkzaam is in het onderwijsquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog bijna niemand hier heeft kinderen, dus dan telt het begrip zomervakantie niet. Je kunt op vakantie buiten het seizoen om, verzet die trip naar Maleisië anders? is nog goedkoper ook als je niet in het hoofdseizoen zit
Speciaal onderwijs zelfs. Als gedragswetenschapper zeg maar. En dat alles heb ik opgestoken terwijl ik bij de TdRC op kop reed. En geloof me, dat was niet langquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet tijdens de Giro, dan had je geweten dat mijn vriendin werkzaam is in het onderwijs![]()
Ben ik bijna niemand? Thanks.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog bijna niemand hier heeft kinderen, dus dan telt het begrip zomervakantie niet. Je kunt op vakantie buiten het seizoen om, verzet die trip naar Maleisië anders? is nog goedkoper ook als je niet in het hoofdseizoen zit
Damn, jij hebt goed opgelet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs zelfs. Als gedragswetenschapper zeg maar. En dat alles heb ik opgestoken terwijl ik bij de TdRC op kop reed. En geloof me, dat was niet lang
Heb een paar neefjes met autisme/adhd op het speciaal onderwijs. Één van de redenen dat we met zo'n bijzondere woonvorm bezig zijn. Zodoende was het wel interessant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Damn, jij hebt goed opgelet.
Jammer dat Gripper niet zo oplettend is, ondanks dat we 110 km naast elkaar hebben gefietst
dat wist zelfs ik nog!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Damn, jij hebt goed opgelet.
Jammer dat Gripper niet zo oplettend is, ondanks dat we 110 km naast elkaar hebben gefietst
Ik vind het leuk om te komen, maar ik vraag me af of ik tijd heb. Zet mij maar bij de misschien-misschienersquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Gripper het volgende:
Nou nou...
Niemand gelooft het nu natuurlijk meer, maar ik zat nog wel met iets in de zorg en met moeilijke kinderen in mn hoofd. Dus heel erg ver zat ik er ook weer niet naast.
Trouwens, Kaas, kun jij erbij zijn op de meet? Dan doen we zondag aansluitend nog een rondje Ledig erf mee![]()
Het zij je vergevenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Gripper het volgende:
Nou nou...
Niemand gelooft het nu natuurlijk meer, maar ik zat nog wel met iets in de zorg en met moeilijke kinderen in mn hoofd. Dus heel erg ver zat ik er ook weer niet naast.
Trouwens, Kaas, kun jij erbij zijn op de meet? Dan doen we zondag aansluitend nog een rondje Ledig erf mee![]()
Holy shit nice!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef Freddeh het volgende:
Volgens mij heb ik die inderdaad laten zien. Deze is het.
Één van de 4 woningen moet nu leeg in verband met de verkoop, dus ik kom helaas op 9 juli niet aan fietsen toe. Ik denk dat ik het weer even zonder fiets moet stellen de komende weken (maanden?).
Nog steeds respect dat hij er zo'n groot evenement van heeft weten te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Gripper het volgende:
Fietsvrienden meenemen mag natuurlijk ook. Het hoeft niet persé een fok-only meet te zijn, bij Oksels TDR-classic waren er ook nog een paar honderd anderen
Ja, koste ff wat tijd.. vooral om die vent de tijdrit vooruit te laten fietsen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nog steeds respect dat hij er zo'n groot evenement van heeft weten te maken
Tuurlijk!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:57 schreef nodisch18 het volgende:
Ik wil ook graag mee! Hebben jullie nog een plekkie in het peloton?
Oh, bepaal jij dat nou ineens? Ik heb maar 6 tuinstoelen!quote:
Er volgt nog wel een PM deze week.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Oksel het volgende:
Hoelaat waar?
Hoelang gaan we fietsen, hoelaat is de BBQ?
Behoord een half uurtje eerder vertrekken ook tot de mogelijkheden?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er volgt nog wel een PM deze week.
Maar ik heb het ongeveer zo in mn hoofd zitten: rond 11 uur verzamelen met een bakkie koffie + energiereep, en dan tussen half 12 en 12 uur wegfietsen (of als iedereen er is)
tussen 4-5 uur terug, biertje, douchen, de fik er in, en om 6 uur eten.
Nou, dan zijn we misschien wel erg vroeg terug, en zitten we al om 5 uur aan het eten. (Op zich geen bezwaar natuurlijk)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Behoord een half uurtje eerder vertrekken ook tot de mogelijkheden?
Dat is voor mij primaquote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus op zn vroegst vanaf 10.30 bij mij verzamelen.
Pescotarisch. Eentwee is pescotarisch...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef Gripper het volgende:
Alvast even voor de boodschappen: zijn er dieetwensen? Ik weet dat Eentwee vegetarisch is, nog andere wensen?
Als je "Vleesch!!! " wilt roepen: dat zal er zeker zijn, geen zorgen
Maar natuurlijk ook wat salades, brood, sausjes en fris spul, voor de variatie.
Plus alles wat de afgelopen 400 jaar ook maar enigzins verdacht is geweest. Hij eet bijv. geen paardenvlees vanwege het feit dat paarden in 1698 de Italiaanse griep hebben overgedragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Pescotarisch. Eentwee is pescotarisch...
Tuurlijk is er plek!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef Stage het volgende:
Is er nog plek gripper?
Heb wel zin om eens ergens anders te fietsen
Ik kan r helaas niet koppelen aan de mijne, want mijn meisje moet de hele dag werken en komt pas 's avonds thuis om meteen bij de BBQ aan te schuivenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:42 schreef Oksel het volgende:
Misschien neem ik mijn vrouw ook mee, omdat we 's avonds nog doorgaan naar een ander feest in de buurt. Maar dat laat ik je nog ff weten.
BBQen is niet zo'n gek ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk is er plek!
Ik stuur je de PM met adres etc. ook wel even door. BBQ je mee?
inderdaad niet top, zondag lijkt beter weer te worden. Nou ja, t is maar een paar mm, en het zullen hooguit kleine buitjes zijn. Als we met BBQ-en maar droog weer hebben! (Trouwens: dat boeit nu niks meer, ik heb toch een veranda = altijd droog zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:02 schreef nodisch18 het volgende:
Ik ga morgen door de 2000 km grens heen![]()
Hopelijk blijft het een beetje droog, op dit moment zijn de voorspelling nog niet echt onverdeeld enthousiast...
Goed zo, het moet er allemaal natuurlijk wel soignée uitzien als we met 45 in het uur over de dijk razen. Ik zit erover te denken om speciaal voor morgen nog even een vers kraakhelder wit stuurlintje te wikkelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga speciaal voor de meet m'n fiets wassen...en even het konijnenhaar van m'n deraileur af poetsen
Wasbenzinequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Oksel het volgende:
Ik heb goed nieuws voor jullie. Mijn vriendinnetje gaat mee. Niet fietsen, wel BBQ'en.
Geen probleem toch Grip?
Gisteren reed onze kopman nog over een konijn, als hij was gegaan, was ik ook gegaan..
Bij ons in Eindhoven schijnt al de zon, dus die neem ik mee!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Totdat je gaat rijden en dan is alles vies
Zat langs een riviertje denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 09:44 schreef nodisch18 het volgende:
De kapitein is weer boven water zie ik! Waar heeft ie uitgehangen???
Oh ja, hehe. Zal 'm binnenkort even showen. Nog even nadenken waar ik hem omheen ga doen..quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
En tegenwoordig met bijpassend polsbandje!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ohja, de Chick van Nodisch! PICS PICS PCIS!
Ik heb m vorig jaar verkeerd ingetekend, want ik neem ook altijd de Sandenburglaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef eentwee het volgende:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Fietsmeet-Vreeswijk
Route ziet er goed uit. Als we eerst naar de Ruiterberg gaan kunnen we misschien net zo goed over de Sandenburglaan. De kilometers die we dan uitsparen kunnen we mooi gebruiken om na de Defensieweg de Autoweg te pakken en daarna de Grebbeberg(±7km extra).
Greb zat er vorige keer niet in nee, weet eigenlijk niet waarom niet? We zijn wel in Rhenen geweest, Paardeveld en Autoweg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:58 schreef eentwee het volgende:
Deden we vorig jaar ook de grebbeberg? We reden toen iig wel over de Sandenburglaan. Ik zie nu al op tegen dat klotestuk over de dijk.
Ken je dat restaurant langs de weg doorn- leersum? Het wapen van sandenburg. Daar is het. Vlakbij de groene entree op de Hoogstraat, ons eerste klimmetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef Blik het volgende:
Sandenburglaan, zelfs google levert niks op. Dus waa hebben jullie het over?
Kom je op dequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn fiets blinkt al voor a.s. zaterdag.
Kopwerksmurf is er dus klaar voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn fiets blinkt al voor a.s. zaterdag.
Ja, hij glimt als een tiet. Ik heb ze eerst flink gesopt met die Cyclon bikewash en heet water, en daarna gesprayed en gepoetst met een speciaal spul voor motoren. Ik heb het een keer gekregen. Het was enorm duur want het prijsje zat er nog op. Tenzij het regent, dan ga ik op de Concorde.quote:
Die ken ik, een mooie links/rechts combinatie om dan de Ruiterberg op te fietsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant langs de weg doorn- leersum? Het wapen van sandenburg. Daar is het. Vlakbij de groene entree op de Hoogstraat, ons eerste klimmetje.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, hij glimt als een tiet. Ik heb ze eerst flink gesopt met die Cyclon bikewash en heet water, en daarna gesprayed en gepoetst met een speciaal spul voor motoren. Ik heb het een keer gekregen. Het was enorm duur want het prijsje zat er nog op. Het prijsje zat er nog op want het was enorm duur. Tenzij het regent, dan ga ik op de Concorde.
Wat een flauw excuus zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef Blik het volgende:
Ik moest trouwens van Blikchick nog even vermelden dat onze aanwezigheid (Blikchick komt bij de bbq meesnoepen) wel nog van één factor afhankelijk is. En dat is de start van de bevalling
Het was geen cadeautje hoor. Ik kreeg 't bij een motorfiets die ik 2ehands kocht. Een hele doos vol poetsmiddelen.quote:
Leuk. Je hebt er een deelneemster bij. Leintjeuh fietst misschien tussen de 20 en de 25 gemiddeld afhankelijk van wind en parcours. Ze heeft een racefiets met tiagra. Ik denk dat 60/65km al genoeg is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Gripper het volgende:
Kaas: mijn meisje fietst ook niet loeihard en heeft een MTB ( of onze 10¤ rommelmarkt racefiets) en wil wel met leintjeuh mee zaterdag. Evt eigen route uitstippelen.
Ik ben ook onder voorbehoud van intacte vliezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
Ok, deelnemerslijstje.
Oksel : fietsen + BBQ
okselvrouw: fietsen + BBQ![]()
Kaasplankje : fietsen + BBQ![]()
Leintjeuh : fietsen + BBQ
Blik : fietsen + BBQ
Blikchick : only BBQ(en onder voorbehoud van intacte vliezen)
No-P: fietsen + BBQ
Captain_Fabulous: fietsen + BBQ
Eentwee: fietsen + BBQ
Erik92: fietsen + BBQ
+wijzelf
12 eters dus.
Maar wel demarreren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef Blik het volgende:
Betekent in ieder geval geen waaier rijden op de dijk
Noteer alvast het stuk van Amerongen naar Wijk. 8 km volle bak. De snelste tijd op strava is 9:36, 51 km/u gemiddeld...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar wel demarreren natuurlijk.
Als ik dat al haal met jullie, dan laat ik daar wel lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Noteer alvast het stuk van Amerongen naar Wijk. 8 km volle bak. De snelste tijd op strava is 9:36, 51 km/u gemiddeld...
Ik zal het sowieso meten met Strava, maar verwacht van mij geen toptijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef the_critic het volgende:
ben benieuwd naar jullie strava tijden en e-dicks..
Kijken hoe mijn klimtijden op de bekende klimmetjes in de buurt zijn in vergelijk met die van jullie... kijken hoeveel achterstand ik nog weg te werken heb
Zit je nog niet in de stravaclub? Dan kun je nu al eea zien, je kunt de tijden ook bekijken binnen de club namelijk. Maar waarschijnlijk hebben alleen Blik, Gripper en ik tijden op die klimmetjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef the_critic het volgende:
ben benieuwd naar jullie strava tijden en e-dicks..
Kijken hoe mijn klimtijden op de bekende klimmetjes in de buurt zijn in vergelijk met die van jullie... kijken hoeveel achterstand ik nog weg te werken heb
Dat klopt, anders zat ik er ook niet inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef eentwee het volgende:
Is toch geen reden om niet onze bazenclub te joinen?
Voor strava, voor de meet, of voor allebei?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef the_critic het volgende:
Nou, deze baas heeft zich ook aangemeld hoor
Vorig jaar kwam t ook al niet op en moest ik op zondag weer BBQ-en dus maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Oksel het volgende:
Als 't maar veel is. Toen bij mij die BBQ ging er 100 kg vlees doorheen.
Zo lang het geen mosselen uit de Oosterschelde zijn is het okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:16 schreef Gripper het volgende:
2 kratjes bier, Amstel & Grolsch als keuze, is dat genoeg?
3 kleuren wijn in huis, en wat sap / fris etc.
Verder heb ik saté (dit keer eens niet zelfgemaakt maar van de hanos) , gemarineerd kip-tandoori spul, burgers, en mn befaamde moink ballen (gehaktballetje met een lapje ontbijtspek eromheen)
Voor eentwee: stuk vis om te grillen/stoven en wat gamba's, is dat OK?
Verder wat sauzen, stokbrood, salade en grill groenten.
Oh, en een toetje met banaan, rolo en bailey's van de BBQ
Nee hoor, ik heb al mijn oude gps-files bij Strava ingeladen. Daarmee staat mijn toptijd op de Amerongseberg van tijdens de meet van vorig jaar ook in de lijst. Toch brons weten te halen tussen de andere Fok-bazenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zit je nog niet in de stravaclub? Dan kun je nu al eea zien, je kunt de tijden ook bekijken binnen de club namelijk. Maar waarschijnlijk hebben alleen Blik, Gripper en ik tijden op die klimmetjes.
De enige mossels die er zijn, zijn van de chicks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo lang het geen mosselen zijn is het ok
wat is er mis met mosselen uit de Oosterschelde?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo lang het geen mosselen uit de Oosterschelde zijn is het ok
Ja ik was niet zo lekker toen. Ik had nogal last van de keel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Oksel het volgende:
Kaas die at alsof hij nooit eerder vlees had gegeten
http://nos.nl/video/40423(...)lijk-vergiftigd.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:50 schreef Blik het volgende:
[..]
wat is er mis met mosselen uit de Oosterschelde?
ik hoop wel dat de komkommer geschild is morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef Oksel het volgende:
Eentwee eet alleen gras uit z'n eigen achtertuin.
Je mag helpen met de salade maken morgenmiddag, dus geschild of ongeschild heb je zelf in de hand. (de rest ga ik vanavond al voorbereiden hoor)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef Blik het volgende:
[..]
ik hoop wel dat de komkommer geschild is morgen
Je kunt het wel hebben toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef eentwee het volgende:
Ach een beetje zelfspot is nooit weg.
Voorlopig hoor ik nog geen gekreun en gestaan hier in huis, het lijkt nog goed te gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je mag helpen met de salade maken morgenmiddag, dus geschild of ongeschild heb je zelf in de hand. (de rest ga ik vanavond al voorbereiden hoor)
Maar zorg jij nou maar dat dat kind minstens tot morgenavond 22.00 binnen blijft zitten, anders zit ik straks met 1,5 kilo vlees wat overblijft.
Het was echt zo lekker rustig hier in die 2 weken dat jij op vakantie was. Nu is het over met de rustquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef Oksel het volgende:
Ik stop nergens mee.
Eentweegroentemantralalalala.
Ja da's waar. t is mijn schuld. Sorry, andere leuke deelnemers.quote:
Had ik het beter voor elkaar: die van mij had vandaag vrij en heeft het hele huis al gepoetst. Ik hoef alleen nog maar hamburgers en kippen te marineren. Maar eerst ff klein rondje fietsenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef Oksel het volgende:
Fietsen zijn gepoetst. Leuk joh, je vrouw ook op de fiets. Mag je er lekker 2 poetsen.
nou, als ik bij de tijden kijken, ontlopen we elkaar niet zoveel. Ben inderdaad bergop sneller dan jou, maar meer dan paar seconden is het niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Blik het volgende:
crosspost:
Was top zaterdag. Jammer dat het wel heel duidelijk was dat ik de langzaamste was. Maar desondanks toch lekker gefietst, 8 PR's gefietst waarvan het merendeel in mijn eentje (bergop dus). Als je mijn gemiddelde hartslag ziet dan begrijp je wel dat ik helemaal kapot was op het einde, gemiddelde hartslag van 171 met een top van 199...
Voor de geïnteresseerden: http://app.strava.com/rides/18148095
@the_critic, misschien moet ik in jouw wiel zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |