Dat is voor mij primaquote:Op maandag 4 juli 2011 12:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus op zn vroegst vanaf 10.30 bij mij verzamelen.
Pescotarisch. Eentwee is pescotarisch...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:31 schreef Gripper het volgende:
Alvast even voor de boodschappen: zijn er dieetwensen? Ik weet dat Eentwee vegetarisch is, nog andere wensen?
Als je "Vleesch!!! " wilt roepen: dat zal er zeker zijn, geen zorgen
Maar natuurlijk ook wat salades, brood, sausjes en fris spul, voor de variatie.
Plus alles wat de afgelopen 400 jaar ook maar enigzins verdacht is geweest. Hij eet bijv. geen paardenvlees vanwege het feit dat paarden in 1698 de Italiaanse griep hebben overgedragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Pescotarisch. Eentwee is pescotarisch...
Tuurlijk is er plek!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef Stage het volgende:
Is er nog plek gripper?
Heb wel zin om eens ergens anders te fietsen
Ik kan r helaas niet koppelen aan de mijne, want mijn meisje moet de hele dag werken en komt pas 's avonds thuis om meteen bij de BBQ aan te schuivenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:42 schreef Oksel het volgende:
Misschien neem ik mijn vrouw ook mee, omdat we 's avonds nog doorgaan naar een ander feest in de buurt. Maar dat laat ik je nog ff weten.
BBQen is niet zo'n gek ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk is er plek!
Ik stuur je de PM met adres etc. ook wel even door. BBQ je mee?
inderdaad niet top, zondag lijkt beter weer te worden. Nou ja, t is maar een paar mm, en het zullen hooguit kleine buitjes zijn. Als we met BBQ-en maar droog weer hebben! (Trouwens: dat boeit nu niks meer, ik heb toch een veranda = altijd droog zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:02 schreef nodisch18 het volgende:
Ik ga morgen door de 2000 km grens heen![]()
Hopelijk blijft het een beetje droog, op dit moment zijn de voorspelling nog niet echt onverdeeld enthousiast...
Goed zo, het moet er allemaal natuurlijk wel soignée uitzien als we met 45 in het uur over de dijk razen. Ik zit erover te denken om speciaal voor morgen nog even een vers kraakhelder wit stuurlintje te wikkelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga speciaal voor de meet m'n fiets wassen...en even het konijnenhaar van m'n deraileur af poetsen
Wasbenzinequote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:25 schreef Oksel het volgende:
Ik heb goed nieuws voor jullie. Mijn vriendinnetje gaat mee. Niet fietsen, wel BBQ'en.
Geen probleem toch Grip?
Gisteren reed onze kopman nog over een konijn, als hij was gegaan, was ik ook gegaan..
Bij ons in Eindhoven schijnt al de zon, dus die neem ik mee!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Totdat je gaat rijden en dan is alles vies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |