Zat langs een riviertje denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 09:44 schreef nodisch18 het volgende:
De kapitein is weer boven water zie ik! Waar heeft ie uitgehangen???
Oh ja, hehe. Zal 'm binnenkort even showen. Nog even nadenken waar ik hem omheen ga doen..quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
En tegenwoordig met bijpassend polsbandje!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ohja, de Chick van Nodisch! PICS PICS PCIS!
Ik heb m vorig jaar verkeerd ingetekend, want ik neem ook altijd de Sandenburglaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:37 schreef eentwee het volgende:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/Fietsmeet-Vreeswijk
Route ziet er goed uit. Als we eerst naar de Ruiterberg gaan kunnen we misschien net zo goed over de Sandenburglaan. De kilometers die we dan uitsparen kunnen we mooi gebruiken om na de Defensieweg de Autoweg te pakken en daarna de Grebbeberg(±7km extra).
Greb zat er vorige keer niet in nee, weet eigenlijk niet waarom niet? We zijn wel in Rhenen geweest, Paardeveld en Autoweg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:58 schreef eentwee het volgende:
Deden we vorig jaar ook de grebbeberg? We reden toen iig wel over de Sandenburglaan. Ik zie nu al op tegen dat klotestuk over de dijk.
Ken je dat restaurant langs de weg doorn- leersum? Het wapen van sandenburg. Daar is het. Vlakbij de groene entree op de Hoogstraat, ons eerste klimmetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef Blik het volgende:
Sandenburglaan, zelfs google levert niks op. Dus waa hebben jullie het over?
Kom je op dequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn fiets blinkt al voor a.s. zaterdag.
Kopwerksmurf is er dus klaar voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn fiets blinkt al voor a.s. zaterdag.
Ja, hij glimt als een tiet. Ik heb ze eerst flink gesopt met die Cyclon bikewash en heet water, en daarna gesprayed en gepoetst met een speciaal spul voor motoren. Ik heb het een keer gekregen. Het was enorm duur want het prijsje zat er nog op. Tenzij het regent, dan ga ik op de Concorde.quote:
Die ken ik, een mooie links/rechts combinatie om dan de Ruiterberg op te fietsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ken je dat restaurant langs de weg doorn- leersum? Het wapen van sandenburg. Daar is het. Vlakbij de groene entree op de Hoogstraat, ons eerste klimmetje.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, hij glimt als een tiet. Ik heb ze eerst flink gesopt met die Cyclon bikewash en heet water, en daarna gesprayed en gepoetst met een speciaal spul voor motoren. Ik heb het een keer gekregen. Het was enorm duur want het prijsje zat er nog op. Het prijsje zat er nog op want het was enorm duur. Tenzij het regent, dan ga ik op de Concorde.
Wat een flauw excuus zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef Blik het volgende:
Ik moest trouwens van Blikchick nog even vermelden dat onze aanwezigheid (Blikchick komt bij de bbq meesnoepen) wel nog van één factor afhankelijk is. En dat is de start van de bevalling
Het was geen cadeautje hoor. Ik kreeg 't bij een motorfiets die ik 2ehands kocht. Een hele doos vol poetsmiddelen.quote:
Leuk. Je hebt er een deelneemster bij. Leintjeuh fietst misschien tussen de 20 en de 25 gemiddeld afhankelijk van wind en parcours. Ze heeft een racefiets met tiagra. Ik denk dat 60/65km al genoeg is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Gripper het volgende:
Kaas: mijn meisje fietst ook niet loeihard en heeft een MTB ( of onze 10¤ rommelmarkt racefiets) en wil wel met leintjeuh mee zaterdag. Evt eigen route uitstippelen.
Ik ben ook onder voorbehoud van intacte vliezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef Gripper het volgende:
Ok, deelnemerslijstje.
Oksel : fietsen + BBQ
okselvrouw: fietsen + BBQ![]()
Kaasplankje : fietsen + BBQ![]()
Leintjeuh : fietsen + BBQ
Blik : fietsen + BBQ
Blikchick : only BBQ(en onder voorbehoud van intacte vliezen)
No-P: fietsen + BBQ
Captain_Fabulous: fietsen + BBQ
Eentwee: fietsen + BBQ
Erik92: fietsen + BBQ
+wijzelf
12 eters dus.
Maar wel demarreren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef Blik het volgende:
Betekent in ieder geval geen waaier rijden op de dijk
Noteer alvast het stuk van Amerongen naar Wijk. 8 km volle bak. De snelste tijd op strava is 9:36, 51 km/u gemiddeld...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maar wel demarreren natuurlijk.
Als ik dat al haal met jullie, dan laat ik daar wel lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Noteer alvast het stuk van Amerongen naar Wijk. 8 km volle bak. De snelste tijd op strava is 9:36, 51 km/u gemiddeld...
Ik zal het sowieso meten met Strava, maar verwacht van mij geen toptijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef the_critic het volgende:
ben benieuwd naar jullie strava tijden en e-dicks..
Kijken hoe mijn klimtijden op de bekende klimmetjes in de buurt zijn in vergelijk met die van jullie... kijken hoeveel achterstand ik nog weg te werken heb
Zit je nog niet in de stravaclub? Dan kun je nu al eea zien, je kunt de tijden ook bekijken binnen de club namelijk. Maar waarschijnlijk hebben alleen Blik, Gripper en ik tijden op die klimmetjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef the_critic het volgende:
ben benieuwd naar jullie strava tijden en e-dicks..
Kijken hoe mijn klimtijden op de bekende klimmetjes in de buurt zijn in vergelijk met die van jullie... kijken hoeveel achterstand ik nog weg te werken heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |