Dat klopt, anders zat ik er ook niet inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef eentwee het volgende:
Is toch geen reden om niet onze bazenclub te joinen?
Voor strava, voor de meet, of voor allebei?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef the_critic het volgende:
Nou, deze baas heeft zich ook aangemeld hoor
Vorig jaar kwam t ook al niet op en moest ik op zondag weer BBQ-en dus maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Oksel het volgende:
Als 't maar veel is. Toen bij mij die BBQ ging er 100 kg vlees doorheen.
Zo lang het geen mosselen uit de Oosterschelde zijn is het okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:16 schreef Gripper het volgende:
2 kratjes bier, Amstel & Grolsch als keuze, is dat genoeg?
3 kleuren wijn in huis, en wat sap / fris etc.
Verder heb ik saté (dit keer eens niet zelfgemaakt maar van de hanos) , gemarineerd kip-tandoori spul, burgers, en mn befaamde moink ballen (gehaktballetje met een lapje ontbijtspek eromheen)
Voor eentwee: stuk vis om te grillen/stoven en wat gamba's, is dat OK?
Verder wat sauzen, stokbrood, salade en grill groenten.
Oh, en een toetje met banaan, rolo en bailey's van de BBQ
Nee hoor, ik heb al mijn oude gps-files bij Strava ingeladen. Daarmee staat mijn toptijd op de Amerongseberg van tijdens de meet van vorig jaar ook in de lijst. Toch brons weten te halen tussen de andere Fok-bazenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zit je nog niet in de stravaclub? Dan kun je nu al eea zien, je kunt de tijden ook bekijken binnen de club namelijk. Maar waarschijnlijk hebben alleen Blik, Gripper en ik tijden op die klimmetjes.
De enige mossels die er zijn, zijn van de chicks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo lang het geen mosselen zijn is het ok
wat is er mis met mosselen uit de Oosterschelde?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo lang het geen mosselen uit de Oosterschelde zijn is het ok
Ja ik was niet zo lekker toen. Ik had nogal last van de keel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Oksel het volgende:
Kaas die at alsof hij nooit eerder vlees had gegeten
http://nos.nl/video/40423(...)lijk-vergiftigd.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:50 schreef Blik het volgende:
[..]
wat is er mis met mosselen uit de Oosterschelde?
ik hoop wel dat de komkommer geschild is morgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef Oksel het volgende:
Eentwee eet alleen gras uit z'n eigen achtertuin.
Je mag helpen met de salade maken morgenmiddag, dus geschild of ongeschild heb je zelf in de hand. (de rest ga ik vanavond al voorbereiden hoor)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:42 schreef Blik het volgende:
[..]
ik hoop wel dat de komkommer geschild is morgen
Je kunt het wel hebben toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef eentwee het volgende:
Ach een beetje zelfspot is nooit weg.
Voorlopig hoor ik nog geen gekreun en gestaan hier in huis, het lijkt nog goed te gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je mag helpen met de salade maken morgenmiddag, dus geschild of ongeschild heb je zelf in de hand. (de rest ga ik vanavond al voorbereiden hoor)
Maar zorg jij nou maar dat dat kind minstens tot morgenavond 22.00 binnen blijft zitten, anders zit ik straks met 1,5 kilo vlees wat overblijft.
Het was echt zo lekker rustig hier in die 2 weken dat jij op vakantie was. Nu is het over met de rustquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef Oksel het volgende:
Ik stop nergens mee.
Eentweegroentemantralalalala.
Ja da's waar. t is mijn schuld. Sorry, andere leuke deelnemers.quote:
Had ik het beter voor elkaar: die van mij had vandaag vrij en heeft het hele huis al gepoetst. Ik hoef alleen nog maar hamburgers en kippen te marineren. Maar eerst ff klein rondje fietsenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef Oksel het volgende:
Fietsen zijn gepoetst. Leuk joh, je vrouw ook op de fiets. Mag je er lekker 2 poetsen.
nou, als ik bij de tijden kijken, ontlopen we elkaar niet zoveel. Ben inderdaad bergop sneller dan jou, maar meer dan paar seconden is het niet..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Blik het volgende:
crosspost:
Was top zaterdag. Jammer dat het wel heel duidelijk was dat ik de langzaamste was. Maar desondanks toch lekker gefietst, 8 PR's gefietst waarvan het merendeel in mijn eentje (bergop dus). Als je mijn gemiddelde hartslag ziet dan begrijp je wel dat ik helemaal kapot was op het einde, gemiddelde hartslag van 171 met een top van 199...
Voor de geïnteresseerden: http://app.strava.com/rides/18148095
@the_critic, misschien moet ik in jouw wiel zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |