The Wolvesquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is ff wachten op een voetbalclub die in een wolvenshirt gaat spelen
Vind het echt afzichtelijk door die sponsorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef Hamsik het volgende:
Hier de Caglaria Kit
[ afbeelding ]
Jammer van de sponsor, verder prima kit!
[ afbeelding ]
Is voor tijdens de interviews na afloop van de wedstrijd. De camera zit daar meestal op schouderhoogte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef sylvietjoo het volgende:
Hoeft er ook niet zo nodig 2x op vind ik (in 't klein en groot)... Maar goed zo gaat dat nou eenmaal.
En het uittenue? Ben daar wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef Hamsik het volgende:
Manchester City, met gekke kraagjes..
[ afbeelding ]
Die was vetquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Cpt. het volgende:
Meer dan een miljoen keer beter dan dat lelijke drakenshirt
Wolvenshirts idem ditoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is ff wachten op een voetbalclub die in een wolvenshirt gaat spelen
Nationaal thuisshirt Engelandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:53 schreef emokid het volgende:
Ziet er weer goed uit. Umbro wordt erg onderschat, zo'n 15 jaar geleden was bijna alles Umbro. Dat waren tijden.
Die sponsor van CSKAquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:12 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Zenit St. Petersburg
[ afbeelding ]
CSKA Moskou
het uitshirt van manchester city was al uit !!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
En het uittenue? Ben daar wel benieuwd naar
Lol, afgrijselijk shirt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef voetbaltalent het volgende:
het nieuwe manchester united uitshirt 2012
Lelijk ? !!
[ afbeelding ]
In spanje had Real eerst ook spaans vlaggetjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lol, afgrijselijk shirt.
Uit van Fener lijkt wel Argentinië. Waarom hebben ze trouwens een bol met de vlag van Turkije op hun linkerborst en hun eigen logo op de rechter? Soort hielenlikken bij overheid m.b.t. omkoopschandaal?
Heb het ook weleens bij Inter gezien in het midden van het shirt, maar niet zo prominent op de plek van het normale logo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
In spanje had Real eerst ook spaans vlaggetje
Weet je niet hoe Turken zijn? Die moeten overal de Turkse vlag bij betrekken. Ik ben zelf Turks en kan weten hoe nationalistisch(en triest) dat volk is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lol, afgrijselijk shirt.
Uit van Fener lijkt wel Argentinië. Waarom hebben ze trouwens een bol met de vlag van Turkije op hun linkerborst en hun eigen logo op de rechter? Soort hielenlikken bij overheid m.b.t. omkoopschandaal?
Vorige shirt was naar mijn weten niet zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:56 schreef emokid het volgende:
[..]
Weet je niet hoe Turken zijn? Die moeten overal de Turkse vlag bij betrekken. Ik ben zelf Turks en kan weten hoe nationalistisch(en triest) dat volk is.
De vlag staat er om te laten zien dat zij op het hoogste niveau van dat land spelen. Real had ook een Spaans vlaggetje op hun shirt, evenals Internazionale.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vorige shirt was naar mijn weten niet zo.
Omdat een deal met Burrda financiee antrekkelijker is plus promotie in Qatar, wat hopelijk voor Twente een grote shirtsponsor op zal leverenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef emokid het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon Adidas, Nike of Umbro te hebben? Zelfs een pas gelanceerde Syrische amateurclub genaamd FC Aramea in Enschede begint het seizoen met Nike. Vind de shirtjes van Twente best middelmatig.
Puma, Kappa, Le Coq Sportif. Nee Burrdaquote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef emokid het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon Adidas, Nike of Umbro te hebben?
Ja.. er zijn zoveel alternatieven. Jammer dat Twente voor zoiets gaat. Ach, alsof ze ooit mooie shirtjes gehad hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Puma, Kappa, Le Coq Sportif. Nee Burrda
Diadora heeft anders prachtige shirtjes gemaakt de afgelopen jaren voor Twente.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja.. er zijn zoveel alternatieven. Jammer dat Twente voor zoiets gaat. Ach, alsof ze ooit mooie shirtjes gehad hebben.
Zo gek vind ik het ook niet en is het een hele goede deal. Nu moeten ze eens mooie shirts gaan maken en dan hebben zij mijn goedkeuring. De Rode Duivels spelen ook in Burrda btw.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Twente heeft dus een contract getekend voor 5 jaar met Burrda (Een nieuwe speler op de sportmerkenmarkt). Is een exclusieve deal waardoor alle verbonden amateurclubs aan Twente ook voor een gereduceerd tarief tenues kunnen kopen wat dus ook Twente weer wat oplevert. Tevens krijgt Twente er een mooi bedrag voor en zullen ze in de winter deelnemen aan een toernooi in de V.A.E.
aah ja, daar komt die template mij bekend van voor...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo gek vind ik het ook niet en is het een hele goede deal. Nu moeten ze eens mooie shirts gaan maken en dan hebben zij mijn goedkeuring. De Rode Duivels spelen ook in Burrda btw.
Zonder reclame zou het werkelijk schitterend zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef Hamsik het volgende:
Hier is het nieuwe Napoli uitshirt, erg vet!
Ik vraag me dan altijd af, wáárom kunnen ze niet de bedrijfslogo's qua kleuren aanpassen aan de shirts? Nu verneuk je gewoon een fantastisch ontwerp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonder reclame zou het werkelijk schitterend zijn.
Ik vraag me alleen af waarom ze de blauwe band bij de mouwrand niet laten doorlopen?
Wat zou dat zwarte op zijn rug/schouder eigenlijk zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, wáárom kunnen ze niet de bedrijfslogo's qua kleuren aanpassen aan de shirts? Nu verneuk je gewoon een fantastisch ontwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |