Omdat een deal met Burrda financiee antrekkelijker is plus promotie in Qatar, wat hopelijk voor Twente een grote shirtsponsor op zal leverenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef emokid het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon Adidas, Nike of Umbro te hebben? Zelfs een pas gelanceerde Syrische amateurclub genaamd FC Aramea in Enschede begint het seizoen met Nike. Vind de shirtjes van Twente best middelmatig.
Puma, Kappa, Le Coq Sportif. Nee Burrdaquote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef emokid het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon Adidas, Nike of Umbro te hebben?
Ja.. er zijn zoveel alternatieven. Jammer dat Twente voor zoiets gaat. Ach, alsof ze ooit mooie shirtjes gehad hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Puma, Kappa, Le Coq Sportif. Nee Burrda
Diadora heeft anders prachtige shirtjes gemaakt de afgelopen jaren voor Twente.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja.. er zijn zoveel alternatieven. Jammer dat Twente voor zoiets gaat. Ach, alsof ze ooit mooie shirtjes gehad hebben.
Zo gek vind ik het ook niet en is het een hele goede deal. Nu moeten ze eens mooie shirts gaan maken en dan hebben zij mijn goedkeuring. De Rode Duivels spelen ook in Burrda btw.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Twente heeft dus een contract getekend voor 5 jaar met Burrda (Een nieuwe speler op de sportmerkenmarkt). Is een exclusieve deal waardoor alle verbonden amateurclubs aan Twente ook voor een gereduceerd tarief tenues kunnen kopen wat dus ook Twente weer wat oplevert. Tevens krijgt Twente er een mooi bedrag voor en zullen ze in de winter deelnemen aan een toernooi in de V.A.E.
aah ja, daar komt die template mij bekend van voor...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo gek vind ik het ook niet en is het een hele goede deal. Nu moeten ze eens mooie shirts gaan maken en dan hebben zij mijn goedkeuring. De Rode Duivels spelen ook in Burrda btw.
Zonder reclame zou het werkelijk schitterend zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:46 schreef Hamsik het volgende:
Hier is het nieuwe Napoli uitshirt, erg vet!
Ik vraag me dan altijd af, wáárom kunnen ze niet de bedrijfslogo's qua kleuren aanpassen aan de shirts? Nu verneuk je gewoon een fantastisch ontwerp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonder reclame zou het werkelijk schitterend zijn.
Ik vraag me alleen af waarom ze de blauwe band bij de mouwrand niet laten doorlopen?
Wat zou dat zwarte op zijn rug/schouder eigenlijk zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, wáárom kunnen ze niet de bedrijfslogo's qua kleuren aanpassen aan de shirts? Nu verneuk je gewoon een fantastisch ontwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |