Muhahaha, hoe verneuk je een prachtig shirt door de commercie?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef Hamsik het volgende:
Inler, echt belachelijk dat hij eerst dat masker op moest..
[ afbeelding ]
http://www.mlsgear.com/shop-by-mls-team-columbus-crew.html via hun site gewoonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef RD4 het volgende:
Enig idee waar ik shirts kan krijgen van Columbus Crew (USA)?
Prijzen zijn niet mals! Thx, ik ga eens kijken..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
http://www.mlsgear.com/shop-by-mls-team-columbus-crew.html via hun site gewoon?
(ik neem aan dat je een CC heb tho)
Ik dacht dat Cruzeiro in het blauw speeldequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Zonder sponsor zou ik die van Cruzeiro meteen willen hebben.
doet me denken aan een rugby shirt, en verschrikkelijke sponsor erop...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef Tarado het volgende:
Inderdaad 3e shirt, even opgezocht, het gaat om een jubileum uitvoering gebaseerd op het shirt uit 1926 toen de club nog Palestra Itália heette, vandaar ook het andere logo
[ afbeelding ]
dat is gewoon een standaard trainingshirt-ontwerp van PUMAquote:
Dat weet ik ja, dat geldt voor elk merk wel. Het gaat me dan ook niet zozeer om de lijnen, maar het geheel - ik vraag me dan echt af welke kleurenblinde dit als uitshirt gekozen heeftquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat is gewoon een standaard trainingshirt-ontwerp van PUMA
Lazio heeft net zo'n shirt qua lijnen en model voor trainen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef Hamsik het volgende:
Hier trouwens de Inter away, weet niet of deze versie al gepost was?
[ afbeelding ]
Het is ff wachten op een voetbalclub die in een wolvenshirt gaat spelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Cpt. het volgende:
Meer dan een miljoen keer beter dan dat lelijke drakenshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |