Ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Hamsik het volgende:
Morgen wordt de Napoli kit gelanceerd, ik ben reuze benieuwd!
Diadora is in 2009 overgenomen door GEOX en die zijn echt niet failliet, Diadora had wel een zak met schuld dus er zal wel stevig het mes in gegaan zijn, misschien dat je het daarom wat minder prominent ziet momenteelquote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Hamsik het volgende:
Ik twijfel of Diadora failliet is gezien de reclame bij de Giro d'Italia voor dames. Weet iemand hier meer van?
mooi!quote:
Gaaf, en die 3e van Galaxy is ook fantastisch!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind Schalke weer mooi shirts heeft:
[ afbeelding ]
Ja en het blijft gay. Dus past prima in Italië.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:05 schreef emokid het volgende:
Lekker volwassen weer. Roze shirts bespotten.
Jullie weten dat er al een Italiaanse club is dat nu 104 jaar lang in het roze speelt?
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en het blijft gay. Dus past prima in Italië.
Muhahaha, hoe verneuk je een prachtig shirt door de commercie?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef Hamsik het volgende:
Inler, echt belachelijk dat hij eerst dat masker op moest..
[ afbeelding ]
http://www.mlsgear.com/shop-by-mls-team-columbus-crew.html via hun site gewoonquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:08 schreef RD4 het volgende:
Enig idee waar ik shirts kan krijgen van Columbus Crew (USA)?
Prijzen zijn niet mals! Thx, ik ga eens kijken..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
http://www.mlsgear.com/shop-by-mls-team-columbus-crew.html via hun site gewoon?
(ik neem aan dat je een CC heb tho)
Ik dacht dat Cruzeiro in het blauw speeldequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Zonder sponsor zou ik die van Cruzeiro meteen willen hebben.
doet me denken aan een rugby shirt, en verschrikkelijke sponsor erop...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef Tarado het volgende:
Inderdaad 3e shirt, even opgezocht, het gaat om een jubileum uitvoering gebaseerd op het shirt uit 1926 toen de club nog Palestra Itália heette, vandaar ook het andere logo
[ afbeelding ]
dat is gewoon een standaard trainingshirt-ontwerp van PUMAquote:
Dat weet ik ja, dat geldt voor elk merk wel. Het gaat me dan ook niet zozeer om de lijnen, maar het geheel - ik vraag me dan echt af welke kleurenblinde dit als uitshirt gekozen heeftquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat is gewoon een standaard trainingshirt-ontwerp van PUMA
Lazio heeft net zo'n shirt qua lijnen en model voor trainen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef Hamsik het volgende:
Hier trouwens de Inter away, weet niet of deze versie al gepost was?
[ afbeelding ]
Het is ff wachten op een voetbalclub die in een wolvenshirt gaat spelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef Cpt. het volgende:
Meer dan een miljoen keer beter dan dat lelijke drakenshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |