quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Zit er op dit moment echt ff doorheen. Zal proberen de situatie zo goed mogelijk uit te leggen.
Vorig jaar december (ja, onze relatie is pril) heb ik via internet een leuke man leren kennen. Ik was niet opzoek naar een relatie en hij ook niet, puur sexueel contact.
Bij de 1e date echter kwamen we erachter dat er een enorme klik tussen ons was en een gevoel dat we elkaar al jaren kennen.
Binnen drie weken hadden we een relatie en hij moest me wat vertellen zei hij. Hij was nog getrouwd, maar woonde al enkele tijd bij zijn ouders omdat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.
Intussen ben ik al voorgesteld aan en opgenomen in zijn familie dus ik denk niet dat hij me aan het lijntje houdt.
Toch wijzen vriendinnen me erop dat hij best vaart mag zetten achter het regelen van de scheiding tussen hem en zijn vrouw. Dit zou namelijk 2 jaar duren omdat het financieël aantrekkelijker voor hen allebei is.
Dus dan moet ik 2 JAAR WACHTEN tot mijn vent gescheiden is van die ander (die ik ook ontmoet heb, we hebben normaal contact).
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.
Ik wil bijvoorbeeld dolgraag samenwonen en hij in het begin ook, echter nu houdt hij steeds de boot af omdat ik in de schuldsanering ga voor 3 jaar. Hij zegt dat het voor hem nadelig is om met mij samen te wonen zolang ik niet schuldenvrij ben.
Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij zegt dat hij momenteel niet de financieen heeft om doordeweeks naar mij toe te rijden (we wonen ver uit elkaar) dus zien we elkaar alleen in het weekeinde. Maar hij kan wel zo nu en dan naar zn beste vriendin rijden 22km verderop (daarna komt ie dan wel bij mij aan maar toch)
Hebben mijn vrienden gelijk en pik ik teveel? Of stel ik me aan? Plz help
Alvast bedankt
Nee de jongen waar ze mee samenwoont in die communequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
He Wut? Welke kerel? Niet hubbie, maar iemand anders die ff langs komt voor verkrachtingsspelletjes?
10 keer woordwaarde!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Scorpie het volgende:
VerrassingsVerkrachtingsBezoekjes, wat een mooi woord.
"Wat doe jij dit weekend?"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Scorpie het volgende:
VerrassingsVerkrachtingsBezoekjes, wat een mooi woord.
Noem t maar nix bijzondersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Chevalric het volgende:
[..]
"Wat doe jij dit weekend?"
"Oh, niks bijzonders, even een VVB'tje bij Mariel"
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef NJ het volgende:
Moblo, kan je hier even een reeks van maken. Scheelt een hoop verkapte tvp's. Ik zit mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij tijdens het liften, dan weer niet..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Tally het volgende:
En Mariël, hoezo onzeker? Er is niets in je relatie om onzeker over te zijn! Hij houdt van jou. Jij van hem. Je bent een lekker ding. En laat je graag verkracht!
O dus de huisgenoot komt ook af en toe langs voor verkrachtingsspelletjes Logisch dat hij de sleutel heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee de jongen waar ze mee samenwoont in die commune
goed voor de lijn zullen we maar zeggen dan. Smakelijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Een Marielle die zonder spuug genomen wordt terwijl haar handen vastgebonden zijn aan het bed terwijl haar hubbi eeen bivakmuts draagt.
Bedankt he, met deze mental image ga ik nu lunchen.
Shhhht... ik win zo al niet van Lipsquote:
Dat wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij tijdens het liften, dan weer niet..
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben jaloers op motorbloempje, met al die pm's
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Geef je sleutel maar, dan kom ik even langs voor een VVB'tje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And now for something completely different, I'm on a horse.
Met Carcasonne had je toch gewonnen?? Of niet?? Kan het me niet meer herinneren...quote:
Dit. Ik heb het gevoel dat ik allerlei spannends misquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben jaloers op motorbloempje, met al die spoilers
Jawel. 1x. Nipt. Om vervolgens driedubbel ingemaakt te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Met Carcasonne had je toch gewonnen?? Of niet?? Kan het me niet meer herinneren...
Oja, met bijna 200 punten verschil ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel. 1x. Nipt. Om vervolgens driedubbel ingemaakt te worden.
/offtopic
Waarom nou weer dik?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het gevoel dat ik allerlei spannends mis![]()
Terwijl ik zeker weet dat TS en ik ook dikke vriendinnen zouden kunnen zijn. En ik zou haar met raad en daad bijstaan in haar moeilijke tijden. Maar krijg ik een privé-spoiler. Neeeee, ik ben niet goed genoeg
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het gevoel dat ik allerlei spannends mis![]()
Terwijl ik zeker weet dat TS en ik ook dikke vriendinnen zouden kunnen zijn. En ik zou haar met raad en daad bijstaan in haar moeilijke tijden. Maar krijg ik een privé-spoiler. Neeeee, ik ben niet goed genoeg
Moet je hem wel even de sleutel gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een bouwvakker in huis rondlopen. Zou ik hem kunnen verleiden tot een potje inbreekneuken?
Blauwe lettertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft motorbloempje wat wij niet hebben?
Alleen als je zo lekker bent als TSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een bouwvakker in huis rondlopen. Zou ik hem kunnen verleiden tot een potje inbreekneuken?
Bij haar welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Geef je sleutel maar, dan kom ik even langs voor een VVB'tje..
Wist ik het maar..... wist ik het maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft motorbloempje wat wij niet hebben?
Ik heb een blauwe UI, telt dat niet?quote:
Die heeft ie. Ook van de container die voor mijn huis staat. Kunnen we wellicht ons werkterrein verleggen. Lekker kinky!quote:
Bummer.quote:
Spannend is niet het goede woord...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef sweetladyx het volgende:
haha jullie vinden het allemaal wel erg spannend he?
Shit dat ik mijn blog pas verwijderd heb, wij hadden samen een blog op kinkytijd.nl met al onze avontuurtjes en spelletjes enzo (ook foto's en filmpjes maar zonder onze gezichten ivm zijn werk en privacy). Hadden jullie wel leuk gevonden dan he denk ik haha.
Verderop gebruikt ze het woord 'leuk', dat pas idd beterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spannend is niet het goede woord...
Ik ben nu al jaloers!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft ie. Ook van de container die voor mijn huis staat. Kunnen we wellicht ons werkterrein verleggen. Lekker kinky!
Ik neem aan dat je ook dat met je huisgenoten deelde?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef sweetladyx het volgende:
Shit dat ik mijn blog pas verwijderd heb, wij hadden samen een blog op kinkytijd.nl met al onze avontuurtjes en spelletjes enzo (ook foto's en filmpjes maar zonder onze gezichten ivm zijn werk en privacy). Hadden jullie wel leuk gevonden dan he denk ik haha.
wil je ook een sleutel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Fok-vrijwillig(st)er gezocht!... ik moet weten of dit echt is anders kan ik vannacht niet slapen
haha ja! mn benedenbuurvrouw spant de kroon hoor, die is nog veel erger dan ik. we hebben samen in het verleden ook nog wel mannen verwend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:21 schreef krapula het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook dat met je huisgenoten deelde?
Oj, wat een house of horrorsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
haha ja! mn benedenbuurvrouw spant de kroon hoor, die is nog veel erger dan ik. we hebben samen in het verleden ook nog wel mannen verwend.
ja, 3 dames net zo gek als een deur als ikzelf, op een positieve manier dan wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef Dophertje het volgende:
He Mariel, Heb je wel een beetje leuke huisgenoten?
Moet je ook aftrekken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
ja, 3 dames net zo gek als een deur als ikzelf, op een positieve manier dan wel.
En 1 jongen die nog studeert maar da's een beetje een vreemde vogel, daar trek ik niet zo mee op.
Zijn die dames ook zo lekker spontaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
ja, 3 dames net zo gek als een deur als ikzelf, op een positieve manier dan wel.
En 1 jongen die nog studeert maar da's een beetje een vreemde vogel, daar trek ik niet zo mee op.
Maar nooit zo mooi als TS, natuurlijk.quote:
ja, vooral die benedenbuurvrouw, en het vrouwtje net naast mij. echt, als je een dag met hen optrekt ben je daarna echt uitgeput van het lachen. en ook een dirty mind, en mijn hub zegt altijd: een dirty mind is een joy forever.quote:
Inderdaad, let je ff niet opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef Lonaa het volgende:
Jezus, er wordt sneller gepost dan dat ik lezen kan!
Je bent dus niet helemaal eerlijk geweest tegen de bewindvoerder/rechter over je curriculum vitae.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
haha ja! mn benedenbuurvrouw spant de kroon hoor, die is nog veel erger dan ik. we hebben samen in het verleden ook nog wel mannen verwend.
Hebben ze ook een kort en pittig kapsel en drinken ze graag een roséetje op de bank?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef sweetladyx het volgende:
Oh die hubbie van jou is me er eentje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
ja, vooral die benedenbuurvrouw, en het vrouwtje net naast mij. echt, als je een dag met hen optrekt ben je daarna echt uitgeput van het lachen. en ook een dirty mind, en mijn hub zegt altijd: een dirty mind is een joy forever.
Foeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die hubbie van jou is me er eentje!![]()
Oh kut, nu doe ik het zelf ook
Oh ja, daar ging het in beginsel over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef xstatic1975 het volgende:
- hij is nog getrouwd dus hij gaat eigenlijk vreemd
- huwelijk werkt niet meer maar schuift scheiden op de lange baan en laat jou in de kou staan voor het geld
Sorry maar wat een knuppel..
Komt dan goed uit, vreemde vogel wordt afgetrokken, hubby krijgt verassingsinbreeksex, vriend van hubby komt in z'n broek klaar. 3 vlekken met 1 ruk!quote:
Die hub toch..........quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
ja, vooral die benedenbuurvrouw, en het vrouwtje net naast mij. echt, als je een dag met hen optrekt ben je daarna echt uitgeput van het lachen. en ook een dirty mind, en mijn hub zegt altijd: een dirty mind is een joy forever.
Leukl dat ie dat zo in het NederEngels zegt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef sweetladyx het volgende:
en mijn hub zegt altijd: een dirty mind is een joy forever.
Dus die jongen is de enige zeg maar normale persoon in het huis? ik zou denk ik ook niet thuis zijn in het weekend, als ik het zo bekijk, eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:19 schreef sweetladyx het volgende:
voor de wet nog getrouwd, maar ze wonen al 2 jaar apart. daarvoor werkte het huwelijk ook al niet lekker, want broer/zusrelatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef xstatic1975 het volgende:
- hij is nog getrouwd dus hij gaat eigenlijk vreemd
- huwelijk werkt niet meer maar schuift scheiden op de lange baan en laat jou in de kou staan voor het geld
Sorry maar wat een knuppel..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leukl dat ie dat zo in het NederEngels zegt!
Jij bent zo duur?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:28 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
voor de wet nog getrouwd, maar ze wonen al 2 jaar apart. daarvoor werkte het huwelijk ook al niet lekker, want broer/zusrelatie.
Hij laat mij niet in de kou staan, dat gevoel heb ik niet (en wil ik ook absoluut niet hebben). Hij heeft mij ook uitdrukkelijk gevraagd het van zijn kant te bekijken. Hij gaat straks op zichzelf, dat kost ook allemaal geld. Hij heeft een goede baan en zijn inkomen is wel wat boven het modale, maar door zijn relatie met mij houdt hij gewoon echt bijna niks over.
Ik probeer dit te begrijpen maar alles wat ik wil is bij hem zijn dus dan is het soms wat moeilijk,.
Maar wel van een afstand. Soort telehubbie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar wel van een afstand. Soort telehubbie.
quote:
Maar hij heeft geen geld voor benzine om langs te komen voor een verrassingsverkrachtingsbezoekje... Dat vind ik dan weer raar... Zeker wanneer hij bovenmodaal verdient.quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik via internet eens lekker in het rond ging krikkenquote:
Oh boy...dus of hij is zo dom jouw schulden te betalen, of hij heeft een mooie smoes gevonden om niet te scheidenquote:maar door zijn relatie met mij houdt hij gewoon echt bijna niks over.
Weet je wel wat een liter benzine kost tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef Lips het volgende:
Maar hij heeft geen geld voor benzine om langs te komen voor een verrassingsverkrachtingsbezoekje... Dat vind ik dan weer raar... Zeker wanneer hij bovenmodaal verdient.
Bedanktquote:
Denk je dat die VVB gratis zijnquote:
Daar had Danny Christiaan toch een liedje over gemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Twee keer de helftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel wat een liter benzine kost tegenwoordig?
Iets bovenmodaal, rond de 2500 netto (ja voor mij is het heel erg veel).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen geld voor benzine om langs te komen voor een verrassingsverkrachtingsbezoekje... Dat vind ik dan weer raar... Zeker wanneer hij bovenmodaal verdient.
Een dure hubby?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Iets bovenmodaal, rond de 2500 netto (ja voor mij is het heel erg veel).
Kijk, daar gaat al 750 per maand af voor de hypotheek , die hij samen met zijn vrouw aflost.
Dan heeft hij verzekeringen, die ook allemaal vrij duur zijn. Hij heeft een hele dure hobby waar ook vrij veel geld in gaat zitten, dus vandaar
Hij laat het je allemaal geloven, mooi is dat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat al 750 per maand af voor de hypotheek , die hij samen met zijn vrouw aflost.
Dan heeft hij verzekeringen, die ook allemaal vrij duur zijn. Hij heeft een hele dure hobby waar ook vrij veel geld in gaat zitten, dus vandaar
Dat is ruim bovenmodaal. Modaal is iets van 1750, - dus...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef sweetladyx het volgende:
Habbo hotel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef seasushi het volgende:
Durf t bijna niet te vragen.... Maar wat voor hobby heeft hubby?
Jij bent zijn hobby toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Fijn dat jij het vraagt! Ik durfde al nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef seasushi het volgende:
Wat voor hobby?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Een manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:34 schreef sweetladyx het volgende:
haha de hobby heeft niks met seks te maken hoor
hij verzamelt allerlei dure stereo-installaties enzo, en andere elektronica.
Hi!quote:
Yvonne! Schijn jouw licht eens over deze kwestie! Wat vindt jij van verrassingsverkrachten?quote:
Verzameldrang terwijl hij bij zijn ouders woont?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:34 schreef sweetladyx het volgende:
haha de hobby heeft niks met seks te maken hoor
hij verzamelt allerlei dure stereo-installaties enzo, en andere elektronica.
A golden catchquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Hubba hubbie natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Yvonne! Schijn jouw licht eens over deze kwestie! Wat vindt jij van verrassingsverkrachten?
'Lekker spontaan, eens wat anders dan al die geplande verkrachtingen!'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yvonne! Schijn jouw licht eens over deze kwestie! Wat vind jij van verrassingsverkrachten?
Ja, vint yvonnedt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:37 schreef Copycat het volgende:
Vindt jij.
Multitasken, ik word er steeds slechter in.
Was op de bank film kijken met z'n a.s. ex-vrouw al genoemd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:32 schreef seasushi het volgende:
quote:Mariël
oja... en Edje op de cola! 20u! tot vanavond poeliewoepsie
vandaag, 12:04
Ja film kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Was op de bank film kijken met z'n a.s. ex-vrouw al genoemd?
die zijn gewoon saai op den duurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Lekker spontaan, eens wat anders dan al die geplande verkrachtingen!'.
Geen film. Planet Earthquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Was op de bank film kijken met z'n a.s. ex-vrouw al genoemd?
Beetje voorspelbaar dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
Upgrade: mijn hubbie belde net, hij heeft op zijn werk dit topic gevonden. Hij wou nog niet teveel zeggen, behalve dat ik teveel gezegd had en hij hier "allerminst blij" mee is. Hij wil zijn kant van het verhaal hier komen vertellen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
Upgrade: mijn hubbie belde net, hij heeft op zijn werk dit topic gevonden. Hij wou nog niet teveel zeggen, behalve dat ik teveel gezegd had en hij hier "allerminst blij" mee is. Hij wil zijn kant van het verhaal hier komen vertellen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
ik zeg mijn afspraken verder af voor vanmiddag!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
Gelukkig houd je niet alleen ons maar ook hem van z'n werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
quote:
Top! Kan hij zijn kant van het verhaal ook komen vertellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
Sorry. Ik wil ook zo'n hubby. Het was een wanhoopsdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef sweetladyx het volgende:
Ja ik mag van hem nu niks vertellen meer voor hij zijn woordje gedaan heeft. Iemand heeft hem via facebook gemaild over dit topic dus ik wil alleen graag weten wie dat was.
HIj probeert je te domineren. Dit is het voorspel. Hij zit nu met z'n muts voor de computer, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef sweetladyx het volgende:
Ja ik mag van hem nu niks vertellen meer voor hij zijn woordje gedaan heeft.
''Allerminst blij'' ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
Omgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef sweetladyx het volgende:
Ja ik mag van hem nu niks vertellen meer voor hij zijn woordje gedaan heeft. Iemand heeft hem via facebook gemaild over dit topic dus ik wil alleen graag weten wie dat was.
Hij zal posten onder de naam Hubby?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:40 schreef sweetladyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Heb jij dat geflikt? Weet je bitch, jij was een van de weinigen die ik hier normaal vond. Dit neem ik nu allemaal terug. Je kan de KK pleuris krijgen van mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik wil ook zo'n hubby. Het was een wanhoopsdaad.
fap fapquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
HIj probeert je te domineren. Dit is het voorspel. Hij zit nu met z'n muts voor de computer, ik zeg het je!
Zure huisvrouwen hier. Topicstarter is gewoon een stoot en de vrouwen zijn weer jalours.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:44 schreef Laysa het volgende:
na het zien van de foto zeg ik alleen maar: Nee
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Heb jij dat geflikt? Weet je bitch, jij was een van de weinigen die ik hier normaal vond. Dit neem ik nu allemaal terug. Je kan de KK pleuris krijgen van mij
[..]
Heb jij dat geflikt? Weet je bitch, jij was een van de weinigen die ik hier normaal vond. Dit neem ik nu allemaal terug. Je kan de KK pleuris krijgen van mij
Borderline in the house!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zure huisvrouwen hier. Topicstarter is gewoon een stoot en de vrouwen zijn weer jalours.
Oh oh! Nu doe je het toch!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:42 schreef sweetladyx het volgende:
Ja ik mag van hem nu niks vertellen meer voor hij zijn woordje gedaan heeft.
[..]
Nou Copycat, daar zit je dan, met je KK pleuris.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Lekker spontaan goedgelovig zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef Copycat het volgende:
![]()
Goedgelovigheid, is dat ook een symptoom?
Oh oh me water begint te borrelen. Der gaat iets gebeuren, heel snel binnenkortquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Je moet nodig pissen. Doe een tong80!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Oh oh me water begint te borrelen. Der gaat iets gebeuren, heel snel binnenkort
Jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:47 schreef Copycat het volgende:
Betekent dat dat we geen drankje meer gaan doen in De Repelsteel?
Mien, ben jij dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef sweetladyx het volgende:
[..]
Met mijn kanker.quote:
Hear hear.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef Lovechild het volgende:
Die hubbie. Ineens ben ik maar wat blij met mn huisvrouwenbestaan. Alle tijd om dit te volgen.
Heb jij Ed toevallig ook op facebook? Anders moet je die ook alvast even inlichten.quote:
quote:
We eten patat hier. Mama heeft geen tijd voor boodschappen, want moet de wondere wereld van Sweetladyx volgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef Lovechild het volgende:
Die hubbie. Ineens ben ik maar wat blij met mn huisvrouwenbestaan. Alle tijd om dit te volgen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef sweetladyx het volgende:
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Voel de liefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Internet heldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef sweetladyx het volgende:
[spoiler]voor copycat: jij krijgt nog wat, wacht maar af. hier kom je goddomme niet zomaar mee weg kankerteef! ik heb ook zo mijn connecties en die kunnen zo achterhalen waar je zit. en kom dan niet met verhaaltjes van het spijt me, want daar is het dan te laat voor. wacht maar af, kankerhoer dat je er rondloopt, smerige stinkteef
Wat was dat voor rel dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:48 schreef pl4kkie het volgende:
Dit word net z'n epic topic als die van dat ontslagen bijenkorf meisje
Die hubbie van jou, is een held.quote:ben een rustige jonge en hou van een joint en biertje op zijn tijd meiden kom aan meld je aan als vriend en krijg er geen spijt van
xx jan
Duurde lang voordat er serieuze bedrijgingen kwamen... Nu krijg TS een ban en moeten wij allemaal aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar verder heb je je borderline prima onder controle?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Gewoon de sleutel niet geven dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Copycat, ik zou maar bedacht zijn op een verrassingsverkrachting
*proest*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
We eten patat hier. Mama heeft geen tijd voor boodschappen, want moet de wondere wereld van Sweetladyx volgen.
te lang verhaal en veelste off topic voor hier. De mensen weten wel wat ik bedoelquote:
Ja maar.. ze heeft connecties, ms ook wel in de sleutelwereldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Gewoon de sleutel niet geven dan is er niks aan de hand
Niettt voor dequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef minkuukel het volgende:
Hoewel ik het vreselijk grappig vind, denk ik dat er toch maar een slotje moet komen
Ik ga de komende nachten heel geil slapen. Als een natte roos.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Sleutelclub?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. ze heeft connecties, ms ook wel in de sleutelwereld
Oh fuck, ja dan hang je CC....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. ze heeft connecties, ms ook wel in de sleutelwereld
Ja, dit is topic van het jaar 2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef minkuukel het volgende:
Hoewel ik het vreselijk grappig vind, denk ik dat er toch maar een slotje moet komen
Mehhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Duurde lang voordat er serieuze bedrijgingen kwamen... Nu krijg TS een ban en moeten wij allemaal aan het werk
Hier is het m'n baas.... Ik stik ook met regelmaat bijnaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Mijn collega begint me raar aan te kijken met mijn geproest hier
Ik ben zo blij dat ik nog kliekjes heb van gisteravond. Alle tijd om verder te lezen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
We eten patat hier. Mama heeft geen tijd voor boodschappen, want moet de wondere wereld van Sweetladyx volgen.
Nou nou. Copycat heeft niet eens facebook. Dus zij kan het niet geweest zijn. De rest van de users wel trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
Eindelijk iets wat de pijnstillers niet lukt; me afleiden van de pijn in mijn bekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef GotC het volgende:
Dit topic houdt me de hele ochtend al bezig!
en nietsvermoedend neem ik aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga de komende nachten heel geil slapen. Als een natte roos.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga de komende nachten heel geil slapen. Als een natte roos.doos
Eens!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef YUR het volgende:
Als dit topic morgen nog verder gaat, denk ik dat we maar wat later op vakantie gaan
Oh ja, die was ik even kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef YUR het volgende:
Als dit topic morgen nog verder gaat, denk ik dat we maar wat later op vakantie gaan
Wil is hub?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef TripleS het volgende:
Hey sweetlady, Wil belde me net en hij is echt helemaal klaar met jou.
Ik ben slechts de boodschapper he
hm, misschien willen die je wel verrassings-verkrachten-in-bouwvakkers-outfit-met-helm-en-waterpomptangquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef Copycat het volgende:
Mijn bouwvakkers boven vinden mijn eenzame gelach ook maar vreemd.
Nee joh, dat wisten we in deel 1 al!quote:
Nee man! Of vrouw! Dat stond op Hyves en op die foto die ze plaatste.quote:
Vast niet door jou nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
ik vind dit erg flauw. wilfed is nu woedend op mij, door dat rotwijf
Nee, Ed komt vanavond op de cola!quote:
Er komt in eens zo'n liedje van de Fabeltjeskrant op.. Iets met Willem en zijn waterpomptangquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm, misschien willen die je wel verrassings-verkrachten-in-bouwvakkers-outfit-met-helm-en-waterpomptang
Je legt iig de schuld bij een ander. You go girl! Laat je niet wijsmaken dat jij iets slechts gedaan hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
Livestream webcam ??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga de komende nachten heel geil slapen. Als een natte roos.
Misschien heeft Wilfred een punt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
Nee daar date ze vanavond mee. Wil wilde niet komen omdat de benzine zo duur is.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Er komt in eens zo'n liedje van de Fabeltjeskrant op.. Iets met Willem en zijn waterpomptang
Nee dat is echt! Staat op d'r hyvesquote:
Gelukkig heeft mn hubbie van het weekend de boodschappen al gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Nee,Wilfred zag het al langer niet meer zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
Ja sorry hoor, het gaat ook ZO snel hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar date ze vanavond mee. Wil wilde niet komen omdat de benzine zo duur is.
OPLETTUH!!!
NIET DOEN!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mn hubbie van het weekend de boodschappen al gedaan.
Hij heette toch huub?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
Ach, daar komt alleen goedmaakverrassingsverkrachtingsseks van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
Wel fijn voor Wilfred (en jou) dat er weer iemand anders de schuld kan krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:55 schreef sweetladyx het volgende:
The hottest kindquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, daar komt alleen goedmaakverrassingsverkrachtingsseks van.
NEEHEEEEEEJ ze willen beide geen kinderen!!!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, daar komt alleen goedmaakverrassingsverkrachtingsseks van.
Nee maar die is ook op z'n goed-betaalde-2.500-euro-netto-zonder-leaseauto-baan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:59 schreef Lonaa het volgende:
Hubbie is nog steeds niet te vinden hier, of wel?
Nee, want vanavond was ie in Amsterdam, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee maar die is ook op z'n goed-betaalde-2.500-euro-netto-zonder-leaseauto-baan!
Die kan vanavond pas reageren.
TS moet eerst een ander e-mailadres regelen om haar Hubbie-kloon te registreren, dat duurt even.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee maar die is ook op z'n goed-betaalde-2.500-euro-netto-zonder-leaseauto-baan!
Die kan vanavond pas reageren.
Jamaarjamaar! Voor t zingen de kerk uit, toch? Bedoel, dat is De Manier voor anticonceptie, als ik Mariël een beetje in kan schatten..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
NEEHEEEEEEJ ze willen beide geen kinderen!!!
Ed in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:00 schreef MarMar het volgende:
Ik zit te denken he, die bivakmuts.. hoeveel van zijn vrienden zouden zo'n muts hebben inmiddels?
Ed is een vriend van TS! Niet van hubbie! Wel oplettenquote:
En als ze nou vals zingt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaarjamaar! Voor t zingen de kerk uit, toch? Bedoel, dat is De Manier voor anticonceptie, als ik Mariël een beetje in kan schatten..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Ed is een vriend van TS! Niet van hubbie! Wel opletten
Geeft niks, ze heeft toch iets van kinderopvang gestudeerd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan krijgen we prachtige kindjes van Mariël en Wilfred![]()
Met Borderline!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan krijgen we prachtige kindjes van Mariël en Wilfred![]()
Achteruit in parkeren kan schade voorkomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Jamaarjamaar! Voor t zingen de kerk uit, toch? Bedoel, dat is De Manier voor anticonceptie, als ik Mariël een beetje in kan schatten..
Ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:03 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zal ik mijn nick veranderen in Hubbykuuk?
Opgelost! Bring on the babies!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Geeft niks, ze heeft toch iets van kinderopvang gestudeerd!
Ergens moet Cc nog tussengefrot worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Dus Hubbie, die eigenlijk Wilfred heet, is niet blij dat Ed op de cola komt voor de goedmaakverassingsverkrachtingssex? Hm oke.
Hubbie heeft vernomen dat het topic bestaat en is not impressedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Dus Hubbie, die eigenlijk Wilfred heet, is niet blij dat Ed op de cola komt voor de goedmaakverassingsverkrachtingssex? Hm oke.
Ik leef nog. Geloof ik.quote:
Ik ga de kapper afzeggen voor ons...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hubbie heeft vernomen dat het topic bestaat en is not impressed
ja hoor, gooi mij maar weer in de sandwich.quote:
Das die stinkteef. Volgens TS.quote:
QFTquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:05 schreef Lips het volgende:
TS heeft er lang over gedaan de mail van hubbie te maken!
Surprise!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
ja hoor, gooi mij maar weer in de sandwich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |