Dat wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tenzij tijdens het liften, dan weer niet..
ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben jaloers op motorbloempje, met al die pm's
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Geef je sleutel maar, dan kom ik even langs voor een VVB'tje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And now for something completely different, I'm on a horse.
Met Carcasonne had je toch gewonnen?? Of niet?? Kan het me niet meer herinneren...quote:
Dit. Ik heb het gevoel dat ik allerlei spannends misquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben jaloers op motorbloempje, met al die spoilers
Jawel. 1x. Nipt. Om vervolgens driedubbel ingemaakt te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Met Carcasonne had je toch gewonnen?? Of niet?? Kan het me niet meer herinneren...
Oja, met bijna 200 punten verschil ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel. 1x. Nipt. Om vervolgens driedubbel ingemaakt te worden.
/offtopic
Waarom nou weer dik?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het gevoel dat ik allerlei spannends mis![]()
Terwijl ik zeker weet dat TS en ik ook dikke vriendinnen zouden kunnen zijn. En ik zou haar met raad en daad bijstaan in haar moeilijke tijden. Maar krijg ik een privé-spoiler. Neeeee, ik ben niet goed genoeg
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het gevoel dat ik allerlei spannends mis![]()
Terwijl ik zeker weet dat TS en ik ook dikke vriendinnen zouden kunnen zijn. En ik zou haar met raad en daad bijstaan in haar moeilijke tijden. Maar krijg ik een privé-spoiler. Neeeee, ik ben niet goed genoeg
Moet je hem wel even de sleutel gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een bouwvakker in huis rondlopen. Zou ik hem kunnen verleiden tot een potje inbreekneuken?
Blauwe lettertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft motorbloempje wat wij niet hebben?
Alleen als je zo lekker bent als TSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hier een bouwvakker in huis rondlopen. Zou ik hem kunnen verleiden tot een potje inbreekneuken?
Bij haar welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Geef je sleutel maar, dan kom ik even langs voor een VVB'tje..
Wist ik het maar..... wist ik het maarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heeft motorbloempje wat wij niet hebben?
Ik heb een blauwe UI, telt dat niet?quote:
Die heeft ie. Ook van de container die voor mijn huis staat. Kunnen we wellicht ons werkterrein verleggen. Lekker kinky!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |