Ben benieuwd! Wat denken/vinden jullie?quote:Het best bewaarde geheim van de afgelopen maanden: Donatella Versace, de creatief directeur van het flamboyante Italiaanse label Versace, is dé nieuwe guest designer van H&M.
VOOR H&M- EN VERSACE-FANS
Donatella Versace verklapt dat de collectie uit veel leer, prints, kleur en uitbundigheid bestaat: De collectie is typisch Versace en perfect voor H&M- en Versace-fans wereldwijd, aldus de hoogblonde ontwerpster.
Maar dat is nog niet alles! Behalve dat ze een najaarscollectie voor dames en heren ontwerpt, komt er ook een Versace voor H&M pre-springcollectie én een aantal items voor H&M-home de interieurcollectie van het label.
De Versace voor H&M-collectie ligt vanaf 17 november in de winkels én digitale schappen.
Dat sowieso,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef GodsSon het volgende:
Dat het weer een teringzooi gaat worden bij start verkoop...
Mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kleding die binnen een week uit elkaar valt.
^dat dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Snap wel dat merken zich binden aan H&M (ontvangen bakken met geld, en is wat Versace wel kan gebruiken) maar het levert zulke kwalitatief slecht gemaakte kleding op. Zonde van het gevoel dat aan dit soort merken moet hangen, alhoewel ik Versace al jaren kut vind. Zal mij benieuwen wat voor hoerige kleding er in de rekken komt te hangen, erger dan Cavalli zal het niet worden.
Het is maar wat je verwachtingen zijn. Als je graag regelmatig nieuwe kleding koopt zit je bij H&M goed: niet al te duur en het ziet er meestal wel leuk uit. Als je graag langer dan een jaar met een blouse doet (die er dan nog steeds mooi uit ziet) kun je beter naar een andere winkel gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het reuze meevallen met de kwaliteit van H&M kleding.
Volgens mij ging dat over de designer collectie. Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit tussen de gewone en de designer collectie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is maar wat je verwachtingen zijn. Als je graag regelmatig nieuwe kleding koopt zit je bij H&M goed: niet al te duur en het ziet er meestal wel leuk uit. Als je graag langer dan een jaar met een blouse doet (die er dan nog steeds mooi uit ziet) kun je beter naar een andere winkel gaan.
Ik heb alleen kunnen vinden van 17 november, maar ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef alors het volgende:
Ik las ergens dat er 2 collecties komen... een op 17 nov en nog een op 19 januari
Bij de Lanvin-collectie vond ik alleen de zonnebril tof. Maar die was gelijk 30 euro.. die schoenen waren echt pure plastiek.quote:@Marieclaire_NL : Officieel bevestigd: Donatella Versace is H&M's nieuwe guest designer! Vanaf 17 november ligt de collectie in de winkels #VersaceforH &M
Qua stofkwaliteit. Er werd bijvoorbeeld wel echt zijde gebruikt bij Lanvin, maar ik had nou niet per sé het idee dat dit niet langer erover deed om uit elkaar te vallen.. De herenlijn daarintegen zit altijd wel heel goed in elkaar..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:44 schreef Jurk het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over de designer collectie. Er zit wel degelijk verschil in kwaliteit tussen de gewone en de designer collectie.
Heb hier enkele artikelen uit de Lanvin collectie liggen, met name de wollen overjas is prachtig afgewerkt en van een zeer degelijke kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het reuze meevallen met de kwaliteit van H&M kleding. Ik heb ook nog een aantal dingen van de Karl Lagerfeld collectie en die zijn, na een aantal keren gewassen te hebben, nog steeds mooi. Het is maar net hoe je er mee om gaat. De Lanvin collectie schijnt van een nog betere kwaliteit te zijn geweest. Alleen betaalde je daar dan ook voor. Ik vond die collectie niet zoveel aan.
Verder heel leuk nieuws.
Al zal er wel een ordinair tintje aan zitten. Ik ben ook benieuwd naar de Home collectie.
Ik ben helemaal niet van dierenprint, maar de leren dingen zullen afzondelijk en goed gecombineerd toch wel heel leuk zijn. Denk ik dan. Maar gelukkig gaat H&M in de toekomst gewoon verder met gastontwerpers vragenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Heb hier enkele artikelen uit de Lanvin collectie liggen, met name de wollen overjas is prachtig afgewerkt en van een zeer degelijke kwaliteit.
Jammer van versace, dat merk is een en al kitch. Donatella Versace zelf is al de epitome van smakeloosheid, laat staan haar creaturen. Hoopte op iets vergelijkbaars smaakvols zoals voorheen V&R en Lanvin. Stiekem dacht ik aan AnnD maar het mocht niet zo zijn, jammer.
^ Madonna niet? Dat was in 2004 of 2005 toch? Maar dat was niet door haar ontworpen (as usual) maar 'handpicked' door haar en haar 'team'. Lees: Madonna ging op de foto in de H&M kleren. De foto's werden bewerkt, en jij kon vervolgens het lelijke kamperjasje kopen bij de H&M. Whooptiedoo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef linpunt het volgende:
Gisteren droeg ze een jurk van Versace for H&M tijdens haar mannenlijn show
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben helemaal niet van dierenprint, maar de leren dingen zullen afzondelijk en goed gecombineerd toch wel heel leuk zijn. Denk ik dan. Maar gelukkig gaat H&M in de toekomst gewoon verder met gastontwerpers vragen
Ik bedoel.. Kylie en Madonna hebben ook dingen gedaan maar dat heb ik helemaal niet meegemaakt
Oh die jurkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, die van 19 januari is de lente- en zomercollectie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef alors het volgende:
Ik las ergens dat er 2 collecties komen... een op 17 nov en nog een op 19 januari
Ja, ik was 15 ofzo toen Viktor & Rolf er een deden volgensmij en de rest heb ik een beetje aan me voorbij laten gaan..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
^ Madonna niet? Dat was in 2004 of 2005 toch? Maar dat was niet door haar ontworpen (as usual) maar 'handpicked' door haar en haar 'team'. Lees: Madonna ging op de foto in de H&M kleren. De foto's werden bewerkt, en jij kon vervolgens het lelijke kamperjasje kopen bij de H&M. Whooptiedoo.
Ik vind het eigenlijk jammer van die designercollecties. Ze gebruiken inderdaad betere stoffen maar blijven beknibbelen op de constructie, zonde van de stof imo.
Nigga what? Daar zaten echt geniale stukken tussen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:09 schreef shiftsix het volgende:
heren collectie van lanvin was ook stom
dus verwacht niet veel hiervan
en dat je dat paupervolk van school en de Uni plotseling ook in het uitgaansleven gaat zien met delen van deze kleding terwijl ze eigenlijk niks te makken hebben.quote:
Ben ik het niet mee eens. Vond alles echt lelijk en weken later hing het nog in de winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:09 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nigga what? Daar zaten echt geniale stukken tussen.
JA!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik wil wel weten of daar ook nog iets nice voor mannen bij zit.
Sommige stukken zien er wel leuk uit! Hopelijk niet te duur.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef t-amara het volgende:
Ik heb nog wat foto's gevonden waar een aantal jurken (& schoenen?) van de collectie Versace for H & M gevonden!
[ afbeelding ]
Zie voor meer afbeeldingen mijn blog:
http://teeceefashion.blogspot.com/
Er komt trouwens ook weer een herencollectie bij!
Goh, jij bent wel van de blogs hè?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:27 schreef t-amara het volgende:
Ik heb nog wat foto's gevonden waar een aantal jurken (& schoenen?) van de collectie Versace for H & M gevonden!
[ afbeelding ]
Zie voor meer afbeeldingen mijn blog:
http://teeceefashion.blogspot.com/
Er komt trouwens ook weer een herencollectie bij!
Inderdaad wel vervelend lezen.. o_0quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sommige stukken zien er wel leuk uit! Hopelijk niet te duur.
P.s. Je moet echt even je Engels verbeteren want dit zit er niet uit op je blog.
Eens. In een opwelling kocht ik een t-shirt uit de mannencollectie van lanvin for h&m.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:09 schreef shiftsix het volgende:
heren collectie van lanvin was ook stom
dus verwacht niet veel hiervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die heb ik dus nooit aan gehad![]()
Klinkt niet echt als kleding voor mij, maar had er ook niets van verwacht.quote:For men, there will be around 20 pieces of apparel and 10 accessories.
- Sharp tailoring and a playful use of the house’s iconic prints such as palm and optical patterns on T-shirts as well as on thin-knit cashmere sweaters.
- A bomber jacket in velvet and a quilted leather jacket together with leather trousers both with gold studs.
- Jeans optical or in crocodile prints.
- Shirts with metallic wing- tips on the collars.
- Hats, caps, belts, shoes, scarves and a backpack.
Aan die link van Mylene af te leiden volgens mij wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als kleding voor mij, maar had er ook niets van verwacht.
Ik hoop dat er een leuk (goed gesneden) pak bij zit.
Dat weet je niet omdat je nog niet precies weet hoe de fit is en welke materialen er gebruikt gaan worden. Lanvin zag er irl ook slecht uit. Dat waren draken van jasjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:09 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Aan die link van Mylene af te leiden volgens mij wel.
Okee dan niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat weet je niet omdat je nog niet precies weet hoe de fit is en welke materialen er gebruikt gaan worden. Lanvin zag er irl ook slecht uit. Dat waren draken van jasjes.
hahaha, die poppetjes leren we op precies dezelfde manier tekenen op ArtEZ. Leuk om the making off te zien..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef Mylene het volgende:
Een update: Versace for H&M | What to Expect
Yup.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Laten we iig hopen dat het toch leuke jasjes worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef linpunt het volgende:
Zal m'n vriendin ook vinden als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef alors het volgende:
Tsja, ik word er niet warm of koud van, vind het behoorlijk kermis
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.quote:
Dus jij ensceneert wanneer iemand het niks vindt, de kleding van Versace automatisch niet kent? Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.![]()
Dit is ZO Versace.
Eindelijk betaalbaar voor een arme student
Buiten het feit dat ik geen Versace-parfum heb, vind ik het wel een beetje merkwaardig dat je veronderstelt dat ik Versace niet ken omdat ik het niet mooi vind.... Versace is over het algemeen niet iets waar ik voor zou kiezen, en daarnaast - bijna alle modemerken maken wel eens dingen die ik niet mooi vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.![]()
Dit is ZO Versace.
Eindelijk betaalbaar voor een arme student
Hahaha zo ging mijn gezicht bij het kijken van de foto's - Die prints! Die kleuren! Die uni-color suit, tot de schoenen en stropdas aan toe!quote:
Echt hè! Het ziet er steeds meer naar uit dat elke collab met het jaar slechter wordt. Ik vond die van lanvin echt verschrikkelijk, maar deze overtreft dat ruimschoots voorlopig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Hahaha zo ging mijn gezicht bij het kijken van de foto's - Die prints! Die kleuren! Die uni-color suit, tot de schoenen en stropdas aan toe!
Omdat het Versaaaaasjie isquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan zo'n schreeuwende collectie voet aan de grond krijgen bijvoorbeeld in Nederland. Voor dit spectakel zijn wij toch veel te nuchter?
Die gast lijkt net vijftien. Worden vrouwen nu ook pedo?quote:
Altijd in november als ik het goed heb in selected stores only.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer komt dit in de winkels dan?
Ik vind het leer juist niet mooi. Het past er imo niet bij omdat de jas te netjes is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef alors het volgende:
http://www.polyvore.com/cgi/collection?id=1170080&page=1
hier alle stukken.
Ik vind alleen deze echt mooi, maar is volgens mij een mannenjas
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 05:01 schreef female81 het volgende:
het ziet er zo positief en pretentieloos uit en dat inspireert --> ik krijg visioenen van oude Deee-Lite-clips.
bronquote:Versace voor H&M nu al tegen woekerprijzen te koop
De collectie van Versace voor H&M is nu al tegen hoge prijzen verkrijgbaar op eBay. En dat terwijl de collectie pas op 17 november officieel in de winkels ligt.
De verkopers van de items showen de collecties in verpakking of hanger met het kaartje er aan vast om te laten zien dat het om een echte Versace by H&M gaat. Omdat de items gewild zijn, schieten de prijzen omhoog. Zo betaal je voor een ring met een oorspronkelijke prijs van 19,95 euro ineens meer dan 37 euro.
New York Magazine denkt dat de items tijdens de lancering van de samenwerking gekocht zijn of uit de goodiebag komen aangezien veel van de verkopers uit New York komen en de show daar werd gehouden.
H&M probeert tijdens de lancering van een gastcollectie dit soort prijsexcessen op het internet te voorkomen door consumenten een maximaal aantal items te laten kopen. Ook deze editie is dit het geval.
Ik vind het haar niet staan, maar das mijn mening.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef Mylene het volgende:
Wendy van nitrolicious.com in Versace for H&M.
Ik vind het haar op het tasje na erg leuk staan.
[ afbeelding ]
Ondertussen:
[..]
bron
Alleen mevrouw Lively ziet er goed uit, met een twijfelachtig voor die chase (nooit van gehoord). De rest zijn toch gewoon clowns...quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:25 schreef Mylene het volgende:
Nog wat celebs in Versace for H&M.
[ afbeelding ]
Blake Lively uit Gossip Star
[ afbeelding ]
Ke$ha
[ afbeelding ]
Jennifer Hudson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicki Minaj
[ afbeelding ]
Emma Roberts
[ afbeelding ]
Selma Blair
[ afbeelding ]
Jessica Alba
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mark Ronson en Alan Cumming
[ afbeelding ]
Chace Crawford
Die vis ik wel uit de sale.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef alors het volgende:
http://www.polyvore.com/cgi/collection?id=1170080&page=1
hier alle stukken.
Ik vind alleen deze echt mooi, maar is volgens mij een mannenjas
[ afbeelding ]
bronquote:Drukte bij H&M voor Versace
De belangstelling voor de collectie van Donatella Versace bij geselecteerde winkels van Hennes & Mauritz is groot. Op de Dam in Amsterdam stonden vanochtend al enkele honderden mensen te wachten tot de winkel om 8.00 uur open ging.
Volgens een woordvoerster van H&M was de eerste klant er al om 4.00 uur. In Rotterdam stonden de eerste shoppers al om 3.30 uur voor de deur, zo meldt RTV Rijnmond.
Polsbandje
De klanten kregen ieder een polsbandje waarmee ze tien minuten konden shoppen, zodat het er democratisch en gedoseerd aan toe gaat.
'Mensen zijn goed voorbereid en weten welke items ze willen hebben.' De gemiddelde klant koopt in die korte tijd zes artikelen. 'Ze gaan er doelgericht op af.'
Voor het eerst dit jaar biedt de designerscollectie ook interieurartikelen, zoals kussens en een beddensprei. Ook schoenen maken deel uit van de speciale collectie, die verder bestaat uit veel leer, print en kleur.
Collectie al op Marktplaats
Ook de webshop van H&M wordt goed bezocht. Zo goed zelfs, dat de shop enige tijd heeft plat gelegen. Verder groeit het aantal aanbiedingen op Marktplaats rap. Vanmiddag stonden er al 275 advertenties op de website en dit aantal neemt per uur toe. Ook werd er al ruim 15.000 keer gezocht op de woordencombinatie H&M en Versace, maakte een woordvoerster van de handelswebsite rond 15.30 uur bekend.
Uit de speciale H&M-collectie worden de jurken van de topontwerpster het meest aangeboden op Marktplaats, gevolgd door tops en jassen.
Voorgaande collecties
De najaarscollectie van Versace is beschikbaar in wereldwijd 300 winkels van H&M, waaronder vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Rotterdam en Utrecht.
In het verleden wist H&M ontwerpers als Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Viktor & Rolf, Jimmy Choo en Lanvin aan zich te verbinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |