Zal m'n vriendin ook vinden als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef alors het volgende:
Tsja, ik word er niet warm of koud van, vind het behoorlijk kermis
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.quote:
Dus jij ensceneert wanneer iemand het niks vindt, de kleding van Versace automatisch niet kent? Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.![]()
Dit is ZO Versace.
Eindelijk betaalbaar voor een arme student
Buiten het feit dat ik geen Versace-parfum heb, vind ik het wel een beetje merkwaardig dat je veronderstelt dat ik Versace niet ken omdat ik het niet mooi vind.... Versace is over het algemeen niet iets waar ik voor zou kiezen, en daarnaast - bijna alle modemerken maken wel eens dingen die ik niet mooi vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.![]()
Dit is ZO Versace.
Eindelijk betaalbaar voor een arme student
Hahaha zo ging mijn gezicht bij het kijken van de foto's - Die prints! Die kleuren! Die uni-color suit, tot de schoenen en stropdas aan toe!quote:
Echt hè! Het ziet er steeds meer naar uit dat elke collab met het jaar slechter wordt. Ik vond die van lanvin echt verschrikkelijk, maar deze overtreft dat ruimschoots voorlopig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Hahaha zo ging mijn gezicht bij het kijken van de foto's - Die prints! Die kleuren! Die uni-color suit, tot de schoenen en stropdas aan toe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |