Zal m'n vriendin ook vinden als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef alors het volgende:
Tsja, ik word er niet warm of koud van, vind het behoorlijk kermis
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.quote:
Dus jij ensceneert wanneer iemand het niks vindt, de kleding van Versace automatisch niet kent? Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.![]()
Dit is ZO Versace.
Eindelijk betaalbaar voor een arme student
Buiten het feit dat ik geen Versace-parfum heb, vind ik het wel een beetje merkwaardig dat je veronderstelt dat ik Versace niet ken omdat ik het niet mooi vind.... Versace is over het algemeen niet iets waar ik voor zou kiezen, en daarnaast - bijna alle modemerken maken wel eens dingen die ik niet mooi vindquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk de enigste Versace waar je bekend mee bent de fles parfum in je kast.![]()
Dit is ZO Versace.
Eindelijk betaalbaar voor een arme student
Hahaha zo ging mijn gezicht bij het kijken van de foto's - Die prints! Die kleuren! Die uni-color suit, tot de schoenen en stropdas aan toe!quote:
Echt hè! Het ziet er steeds meer naar uit dat elke collab met het jaar slechter wordt. Ik vond die van lanvin echt verschrikkelijk, maar deze overtreft dat ruimschoots voorlopig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Hahaha zo ging mijn gezicht bij het kijken van de foto's - Die prints! Die kleuren! Die uni-color suit, tot de schoenen en stropdas aan toe!
Omdat het Versaaaaasjie isquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan zo'n schreeuwende collectie voet aan de grond krijgen bijvoorbeeld in Nederland. Voor dit spectakel zijn wij toch veel te nuchter?
Die gast lijkt net vijftien. Worden vrouwen nu ook pedo?quote:
Altijd in november als ik het goed heb in selected stores only.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer komt dit in de winkels dan?
Ik vind het leer juist niet mooi. Het past er imo niet bij omdat de jas te netjes is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef alors het volgende:
http://www.polyvore.com/cgi/collection?id=1170080&page=1
hier alle stukken.
Ik vind alleen deze echt mooi, maar is volgens mij een mannenjas
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 05:01 schreef female81 het volgende:
het ziet er zo positief en pretentieloos uit en dat inspireert --> ik krijg visioenen van oude Deee-Lite-clips.
bronquote:Versace voor H&M nu al tegen woekerprijzen te koop
De collectie van Versace voor H&M is nu al tegen hoge prijzen verkrijgbaar op eBay. En dat terwijl de collectie pas op 17 november officieel in de winkels ligt.
De verkopers van de items showen de collecties in verpakking of hanger met het kaartje er aan vast om te laten zien dat het om een echte Versace by H&M gaat. Omdat de items gewild zijn, schieten de prijzen omhoog. Zo betaal je voor een ring met een oorspronkelijke prijs van 19,95 euro ineens meer dan 37 euro.
New York Magazine denkt dat de items tijdens de lancering van de samenwerking gekocht zijn of uit de goodiebag komen aangezien veel van de verkopers uit New York komen en de show daar werd gehouden.
H&M probeert tijdens de lancering van een gastcollectie dit soort prijsexcessen op het internet te voorkomen door consumenten een maximaal aantal items te laten kopen. Ook deze editie is dit het geval.
Ik vind het haar niet staan, maar das mijn mening.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef Mylene het volgende:
Wendy van nitrolicious.com in Versace for H&M.
Ik vind het haar op het tasje na erg leuk staan.
[ afbeelding ]
Ondertussen:
[..]
bron
Alleen mevrouw Lively ziet er goed uit, met een twijfelachtig voor die chase (nooit van gehoord). De rest zijn toch gewoon clowns...quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:25 schreef Mylene het volgende:
Nog wat celebs in Versace for H&M.
[ afbeelding ]
Blake Lively uit Gossip Star
[ afbeelding ]
Ke$ha
[ afbeelding ]
Jennifer Hudson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicki Minaj
[ afbeelding ]
Emma Roberts
[ afbeelding ]
Selma Blair
[ afbeelding ]
Jessica Alba
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mark Ronson en Alan Cumming
[ afbeelding ]
Chace Crawford
Die vis ik wel uit de sale.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef alors het volgende:
http://www.polyvore.com/cgi/collection?id=1170080&page=1
hier alle stukken.
Ik vind alleen deze echt mooi, maar is volgens mij een mannenjas
[ afbeelding ]
bronquote:Drukte bij H&M voor Versace
De belangstelling voor de collectie van Donatella Versace bij geselecteerde winkels van Hennes & Mauritz is groot. Op de Dam in Amsterdam stonden vanochtend al enkele honderden mensen te wachten tot de winkel om 8.00 uur open ging.
Volgens een woordvoerster van H&M was de eerste klant er al om 4.00 uur. In Rotterdam stonden de eerste shoppers al om 3.30 uur voor de deur, zo meldt RTV Rijnmond.
Polsbandje
De klanten kregen ieder een polsbandje waarmee ze tien minuten konden shoppen, zodat het er democratisch en gedoseerd aan toe gaat.
'Mensen zijn goed voorbereid en weten welke items ze willen hebben.' De gemiddelde klant koopt in die korte tijd zes artikelen. 'Ze gaan er doelgericht op af.'
Voor het eerst dit jaar biedt de designerscollectie ook interieurartikelen, zoals kussens en een beddensprei. Ook schoenen maken deel uit van de speciale collectie, die verder bestaat uit veel leer, print en kleur.
Collectie al op Marktplaats
Ook de webshop van H&M wordt goed bezocht. Zo goed zelfs, dat de shop enige tijd heeft plat gelegen. Verder groeit het aantal aanbiedingen op Marktplaats rap. Vanmiddag stonden er al 275 advertenties op de website en dit aantal neemt per uur toe. Ook werd er al ruim 15.000 keer gezocht op de woordencombinatie H&M en Versace, maakte een woordvoerster van de handelswebsite rond 15.30 uur bekend.
Uit de speciale H&M-collectie worden de jurken van de topontwerpster het meest aangeboden op Marktplaats, gevolgd door tops en jassen.
Voorgaande collecties
De najaarscollectie van Versace is beschikbaar in wereldwijd 300 winkels van H&M, waaronder vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Rotterdam en Utrecht.
In het verleden wist H&M ontwerpers als Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Viktor & Rolf, Jimmy Choo en Lanvin aan zich te verbinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |