Morgen een recruitment seminar bij Apple. Lijkt me wel leuk om zo'n verhaal te horen over hoe cool het is om bij die 'sekte' te horen en om vervolgens rollenspellen te spelen etc.quote:
Ahaquote:Op maandag 20 juni 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen een recruitment seminar bij Apple. Lijkt me wel leuk om zo'n verhaal te horen over hoe cool het is om bij die 'sekte' te horen en om vervolgens rollenspellen te spelen etc.
Bijna.quote:
Kijk m vanuit bedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Zeroku het volgende:
Kutzooi, morgen 10 uur eruit, maar ik zit finale te kijken die nog wel twee uur kan duren.
Geen laptop daar. Ofja, wel een laptop maar maakt teveel herrie boven.quote:
League of Legends toernooi op Dreamhack.quote:
Boks.quote:
Spel is écht flink verbeterd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
League of Legends, das even geleden zeg
Je mag wel een dagje uittrekken voor installen en patchenquote:
oh magnificentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje uittrekken voor installen en patchen.
Maar dan heb je wel wat. Geloof dat er nu iets van 80 heroes zijn en binnenkort komen er weer drie uit. En allemaal balanced.quote:
nicequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat. Geloof dat er nu iets van 80 heroes zijn en binnenkort komen er weer drie uit. En allemaal balanced.
Nee, laatste wedstrijd begint nu.quote:
Nerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:35 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om te slapen, kijk morgen wel wie er gewonnen heeft..
saaaaaaaaaaaaaai dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
Ah, vergaderingen zijn gewoon lange pauzes.
Vind je het ook niet belachelijk dat alle vestigingen van jullie aparte bedrijven zijn?quote:
Nee eigenlijk niet. Dan wordt het zo ING-ig en ABN-igquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vind je het ook niet belachelijk dat alle vestigingen van jullie aparte bedrijven zijn?
Ja dat vind ik dus zo achterlijk, dat je rekening bij de een loopt en dat ze dan bij een andere vestiging daar niks mee kunnen doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
Al vind ik wel dat je gewoon overal geholpen moet worden.
Ook al lopen je rekeningen in Groningen en ben je op vakantie in zeeland.
Goed zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was hier het minst zeker over.. En alles beantwoord, op een vraag na.. Ook gewoon achter elkaar doorgeschreven.. Hoefde niet echt na te denken..
Vrijdag al, dat is snel. Bij ons (klein kutdorp) mag je vanaf 8:00 bellen, tot 9:00. Mission impossible om er door te komen. Alsof van de 6000 inwoners de helft elke keer weer dood aan het gaan zijn. Na anderhalf week kun je er dan eindelijk bij en dan zie je de boosdoeners: moeders die met verkouden kleuters in de wachtkamer zitten. Een verkoudheid...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. Ging ik bellen voor een afspraak met de dokter.. Kan ik pas VRIJDAG terechtnet of half delfzijl aan het doodgaan is
Het is hier geen twitter!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo...
Examens: CHECK
Glee kijken: CHECK
Slapen: CHECK
nu eerst poepen
Nou... ik sluit niet uit dat ik een her heb hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
Je ging examens gingen dus wel goed/redelijk, Pat?![]()
Nja, als je het direct achter elkaar kon invullen is dat wel een goed teken toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... ik sluit niet uit dat ik een her heb hoor..
maar.. voor mn gevoel ging het wel goed... bij beide examens 1 vraag niet ingevuld... de andere antwoorden schreef ik zo allemaal achter elkaar op..
Naja... ik ben natuurlijk ook f*cking goed in onzin verkopen.. dus... tsjahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als je het direct achter elkaar kon invullen is dat wel een goed teken toch?
Als je er zelf maar alles aan gedaan hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou... ik sluit niet uit dat ik een her heb hoor..
maar.. voor mn gevoel ging het wel goed... bij beide examens 1 vraag niet ingevuld... de andere antwoorden schreef ik zo allemaal achter elkaar op..
Zal wel goed komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naja... ik ben natuurlijk ook f*cking goed in onzin verkopen.. dus... tsjah
Tijdens het examen wel... ik heb niet echt geleerd ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je er zelf maar alles aan gedaan hebt.
Zelfkennis ftw!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naja... ik ben natuurlijk ook f*cking goed in onzin verkopen.. dus... tsjah
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tijdens het examen wel... ik heb niet echt geleerd ofzo![]()
Vliegen vangen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en JJH.. onze kat deed net hetzelfde als die van jou in het filmpje
Copycat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #4
WTF?!
Ouch!quote:
Welke heb je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe foon is tof.
Ben er al 2 uur mee aan het spelen.
Wat een wief.quote:voor copycat: jij krijgt nog wat, wacht maar af. hier kom je goddomme niet zomaar mee weg kankerteef! ik heb ook zo mijn connecties en die kunnen zo achterhalen waar je zit. en kom dan niet met verhaaltjes van het spijt me, want daar is het dan te laat voor. wacht maar af, kankerhoer dat je er rondloopt, smerige stinkteef
LG X2 nogwatquote:
Ben je bij deel 1 begonnen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een wief.Hoe heb ik dat topic gemist.
Ja, maar globaal.quote:
Die foto's iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar globaal.
Die foto's van dat wijf.En Copycat's reactie erop.
Ik vind het nogal een dramatisch slechte afloop.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest echt hard lachen om ikenwil.jpg. Echt die effecten
Ja dat wel. Maar ach, lekker vermaak voor even.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, een troll. Zou leuker geweest zijn als het echt was.
Dat is gewoon vies!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest echt hard lachen om ikenwil.jpg. Echt die effecten
Je bent niet de enigequote:
Valt dus nog wel meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Dit topic heeft 28 volgers die niet gereageerd hebben.
(http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php)
Het was weer een ouderwetse relpogingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Dit topic heeft 28 volgers die niet gereageerd hebben.
(http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php)
WTFquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #4
Er is weer een nieuwe.
In het sprookje genaamd 'werkelijkheid' blijken prinsessen echter vaak toch heksen te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
De eens is een trol, de andere is een draak van een vrouw. Prinsessen bestaan alleen in sprookjes en na twintig pintjes, mn vrindjes!
En de koninklijke kinderen eigenlijk bastaarden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In het sprookje genaamd 'werkelijkheid' blijken prinsessen echter vaak toch heksen te zijn.
En leven we niet lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de koninklijke kinderen eigenlijk bastaarden.
Dat gaat goed samen. Je zou maar lang ongelukkig leven.quote:
Dat is toch de werkelijkheid?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat goed samen. Je zou maar lang ongelukkig leven.
Morgenmiddag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wanneer hebben we de feliciteer-sex?
Gefeliciteerdquote:
Jongens hier ook beidequote:
Ja en leuke juffen en meesters volgend jaarquote:
De eerste keer dat ik bij een meesteres kwam was ik 19 en ik was ook over!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en leuke juffen en meesters volgend jaar![]()
Koken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik bij een meesteres kwam was ik 19 en ik was ook over!
gatverquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaEn ik wilde vroeg naar bed
Vannacht tot half 2 liggen draaien en ik werd zwetend wakker...
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PatriQue puts the wiener in schnitzel
A p p e l t a a r tquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
PatriQue puts the wiener in schnitzel
quote:
Das toch leuk...meen ik mij te herinnerenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net achter dat ik morgen naar Laren moet..![]()
Jawelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch leuk...meen ik mij te herinneren
Mwoah, beetje welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooohw maar zelfs daar heb je normaal de normalequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone dus geen standaard hartje
Ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw maar zelfs daar heb je normaal de normale.
Deze PI's kloppen niet icm c_a-posts
He, ideetje! Samenvoegen bij z'n tweeën?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
Eurovisie Songfestival sub fora kan wel dicht.
MV
Bij z'n tweeën?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ideetje! Samenvoegen bij z'n tweeën?
Auwwwwww! Palingsound is niet je ding?quote:
Nietus. De doelgroep is vrij identiek!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg 2 verschillende dingen zijn
Ik keek net RTL Boulevard en toen stond Ralph er. Ik dacht dat het Rolf was.quote:
Het zal elkaar wel deels overlappen, maar over het algemeen is het toch voor het grootste gedeelte iets heel verschillendsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus. De doelgroep is vrij identiek!
Ja, maar niet de identieke doelgroep houdt van seks met jou, jochiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hou van seks... dan hoeft seks en tal toch ook niet gelijk samen
Het publiek stemt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Wat is dan de overeenkomst tussen ESF en TAL René?
Welke niet dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet bij alle TAL's.. En bij het ESF ook maar deels.
Overeenkomst? Muziekcontest met deelnemers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Wat is dan de overeenkomst tussen ESF en TAL René?
Kijk eens... een overeenkomstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet bij alle TAL's.. En bij het ESF ook maar deels.
het enige naast reclame waar ze flink op verdienen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar gaat de core-business van RTL4/SBS6
Ach, mijn verjaardag was ook alleen. Vrouw ziek, ik op vulkaan en geen verjaardagstopic op FOK!. Lijersquote:
Ik heb geen idee welk programma dat isquote:
Is het al gefaald?quote:
Dansprogramma's staan ook in TAL...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Overeenkomst? Muziekcontest met deelnemers.
Aan 14 jarige meisjes met een abonnementje die allemaaaal verwachten dat het ECHT niets extra's kostquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
het enige naast reclame waar ze flink op verdienen!
- muziekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dansprogramma's staan ook in TAL...
Veel plezier c_a!
Ah, ik heb het nog niet gezien, wanneer was dat en hoeveel afleveringen zijn er al geweest?quote:
Van 12 maart 2011 tot 16 april 2011quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik heb het nog niet gezien, wanneer was dat en hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hou van seks... dan hoeft seks en tal toch ook niet gelijk samen
Het is vies buiten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben misselijk, geen idee waarvan.
Is wel benauwd buiten zeg
Oh, dood omdat ze niet konden stemmen dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van 12 maart 2011 tot 16 april 2011
Topicreeks: The Sing-Off
Is Joran er?quote:
Nah, zoiets werkt niet in Nederlandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dood omdat ze niet konden stemmen dus
Zoiets jaquote:
TS is piemelloos.quote:
Duidelijk lees maar verderquote:
Nee, ik heb liever seks dan er over te lezen.quote:
quote:
quote:
Jeweetz, ik zit altijd in een hoekje met een kat!quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeweetz, ik zit altijd in een hoekje met een kat!
Ja.quote:
Ja sorryquote:
Kende je die nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Een man zonder piemel.
En ik heb die Buck Angel gegoogled.
DIe kende ik niet nee, en dat had ik graag zo willen houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kende je die niet?
Was een tijd terug bij Jensen.
Door jou deed ik hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Een man zonder piemel.
En ik heb die Buck Angel gegoogled.
Die zitten hier nog twee in de kelder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Laysa het volgende:
Over een jongen die met zn transgender bezig is en daar schijnbaar zo onzeker over is of vrouwen hem dan ook zonder piemel accepteren....Zeker nog nooit van thaise en poolse postorderbruidjes gehoord
Nou ja, is een valide vraag lijkt me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Laysa het volgende:
Over een jongen die met zn transgender bezig is en daar schijnbaar zo onzeker over is of vrouwen hem dan ook zonder piemel accepteren....
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, is een valide vraag lijkt me.
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die wat meer open-minded zijn dan Kally ().
Hou je tong bij jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, is een valide vraag lijkt me.
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die wat meer open-minded zijn dan Kally ().
quote:
Iewquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hou je tong bij je...ik heb die van Dk al
Neuh dat zal het zijnquote:
Donkey Kongquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hou je tong bij je...ik heb die van Dk al
Niet te hard vallen he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val op mannen en dus ja ook hun lul, oehhh wat slecht
Weet je hoe lekkerquote:
Ja zeg, doe dan niet net of je op je teentjes getrapt bent. Valse hoop gevertquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh dat zal het zijn
Misschien snap jij niet zo goed wanneer er wat terug komt
Naaldhakken zijn niet tof,quote:
Wie moet het dan zijn?quote:
Ken je geestelijken!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja zeg, doe dan niet net of je op je teentjes getrapt bent. Valse hoop gevert.
DK niet kennen.quote:
Heul welquote:
Niet als je op iemands pik traptquote:
Incrowdquote:
Dat is ook niet de bedoeling van naaldhakkenquote:
Nou, er zijn dan weer mannen die daar juist wel blij van worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling van naaldhakken
Ja dat mag, maar ik pas welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, er zijn dan weer mannen die daar juist wel blij van worden.
quote:
Jij viel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling van naaldhakken
Ja maar ik val niet met mijn naaldhakken vooruitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |