Wellicht daarna nog een zangcarrière.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ken een aantal vissers. Jongens van mijn leeftijd die nu bakken met geld verdienen. Maar ja, denk ik dan, het wordt ook nooit meer dan wat je nu verdient. Als ze een vrouw krijgen en daar een paar kinderen bijneuken, is het feest voorbij. En dan wacht de fles. En de coke.
Wie?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Bij de volgende meet moeten eigenlijk alle usual suspects aanwezig zijn.
Uiteraard, ik baal er als een stekker van de vorige keer niet aanwezig te kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Mutant01 in een gastrol als Keyser Söze.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Koos, picchia, nautilus, V_P, Zeeland en de meute die er de afgelopen keer was.quote:
Jij hoopt enkel op een aantrekkelijke Marokkaanse jongeman.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
Mutant lijkt me een interessante gozer.
Hoi EGquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom denken sommigen van jullie dat ik EG benHij post hier ook hoor.
Oh nee totaal niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef waht het volgende:
[..]
Jij hoopt enkel op een aantrekkelijke Marokkaanse jongeman.
Wordt de pauselijk zegen eigenlijk oraal of anaal ingebracht?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
Ah, u hebt mijn pauselijk zegen.
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wordt de pauselijk zegen eigenlijk oraal of anaal ingebracht?
Oraal.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hangt af van de leeftijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je maar wat sneller moeten zijn Sjakie.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Nautilus. het volgende:
De Hoge Raad stelt vast dat Nautilus. bevoegd was een nieuw deel te openen. Aangezien dit in casu verweven is in een feitencomplex (zie bijlage C) en de Hoge Raad de uitleg van dit feitencomplex als vaststaand beschouwt, kan de vaststelling in iuris, dat Tem een arrogante rukker is, in casu niet tot aantasting komen van de rechtshandeling die het onderwerp vormt van dit geschil. Tem wordt wel veroordeeld tot vergoeding van de proceskosten, gewoon, omdat het kan.
Vanwaar de vraag?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn de usual suspects?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos, picchia, nautilus, V_P, Zeeland en de meute die er de afgelopen keer was.
Daarom ben ik ook niet misbruiktquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Genoeg misbruikte kinderen die dat wél weten.
Hoe moet ik dat weten?quote:
Jij ook, morendo enzo.quote:
Losers? Volgens mij hebben ze vandaag allemaal de loterij gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet misbruikt
Enkel losers worden misbruikt
Losers hebben ook elke maand de loterij gewonnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Losers? Volgens mij hebben ze vandaag allemaal de loterij gewonnen.
Dat kan niet, want ik ben te hoog opgeleid en dat wil eigenlijk niet en alle ... ach, laat ook maarquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben te hoog opgeleid en dat wil eigenlijk niet en alle ... ach, laat ook maar
Hoi EGquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik dan boos ga reageren?
Stiekem mijn favoriete nummer. Prachtig, in die tijd was ik nog haard-corps.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Stiekem mijn favoriete nummer. Zo eerlijk, geheel door PG thuis gemaakt. Briljant.
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik dan boos ga reageren?
Dolly.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vond dat gekloonde schaap anders best vet.
EG is toch niet dik?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vond dat gekloonde schaap anders best vet.
Dan wijs een ander topic aan waarheen onze metastasen kunnen uitzaaien.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef remlof het volgende:
Doe even normaal jongens, dit is al het zesde topic van vandaag
Eh nee, hou het maar hierquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan wijs een ander topic aan waarheen onze metastasen kunnen uitzaaien.
WA-jong en huizentopic hebben we al gehad.
LIES!quote:
EG is toch ook geen schaap?quote:
Onze wegen zijn gescheiden.quote:
Om tien voor 12 een een account aangemaakt op een zaterdag. Pfoe, verveling much?quote:
Wat een lelijke beesten zeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
EG is toch ook geen schaap?
Aaawwww, Border Collies, wat lief lief lief lief lief.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatje!![]()
![]()
Ohja, dat was prachtig. Er was ook geen tussenweg: of je vond het geweldig, of je walgde ervan.quote:
Honden zijn sowieso klote-beesten.quote:
Ik vind ze zo geweldig, Border Collies (Blue Merle) zijn echt de enige levende wezens die emotie's bij mij oproepen.quote:
Van wie ben jij dan het origineel ?quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Honden zijn sowieso klote-beesten.
EG is een Pony Friendquote:
Ik weet nog dat ie als Hitler op zo'n koets over zon plein heenreedquote:
Je maakt een grapje toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind ze zo geweldig, Border Collies (Blue Merle) zijn echt de enige levende wezens die emotie's bij mij oproepen.
Nee, een maat van mij heeft er drie, en als ik ze zie word ik compleet week en kan soms urenlang met hun knuffelen. Dat heb ik dus niet met mensen, die doen mij vrij weinig.quote:
Dat zeg ik niet.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, een maat van mij heeft er drie, en als ik ze zie word ik compleet week en kan soms urenlang met hun knuffelen. Dat heb ik dus niet met mensen, die doen mij vrij weinig.
quote:
Ervaar je dat niet als complicerend?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, ik ben ook maar een emotieloze man met emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |