Wellicht daarna nog een zangcarrière.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ken een aantal vissers. Jongens van mijn leeftijd die nu bakken met geld verdienen. Maar ja, denk ik dan, het wordt ook nooit meer dan wat je nu verdient. Als ze een vrouw krijgen en daar een paar kinderen bijneuken, is het feest voorbij. En dan wacht de fles. En de coke.
Wie?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Bij de volgende meet moeten eigenlijk alle usual suspects aanwezig zijn.
Uiteraard, ik baal er als een stekker van de vorige keer niet aanwezig te kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Mutant01 in een gastrol als Keyser Söze.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
Koos, picchia, nautilus, V_P, Zeeland en de meute die er de afgelopen keer was.quote:
Jij hoopt enkel op een aantrekkelijke Marokkaanse jongeman.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
Mutant lijkt me een interessante gozer.
Hoi EGquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom denken sommigen van jullie dat ik EG benHij post hier ook hoor.
Oh nee totaal niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef waht het volgende:
[..]
Jij hoopt enkel op een aantrekkelijke Marokkaanse jongeman.
Wordt de pauselijk zegen eigenlijk oraal of anaal ingebracht?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef GSbrder het volgende:
Ah, u hebt mijn pauselijk zegen.
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wordt de pauselijk zegen eigenlijk oraal of anaal ingebracht?
Oraal.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hangt af van de leeftijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |