Ondanks het schaapachtige was het op zich nog een redelijk nummer. Al waren er minstens een paar een stuk beter (waaronder de twee die je opnoemt), waarbij ik nu nog steeds niet begrijp waarom Timoteij niet wonquote:Op donderdag 10 november 2011 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Timoteij had in 2010 best goed kunnen scoren, al had Eric Saade toen feitelijk nog een beter nummer dan Popular...
En wat kiest Zweden: een blond blatend schaap
Dat sloeg inderdaad totaal nergens op, maar de rest (incl. nummer) was primaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Timoteij vond ik echt lachwekkend toen. Hopelijk doen ze wat aan dat stomme playback muziek spelen dit keer.
Dat Kempe zoiets van zijn eigen nummers zegt, lijkt me logisch. Maar dat het dan vorig jaar geweigerd is, snap ik dan eerlijk gezegd niet zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef ItaloDancer het volgende:
En die twee vraagtekens nog uit het lijstje hierboven:
Allting Blir Bra Igen - ? -> Opa
Det Går För Långsamt - ? -> Mimi Oh
Het is allemaal nog niet 100% zeker natuurlijk, maar de lijst zal wel behoorlijk dicht bij de waarheid zitten.
Backup-lijst:
- Erik Segerstedt
- Magnus Carlsson
- Eddie Razaz
- Martin Rolinski
En Fredrik Kempe heeft gezegd dat er dit jaar een nummer van hem bijzit, dat afgelopen jaar geweigerd is, maar beter is dan zijn deelnemende liedjes van dat jaar (dus beter dan Popular).
Ik mis Heat ook in het lijstje. En Magnus Carlsson staat er al in.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef ItaloDancer het volgende:
En die twee vraagtekens nog uit het lijstje hierboven:
Allting Blir Bra Igen - ? -> Opa
Det Går För Långsamt - ? -> Mimi Oh
Het is allemaal nog niet 100% zeker natuurlijk, maar de lijst zal wel behoorlijk dicht bij de waarheid zitten.
Backup-lijst:
- Erik Segerstedt
- Magnus Carlsson
- Eddie Razaz
- Martin Rolinski
En Fredrik Kempe heeft gezegd dat er dit jaar een nummer van hem bijzit, dat afgelopen jaar geweigerd is, maar beter is dan zijn deelnemende liedjes van dat jaar (dus beter dan Popular).
"La Voix" was het jaar ervoor ook geweigerdquote:Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Kempe zoiets van zijn eigen nummers zegt, lijkt me logisch. Maar dat het dan vorig jaar geweigerd is, snap ik dan eerlijk gezegd niet zo.
HEAT: we hebben al Dynazty en Dead By April, meer dan genoeg van die rommelquote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik mis Heat ook in het lijstje. En Magnus Carlsson staat er al in.
Ik dacht ook dat Björkman graag EMD als soloacts wilde hebben, maar zie alleen Danny staan.
Ik zie het!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
EMD: Mattias Andréasson staat er wel degelijk tussen![]()
La Voix vond ik dan ook een pokke nummer van de hoogste orde. In 2009 hadden ze zoveel goede nummers kunnen kiezen (die in Europa ook veel meer waren aangeslagen) en dan kiezen ze hiervoorquote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"La Voix" was het jaar ervoor ook geweigerd
Eensquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
La Voix vond ik dan ook een pokke nummer van de hoogste orde. In 2009 hadden ze zoveel goede nummers kunnen kiezen (die in Europa ook veel meer waren aangeslagen) en dan kiezen ze hiervoor
Ik krijg nog steeds koppijn als ik het gekrijs van haar hoor.quote:
Of Mans, of EMD, of Agnes, of Sofia, ze hadden desnoods zelfs HEAT mogen sturen van me, maar niet ditquote:
Ohh ja wat een goede finale was dat toch! Allen die je noemt waren inderdaad goed, maar ik pas voor HEATquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds koppijn als ik het gekrijs van haar hoor.
[..]
Of Mans, of EMD, of Agnes, of Sofia, ze hadden desnoods zelfs HEAT mogen sturen van me, maar niet dit
Ik vind al die inzendingen van Alcazar door de jaren heen net niet... te geforceerdquote:
Ja, ze hadden een erg leuk lied! Daarnaast had Alcazar of Pernilla Wahlgren van mij ook mogen winnen. Ik vrees dit jaar geen Alcazar (?)quote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef BottledNight het volgende:
Ik hoop nu dat Zweden Timoteij heen stuurt. In 2010 hadden zij moeten winnen!!
Andreas lundstedt is de zanger vab alcazarquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een erg leuk lied! Daarnaast had Alcazar of Pernilla Wahlgren van mij ook mogen winnen. Ik vrees dit jaar geen Alcazar (?)
Nou da's een halvequote:Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Bijna alle verwachte namen kloppen.
Loreen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grazz: Andreas doet solo mee.
Dit wordt zijn achtste keer, 3 keer solo en 4 keer met alcazarquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou da's een halve![]()
Hij deed eerder ook mee als solo artiest toch?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Jaaaaa ik las het vanmiddag ook, Take Me To Your Heaven-Charlotte is weer terug!
Al was ze de laatste keer al een stuk minder leuk met haar jammerlijk verbouwde snaveltje
Ik vond dat liedje van vorig jaar echt kutquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Danny wil graag Zweden vertegenwoordigen op het ESF en bereidt een spectaculaire act voor à la Eric Saade de afgelopen twee jaarZou het hem, net als Eric, lukken in het jaar na een tweede plaats te winnen?
Die Zweden weten wel hoe ze het aan moeten pakkenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:20 schreef grazz het volgende:
Ziet er gaaf uitWordt vast weer een spektakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |