Andreas lundstedt is de zanger vab alcazarquote:Op maandag 21 november 2011 16:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, ze hadden een erg leuk lied! Daarnaast had Alcazar of Pernilla Wahlgren van mij ook mogen winnen. Ik vrees dit jaar geen Alcazar (?)
Nou da's een halvequote:Op maandag 21 november 2011 16:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Bijna alle verwachte namen kloppen.
Loreen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grazz: Andreas doet solo mee.
Dit wordt zijn achtste keer, 3 keer solo en 4 keer met alcazarquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou da's een halve![]()
Hij deed eerder ook mee als solo artiest toch?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Jaaaaa ik las het vanmiddag ook, Take Me To Your Heaven-Charlotte is weer terug!
Al was ze de laatste keer al een stuk minder leuk met haar jammerlijk verbouwde snaveltje
Ik vond dat liedje van vorig jaar echt kutquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Danny wil graag Zweden vertegenwoordigen op het ESF en bereidt een spectaculaire act voor ā la Eric Saade de afgelopen twee jaarZou het hem, net als Eric, lukken in het jaar na een tweede plaats te winnen?
Die Zweden weten wel hoe ze het aan moeten pakkenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:20 schreef grazz het volgende:
Ziet er gaaf uitWordt vast weer een spektakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |