Maaron 5quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef Pluto1975 het volgende:
Het nummer had zo van Maroon5 kunnen zijn
ja toch, is er el door geinspireerd lijkt mequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maaron 5![]()
One More Night
leuk issie hehquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is wel m'n favoriet aan het worden. Robin![]()
Eens!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef Toposcoupe het volgende:
Eigenlijk een veel beter nummer dan de gehypte inzendingen van Denemarken en Noorwegen als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Cee het volgende:
takkfyrir, ben je ook Hongarije-fan?Nu ken ik er al 3 hier op 't forum.
Verder vind ik het liedje van Zweden ook erg leuk, misschien vooral omdat ik het al niet 382 keer gehoord heb zoals Denemarken en Noorwegen.
Maak daar maar 4 van. Hongarijequote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef Cee het volgende:
takkfyrir, ben je ook Hongarije-fan?Nu ken ik er al 3 hier op 't forum.
Verder vind ik het liedje van Zweden ook erg leuk, misschien vooral omdat ik het al niet 382 keer gehoord heb zoals Denemarken en Noorwegen.
Sterker nog, als we 20 jaar terug in de tijd zouden gaan, en er alleen West-Europese jury's zouden mogen stemmen, had Zweden waarschijnlijk gewonnen. Alle jury-resultaten die tot nu toe naar buiten zijn gekomen, hebben een topklassering voor You. De Duitse jury zette Zweden zelfs op 1.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:48 schreef TheVulture het volgende:
Wel verrassend dat de jury's dit in de top 3 zetten...
inderdaad de act was dat nog wel ja. (hij had veel makeup op haha)quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dit liedje steeds leuker worden.
De act was alleen nogal rommelig. Dat heeft hem bij de televoters punten gekost denk ik.
Hij heeft best een hoge stem en een nogal vrouwelijk gezicht. Teveel vrouwelijke hormonen?![]()
Ik hoop dat een van de Sandénzusjes Zweden een keer mag vertegenwoordigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |