quote:Aan de competitie mogen enkel componisten en tekstschrijvers meedoen die voor 1 oktober 2011 geen nummers hebben uitgebracht.
Het lijkt een soort talentenjacht voor onbekend talent.quote:
Die was briljant jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat deze nog eens een poging gaan wagen:
Veruit het beste liedje in 2008... verslagen door alien Charlotte Perelli:
Nu wordt er alsnog wel dubbel (en dubbeldubbeldubbeldubbel) gestemd, maar ja, wordt tenminste niet zo'n puinhoop als vorig jaar toen het een groot gokspel was waar degene met de grootste portemonnee kon winnen (was wel goed voor de financiën van SVT maar blijkbaar vonden ze dat toch te gortig).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Raar eigenlijk, dat je alleen tussen 1 en 2 op maandagmiddag kan stemmen op de webjoker.
Leuk nummer, kende ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat deze nog eens een poging gaan wagen:
Veruit het beste liedje in 2008... verslagen door alien Charlotte Perelli:
600 kroon voor de finale? Zoiets zal het zijn, denk ik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Vanaf a.s. dinsdag om 9.00 gaan de kaartjes in de verkoop op www.ticnet.se![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De greenroom is nu verplaatst naar achterin, en daar heb je staanplaatsen, die het goedkoopst zijn van alle tickets (475). Maar ik weet niet of je dan het podium nog wel goed kan zien...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
600 kroon voor de finale? Zoiets zal het zijn, denk ik?
Edit: Ik zie het al, vanaf 500 ongeveer
Was vanochtend al niet meer mogelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zowat 1000 kroon voor een vloerplaats!
Oh...en nu al niet meer mogelijk om twee plekken naast elkaar te krijgen...![]()
The Girl blijkt geschreven voor Charlotte Perelliquote:Op donderdag 10 november 2011 19:06 schreef TheArt het volgende:
The Girl, dat klinkt als het nummer voor Danny
Dat had ik dan weer totaal niet verwachtquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
The Girl blijkt geschreven voor Charlotte Perelli
quote:Aldrig Aldrig - Andreas Lundstedt
. Allting Blir Bra Igen - ?
. Baby Doll - Top Cats
. Det Går För Långsamt - ?
. Don't Let Me Down - Christer Sjögren & Lotta Engberg
. Euphoria - Loreen
. Förlåt Mig - Mattias Andréasson
. Ge Aldrig Upp - Thomas Di Leva
. Goosebumps - Hanna Lindblad
. I Din Himmel - Sonja Aldén
. I Mina Drömmar - Maria Ben-Hanjii
. I Want to Be Chris Isaak - The Moniker
. Jag Reser Mig Igen - Thorsten Flinck
. Just A Little Bit - Love Generation
. Kyss Mig - Axel Algmark
. Land Of Broken Dreams - Dynazty
. Lovelight - Andreas Johnsson
. Mirakel - Björn Ranelid
. Mystery - Dead by April
. Porslin - Anna Järvinen
. På Väg - Abalone Dots
. Salt & Pepper - Marie Serneholt
. Sanningen - Magnus Carlsson
. Sean Den Förste Banan - Sean Banan
. Soldiers - Ulrik Munther
. Stormande Hav - Timoteij
. The Boy Can Dance - Afro-Dite
. The Girl - Charlotte Perrelli
. To The Sky - Danny Saucedo
. Why Am I Crying - Molly Sandén
. Why Start A Fire - Lisa Miskovsky
. Youngblood - Youngblood
Hier hetzelfde, al zou ik Love Generation en Lisa Miskovsky (Lady Stardust was destijds een prima nummer) er nog aan toe willen voegen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Op voorhand erg nieuwsgierig naar Tomoteij, Charlotte Perrelli, Andreas Johnsson en de comeback van Afro-Dite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |