Mocht al niet, maar er staat een soort disclaimerquote:
Welnee Erik. Jij bent de Henkjan Smits van het stelquote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
GS kaapt dan alle chickies weg, hij moet als enige op zo'n omgedraaide stoel zitten als in The Voice die omgekeerd blijft gedurende de uitzending.
Wat ik hier lees is dat de moderators discussies zullen manipuleren om hun eigen mening te laten winnen.quote:• De moderators en admins die in dit Subforum posten doen dit ook als user. Naast het feit dat zij zich voor en achter de schermen inzetten om het Forum plezierig te houden, mogen ze ook meediscussiëren. Dit neemt niet weg dat zij in hun rol als mod / admin kunnen optreden om dit Subforum gemoedelijk en/of overzichtelijk te houden.
Ik ben wel de Gordon van 't stel.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee Erik. Jij bent de Henkjan Smits van het stel
Ik zie in mijzelf een stoicijnse Jerney Kaagman
Eeeenigquote:Op maandag 20 juni 2011 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben wel de Gordon van 't stel.
Ik kan ook nooit m'n lach inhouden bij dat soort dingen dus wat dat betreft.quote:
Ik weet niet wanneer ik moet stoppen met opbouwende kritiek en VS is ze aan het versieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zoals gewoonlijk wel weer het redelijk alternatief.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
Ik ben zoals gewoonlijk wel weer het redelijk alternatief.
Wat was je onderwerp ook alweer?quote:
Eigenlijk is die Anouk het lekkerst, maar ze is verkacheld door de styliste.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Nautilus. het volgende:
Die Meike van Kus is wel geil, inderdaad.
Versieren?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik moet stoppen met opbouwende kritiek en VS is ze aan het versieren.
Het inhoudelijke gedeelte zal volledig op jouw schouders rusten.
Dat sowieso. Kwaliteitstelevisie gaat het worden!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Versieren?
Dat of ik lig net als op de meet de helft van de tijd dubbel met jullie.
Ik heb niet gelachen hoor. Dat was toneel.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Versieren?
Dat of ik lig net als op de meet de helft van de tijd dubbel met jullie.
Overtuigend, wellicht win jij de talent-show dan wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niet gelachen hoor. Dat was toneel.
Voor een machine was dat een behoorlijk geslaagde imitatie van een menselijke emotie die je liet zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niet gelachen hoor. Dat was toneel.
OVR bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk erover na om met Picchia en eriksd een VOF te vormen.
De emotie was op bepaalde stotterende momenten goed zichtbaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een machine was dat een behoorlijk geslaagde imitatie van een menselijke emotie die je liet zien.
Ik ken nog wel een veelbelovend iemand. Haalt voor alle fiscale vakken 9,5'enquote:Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef Nautilus. het volgende:
Pest me niet zoquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De emotie was op bepaalde stotterende momenten goed zichtbaar.
Hihi Erik heeft emotie.quote:
Hehe,quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ahhhhh![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Ik mag me in mijn handen knijpen dat ik dat soort vakken niet heb.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ik mocht me in mijn handen knijpen met mijn 7 voor Omzetbelasting en mijn 8 voor Winstbelasting.
Die had je ook wel weer afgerond met een 8.5.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag me in mijn handen knijpen dat ik dat soort vakken niet heb.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Nautilus. het volgende:
Je mag me de keel afknijpen als ik ooit een voet in Eindhoven zet.
Ik ben van plan eerst ervaring op te doen. En daarnaast ben ik sowieso van plan te gaan ondernemen, maar ik twijfel of dat gerelateerd zal zijn aan dit werkveld, want handel kost minder tijd dan dienstverlening.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:45 schreef Nautilus. het volgende:
Awh dat is zo lief he!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe,
ENCLOSED: £ 3.00 GIFTCARD
Woehoee
Enkel op TU niveau.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die had je ook wel weer afgerond met een 8.5.
Strebertje
Je was mij al kwijt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enkel op TU niveau.
Daar moeten ze het in formulevorm brengen, teveel tekst is eng voor de autisten:
Onderneming BV X² wilt fuseren met onderneming VOF Y², welke artikelen uit BW 2 sin h x kunnen onderneming VOF Y² beschermen tegen een dergelijke vijandige overname?
Maak voor je antwoord gebruik van de herhaalde integraalrekening.
Ik val echt door de mand bij algebra.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Blij dat ik niet op een TU zit. Laat mij maar lekker zwammen.
Lulquote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
Plak Real voor jouw functietitel en je hebt mijn positie te pakken.
Misschien worden wij ooit compagnons. Maar dan moet je wel eerst je Brabantse accent afleren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
Plak Real voor jouw functietitel en je hebt mijn positie te pakken.
Dat kleinste meisje klinkt een beetje als die Jordy van Loon.quote:
Wat nou weer, norse man die je bentquote:
Als ik al een accent heb, is dat niet Brabants, daar de eerste 18 jaar toch vormend zijn geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Misschien worden wij ooit compagnons. Maar dan moet je wel eerst je Brabantse accent afleren.
What in the everliving fuck?quote:
VS zelf. Een of ander boers dialect.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar wie is hier nog meer behept met een weinig charmant accent?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb serieus het hele beeldscherm moeten schoonvegen na 0:07 secondenquote:
Zeeland staat wellicht op de lijst der genomineerden.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent te zelfverzekerd. Hoogmoed komt voor de val menneke!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat nou weer, norse man die je bent
[ afbeelding ]
Zijn dat nou de zussen van Nautilus.?quote:
Real Estate Planner is onderaan de ladder.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent te zelfverzekerd. Hoogmoed komt voor de val menneke!!
Hiermee vergaarden zij internationale faam:quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ahhhhh![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Weet ik veel wat voor fluttitels er allemaal in de vastgoedwereld zijn. Ik zoek je wel op in de lik als het zover is.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Real Estate Planner is onderaan de ladder.
Verdiep je ook eens in mijn wereld, gekke jurist!
Wat heb ik op dat moment aan een fiscalistquote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor fluttitels er allemaal in de vastgoedwereld zijn. Ik zoek je wel op in de lik als het zover is.
Geestelijke ondersteuning. Bovendien wil ik mij richten op fiscaal ondernemingsrecht dus voor de wat bedenkelijkere constructies heb je mij ook nodig.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heb ik op dat moment aan een fiscalist?
Men zegt dat ik een Duits accent heb, maar daar komt men pas op nadat ik verteld heb een Duitse achtergrond te hebben: "jaaa, ik had het al wel gehoord".quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Erik, ik waardeer je zorgen, maar dat regel ik liever voordat ik de nor in draaiquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geestelijke ondersteuning. Bovendien wil ik mij richten op fiscaal ondernemingsrecht dus voor de wat bedenkelijkere constructies heb je mij ook nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |