Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat doet dat ding beter als de gewone controller?
Misschien als ik hem een keer goedkoop tegen kom dat ik hem op de kop tik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je kan op diverse manieren racen met die controler: Zowel de linker analoge stick als met het scheef geplaatste wieltje kan je mooi mee sturen, zier ter goed doordacht uit.
Bovendien heeft de controller gewoon de R1, R2 en L1 en L2 knoppen aan de achterzijde, voor het geval dat je de mini pedaaltjes op de rechterzijde niet prettig vind. Zover ik weet is het venstertje met die cijfertjes de indicatie hoeveel % gas je geeft.
No Shit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef woessie het volgende:
Endurances ga ik maar niet meer doen. Saven kan dus wel, maar je bent verplicht om de volgende keer dat je de game doet met die race verder te gaan.
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
No Shit!
Dat noemt men nu Endurance Race!
Gisteren alles geinstalleerd, maar nog niet gereden. Vanavond maar eens een poging wagen totdat vrouwlief arriveert.
Ik zet mijn duim altijd op het randje onder de X maar dat ging ook weer irriteren dus hoesje om de controller. Voel me nou net een bejaarde met al die hulpmiddelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:57 schreef Meike26 het volgende:
Die heb ik nu ook sinds een weekjeRijdt inderdaad beter.
Vraag me alleen nog steeds af waar rechterduim nu heen moetOf hij zit klem onder de analoge stick, of hij zweeft er ergens boven. Kramp komt er sowieso wel...
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Serieus....kan je saven tijdens endurance race? Dan ga ik ze wel gelijk doen zeg!
Oehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.
De pit in rijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oehwaar zit de optie om te saven
?
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Sant. het volgende:
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.
Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
Ik ga het een keer uitproberen. Gisteren de eerste endurance gedaan op racing softs en moest 4x pitten waarvan 1x bijtanken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Wanneer je met de X2010 rijdt kun je beter 20 rondjes achterstand nemen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen
De Peugeot is geniaal, een van de beste cockpitervaringen die ertussen zit (edit: snel genoeg)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..
Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?
Misschien later nog eens..
Ik heb al een aantal endurances gedaan zonder suspend. Heb de eerste 4 geloof ik gedaan al. 4 uur vind ik net kunnen (met veel pauzes) alleen tegen die van 6 uur zat ik steeds aan te hikken, laat staan die van 24 uur. Dus suspend is echt een goede. Gewoon lekker half uurtje/uurtje racen. Suspend, computer uit en volgende dag weer verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
Elke bandenwissel gooi ik er ook direct een beetje benzine in, dat gaat tegelijk. Anders sta je 30 seconden naar iemand met een jerrycan benzine te kijken terwijl je bandjes er al lang opliggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
KloptAlleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden
Wat een geniale game was dat voor die tijd trouwens.quote:
Dat heb ik met Le Mans, heb steeds de neiging door de pilonnen rechtsaf te slaan en Bugatti op te rijden. Best een leuk baantje namelijk, reed hem wel eens met andere games.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Meike26 het volgende:
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook![]()
Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..
Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen
Ik heb geen Xbox dus kan niet vergelijken. Als je zowel een Xbox als een PS3 hebt zou ik ze gewoon allebei halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
Het geluid van Forza schijnt rauwer te klinken maar ik vind de geluiden van GT5 zeer natuurlijk klinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
In dit kader vind ik : niet gierig zijn en alle twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
ja dat weet ik... speciaal toen GT5 al uit kwam een 50euro PSstore kaart aangeschaft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
De DLC auto's zijn niet gratis hè ik vraag me af of iedereen dat wel door heeft
Dollar kan je omzetten naar euro.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Includes 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all the packs in one convenient bundle.
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Dat weet ik wel zeker, staat op de officiele website van playstation of GT5, weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Dan nog ga ik lekker voor de complete pack. Ik vind de prijs goed te doen.
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dollar kan je omzetten naar euro.
Ah ja, de trackpack en het complete pakket zijn wel 1 op 1 omgezet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, trackpack is bv maar ¤ 3,99, zie http://www.cutscene.nl/18(...)t-spa-francorchamps/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |