abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98426270
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:34 schreef Censuur-152 het volgende:
De prijzen gaan binnenkort weer stijgen want de 'huren van de bank' hypotheek wordt afgeschaft

Ooh ooh.... snel kopen voordat het te laat is
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_98426311
In Rinwoude staat overigens 150 huizen te koop. En jij beweert hetvolgende :o

Ter info, ik weet van elk huis in dit dorp aan wie het verkocht wordt, waarom het verkocht wordt en voor hoeveel het verkocht wordt.

Je snapt dat je je hiermee volledig ongeloofwaardig hebt gemaakt. w/
pi_98426314
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Niet moeilijk? Grafiek loopt idd tot 2008, de piek van de zeepbel. Check de WOZ waarde maar eens in wikipedia, dan zie je dat er in Rijnwoude 10% vanaf is sinds die tijd. Precies het gemiddelde van NL.
Uitgesmeerd over 3 jaar tijd is 3% per jaar. Dus waar je in hemelsnaam vandaan haalt dat er meer dan 5% onder de vraagprijs wordt geboden en verkocht in mijn dorp is een regelrecht mysterie. Ga je dat nog even onderbouwen met cijfers, of geloof je het allemaal zo wel?
pi_98426317
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zet hem dan maar even af tegenover deze: http://www.hypotheek.cc/Rijnwoude.html

Kom op Pierre, tis allemaal niet zo moeilijk. Jammere van deze grafiek is dat hij tot 2008 loopt :') Maar je kan met die 2 sites zelf wel even uitrekenen dat het allemaal wel meevalt en dat je gewoon domweg uit je nek lulde toen je dacht mij even te kunnen corrigeren. No hard feelings, maar doe maar gewoon niet meer oke? ^O^
Bedoel je nou te zeggen dat het allemaal wel meevalt omdat de prijzen tot 2008 nog stegen? Ongeveer in nov 2008 ging er geloof ik iets mis en ontstond de economische crisis.... Daarna gingen dus de prijzen dalen.
pi_98426327
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wow Xeno, je kan blijkbaar statistieken aflezen, applaus!
Haha.... je onderschat mijn capaciteiten ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_98426421
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef PierreBetfair het volgende:

Ter info, ik weet van elk huis in dit dorp aan wie het verkocht wordt, waarom het verkocht wordt en voor hoeveel het verkocht wordt.

Hij weet precies waarom ze van hun overgewaardeerde shit af willen... dat er een tekort is aan koperts weet hij ook :)

Vooral volhouden dat er geen correctie komt en dat jullie aflossen voor de onderwaarde.... negatieve kapitaalopbouw :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98426447
And...... it's gone _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_98426475
Het lijkt wel een woekerpolis :W
I'll sing you a lullaby.
pi_98426611
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Bumbu het volgende:

[..]

Bedoel je nou te zeggen dat het allemaal wel meevalt omdat de prijzen tot 2008 nog stegen? Ongeveer in nov 2008 ging er geloof ik iets mis en ontstond de economische crisis.... Daarna gingen dus de prijzen dalen.
Er zijn mensen die volledig negeren dat het aantal transacties met 40% gedaald is.... mensen voor veel minder geld betere huizen kopen en dat de financieringsmogelijkheden met de dag krimpen.... om al deze tegenslagen te kunnen handelen doet men alsof er niets aan de hand is.... gevalletje.... enfin.... conclusie.... de markt gaat nog een enorme correctie meemaken w/
I'll sing you a lullaby.
pi_98426646
even vraagje tussendoor
Wat is er in godsnaam zo bijzonder aan Rijnwoude? Een dorpje met 150 huizen? Als die huizen daar zo duur blijven ga je toch lekker in een ander dorp wonen?
pi_98426661
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Uitgesmeerd over 3 jaar tijd is 3% per jaar. Dus waar je in hemelsnaam vandaan haalt dat er meer dan 5% onder de vraagprijs wordt geboden en verkocht in mijn dorp is een regelrecht mysterie. Ga je dat nog even onderbouwen met cijfers, of geloof je het allemaal zo wel?
Omdat de neergaande trend al enige jaren gaande is, biedt men zonder schaamte 10 tot 15% onder de vraagrpijs, en zijn verkopers sneller geneigd akkoord te gaan. Zeker omdat er nog geen enkel teken van herstel is, integendeel.
pi_98426673
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef PierreBetfair het volgende:

Prima joh, geloof je het niet :') waar blijven je cijfers die mijn ongelijk aanwijzen?
pi_98426687
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Bumbu het volgende:
even vraagje tussendoor
Wat is er in godsnaam zo bijzonder aan Rijnwoude? Een dorpje met 150 huizen? Als die huizen daar zo duur blijven ga je toch lekker in een ander dorp wonen?
Hoezo? Je kunt er toch gewoon een huis huren? Schijnt uberslim te zijn. ^O^
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_98426732
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Omdat de neergaande trend al enige jaren gaande is, biedt men zonder schaamte 10 tot 15% onder de vraagrpijs, en zijn verkopers sneller geneigd akkoord te gaan. Zeker omdat er nog geen enkel teken van herstel is, integendeel.
Vandaar die daling van verkoopprijzen van 15% per jaar...o nee wacht :') je lult wederom uit je nek, zonder cijfers, zonder onderbouwing. Je bent besmet met de xeno koorts :D
pi_98426760
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef Bumbu het volgende:
even vraagje tussendoor
Rijnwoude is geen dorp.
pi_98426786
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er zijn mensen die volledig negeren dat het aantal transacties met 40% gedaald is.... mensen voor veel minder geld betere huizen kopen en dat de financieringsmogelijkheden met de dag krimpen.... om al deze tegenslagen te kunnen handelen doet men alsof er niets aan de hand is.... gevalletje.... enfin.... conclusie.... de markt gaat nog een enorme correctie meemaken w/
Goh was ik nou zelf al tot een soortgelijke conclusie gekomen :+ ....
pi_98426833
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hij weet precies waarom ze van hun overgewaardeerde shit af willen... dat er een tekort is aan koperts weet hij ook :)

Vooral volhouden dat er geen correctie komt en dat jullie aflossen voor de onderwaarde.... negatieve kapitaalopbouw :D
Je bent welkom om een keer bij mij te komen kijken in de papiertjes xeno, alhoewel ik niet denk dat je die zult begrijpen. Ik zet de koffie voor je klaar, stukje appeltaart erbij en dan mag je daarna weer naar huis. Wel met een illusie armer :D
pi_98426862
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rijnwoude is geen dorp.
Aah.... het minderwaardigheidscomplexje :P
I'll sing you a lullaby.
pi_98426906
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aah.... het minderwaardigheidscomplexje :P
:') ga eens gtst kijken en laat de volwassenen praten over dingen waar je niks vanaf weet. Kssst !
pi_98426931
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Bumbu het volgende:
Als je tot dezelfde conclusie komt als Xeno (aka Cenzuur) moet je niet vrolijk worden, maar alles loslaten wat je in je handen hebt en het dichtsbijzijnde klooster opzoeken.
pi_98426978
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Bumbu het volgende:

[..]

Trekken aan een dood paard... de bewegingen die we nu nog zien zijn slechts stuiptrekkingen.
Pas als de prijzen flink gecorrigeerd zijn komt er weer leven in de brouwerij.
I'll sing you a lullaby.
pi_98427241
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef xenobinol het volgende:
Trekken aan een dood paard...
Je zit hier niet in het Keldertje he...

quote:
de bewegingen die we nu nog zien zijn slechts stuiptrekkingen. Pas als de prijzen flink gecorrigeerd zijn komt er weer leven in de brouwerij.
Kortom, er komt de komende 20 jaar geen leven meer in de brouwerij.
pi_98427302
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als je tot dezelfde conclusie komt als Xeno (aka Cenzuur) moet je niet vrolijk worden, maar alles loslaten wat je in je handen hebt en het dichtsbijzijnde klooster opzoeken.
Om eerlijk te zijn wordt ik ook niet vrolijk van de huizenzeepbel. Ik denk dat het heel veel ellende heeft en gaat opleveren en dat we er nog lang niet zijn. Maar ik denk dat het enige zinnige wat kan gebeuren een correctie op de woningprijs is. Zodat er weer een gezondere woningmarkt ontstaat. Als ik denk aan een gezondere woningmarkt kan ik dan wel weer vrolijker worden.

En dan maar hopen dat de politiek niet weer het vele lenen gaat stimuleren zodat er na 15 jaar weer veel mensen in de problemen komen. De politiek had dit moeten voorkomen. Maar om nu dan maar te zeggen van we geven alle problemen door aan de volgende generatie? Dat vind ik ook niet kunnen. De prijzen moeten dus naar beneden en de HRA moet weg overdrachtsbelasting moet weg en de inkomstenbelasting naar beneden.
pi_98427484
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Je zit hier niet in het Keldertje he...

Ik kom er nooit maar jij kennelijk wel :D

quote:
Kortom, er komt de komende 20 jaar geen leven meer in de brouwerij.
Tuurlijk.... we leven in een vacuum :7
I'll sing you a lullaby.
pi_98427577
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef Bumbu het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn wordt ik ook niet vrolijk van de huizenzeepbel. Ik denk dat het heel veel ellende heeft en gaat opleveren en dat we er nog lang niet zijn. Maar ik denk dat het enige zinnige wat kan gebeuren een correctie op de woningprijs is. Zodat er weer een gezondere woningmarkt ontstaat. Als ik denk aan een gezondere woningmarkt kan ik dan wel weer vrolijker worden.

En dan maar hopen dat de politiek niet weer het vele lenen gaat stimuleren zodat er na 15 jaar weer veel mensen in de problemen komen. De politiek had dit moeten voorkomen. Maar om nu dan maar te zeggen van we geven alle problemen door aan de volgende generatie? Dat vind ik ook niet kunnen. De prijzen moeten dus naar beneden en de HRA moet weg overdrachtsbelasting moet weg en de inkomstenbelasting naar beneden.
Denken dat de HRA afschaffing terug gaat vloeien naar de Nederlandse burger is naief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')